Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-30
Ruda Maleniecka: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na realizację zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dęba i Dęba Kolonia.
Numer ogłoszenia: 113787 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ruda Maleniecka , Ruda Maleniecka 99A, 26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, faks 0-41 373 13 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na realizację zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dęba i Dęba Kolonia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano - wykonawczy) dla zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dęba i Dęba Kolonia. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace, badania i czynności niezbędne do wykonania zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia. Sieć kanalizacyjna winna być zaprojektowana na obszarze przewidzianym do skanalizowania - obszar przewidziany do skanalizowania został wskazany w załączniku graficznym - załączniki nr 7 do SIWZ. Mapa poglądowa - załącznik do niniejszego opisu, na którym wskazano obszary objęte projektowaniem nie może być przedmiotem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego zarówno pod względem planowanych rozwiązań technicznych, przebiegu projektowanych tras kanalizacyjnych jak również ewentualnych roszczeń w zakresie ewentualnych robót dodatkowych oraz zamiennych. Opracowana dokumentacja techniczna winna być kompletna. STAN AKTUALNY Nowoprojektowana sieć kanalizacji sanitarnej zostanie włączona w system kanalizacyjny w Rudzie Malenieckiej do oczyszczalni ścieków w Rudzie Malenieckiej. Oczyszczalnia ścieków w Rudzie Malenieckiej posiada przepustowość 200 m3/d. Gmina nie posiada opracowanego Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu objętego projektem. Obszar objęty projektowaniem - działki osób prywatnych i prawnych, drogi krajowe, powiatowe i gminne - dla których zarządcą jest odpowiednio Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Kielce Rejon Kielce, Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich oraz Gmina Ruda Maleniecka. Na obszarach objętych zakresem projektu lub w ich bezpośrednim sąsiedztwie nie znajdują się obszary Natura 2000, nie występują tereny osuwiskowe i górnicze, strefy ochrony wód, parki krajobrazowe i podobne. STAN PROJEKTOWY Projektowaną kanalizację należy włączyć do istniejącej kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ruda Maleniecka. Kanalizację sanitarną oraz przepompownie/tłocznie należy zaprojektować w technologii oraz w takich parametrach technicznych, które zapewnią odbiór ścieków z całego obszaru wskazanego do skanalizowania. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą wszelkie prace projektowe, badania oraz czynności niezbędne do wykonania zamówienia w pełnym jego zakresie określonym w niniejszym zamówieniu. Sieć kanalizacyjna, grawitacyjno - ciśnieniowa z sieciowymi pompowniami tłocznymi - z pełnym uzbrojeniem na obszarze objętym projektowaniem z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej O 200 w Rudzie Malenieckiej. Orientacyjna szacunkowa długość projektowego zakresu do skanalizowania dla zadania - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dęba i Dęba Kolonia: - sieć grawitacyjna - 3,0 km - sieć tłoczna - 2,0 km - sieć tranzytowa - 2,2 km - przyłącza - 184 szt. Podane wielkości są wartościami orientacyjnymi i nie odzwierciedlają rzeczywistej długości, rodzaju sieci kanalizacyjnej, którą należy zaprojektować w celu skanalizowania obszaru objętego przedmiotem zamówienia. Rzeczywista długość sieci kanalizacyjnej opracowania projektowego będzie wynikiem zastosowanych rozwiązań przez Wykonawcę oraz rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego na obszarze objętym projektowaniem i może ulec zmianie w zależności od potrzeb. Z tytułu różnicy długości projektowanej sieci w stosunku do szacowanej długości Zamawiający nie przewiduje żadnych rekompensat finansowych. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonania wizji w terenie celem właściwego oszacowania wszelkich niezbędnych kosztów opracowania dokumentacji jak również uzyskania niezbędnych danych w celu przygotowania rzetelnej oferty. W ramach prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest pozyskać zgody na zaprojektowanie i wybudowanie sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami na poszczególnych działkach. Zgoda ma być wyrażona w formie pisemnej - z załącznikiem graficznym w postaci mapy sytuacyjno-wysokościowej obrazującej uzgodniony przebieg projektowanej sieci kanalizacyjnej, studni kanalizacyjnych rewizyjnych w tym również planowane podłączenia nieruchomości zabudowanej (szkic ma zawierać domiary do istniejącej zabudowy). Załącznik graficzny do zgody winien być tożsamy z projektowanym przebiegiem sieci i przyłączy podlegającym uzgodnieniom ZUD. Na Wykonawcy ciąży również obowiązek posiadania odmowy na zaprojektowanie kanalizacji dla osób nie wyrażających zgody na przebieg kanału przesyłowego jak również podłączenia do sieci. Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie wykonania robót, doboru materiałów, urządzeń i zastosowanej technologii określały przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie przez odpowiedni opis parametrów precyzujących rodzaj, standard jak również inne istotne elementy zamówienia. Zamawiający w uzasadnionych przypadkach dopuszcza zastosowanie kanalizacji ciśnieniowej. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA Dokumentacja techniczna winna być kompletna w zakresie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, jak również kompletna w zakresie opracowania projektowego przedmiotu zamówienia Projekt winien uwzględniać najbardziej nowoczesne rozwiązania techniczne, przy maksymalnym zminimalizowaniu kosztów eksploatacyjnych. Długość projektowanej sieci kanalizacyjnej będzie wynikiem przyjętych rozwiązań technicznych na obszarze wskazanym do zaprojektowania i nie może mieć wpływu na końcową wartość umowy. Wykonawca winien dokonać wizji w terenie w celu własnego oszacowania niezbędnych nakładów i kosztów opracowania dokumentacji projektowej dla przedmiotu zamówienia. Zakres opracowania dokumentacji obejmuje: a) opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia wraz z niezbędnymi załącznikami, - ewentualne opracowanie raportu oceny oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko - w przypadku konieczności jego sporządzenia, - uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, - opracowanie kompletnego wniosku do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, -uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, - zaświadczenie organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów Natura 2000; b) przeprowadzenie wszelkich badań gruntowych niezbędnych do wykonania i zatwierdzenia dokumentacji; c) uzyskanie aktualnych map do celów projektowych wraz z posadowieniem infrastruktury podziemnej i nadziemnej oraz zinwentaryzowaniem wszystkich zbiorników nieczystości płynnych posesji w projektowanym obszarze; d) uzyskania brakujących wypisów z ewidencji gruntów obejmujący przewidywany teren na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obszar na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie z ośrodka ewidencji gruntów; e) wnioski o wydanie warunków technicznych do wszystkich gestorów infrastruktury technicznej na obszarze objętym zamówieniem publicznym, pozyskanie stosownych decyzji oraz niezbędnych uzgodnień w tym zakresie; f) wykaz wszystkich przyłączy z podaniem numeru działki, adresu, właściciela działki i długości przyłącza; g) bilans ilościowy ścieków wykonany obliczeniowo z przedstawieniem w sposób szczegółowy metody wykonanych obliczeń bilansu ścieków; h) szczegółowa inwentaryzacja zieleni przewidzianej do wycinki; i) kompletny projekt budowlany i wykonawczy zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych - 5 egz.; j) wystąpienie i uzyskanie na rzecz Zamawiającej pozwolenia na budowę; k) projekt technologii wykonania robót; l) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - art. 20 ust. 1 pkt. 1b ustawy Prawo Budowlane; ł) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ze szczegółowym opisem i wymaganiami dla proponowanych materiałów przewidzianych do wbudowania, wykonanie przedmiaru robót oraz kosztorysów inwestorskich; m) prowadzenie uzgodnień, wprowadzanie modyfikacji lub rozwiązań zamiennych w stosunku do rozwiązań projektowych w przypadku stwierdzenia w trakcie budowy wad i usterek bądź braków uniemożliwiających prowadzenie robót; n) sprawowanie w trakcie trwania całej inwestycji nadzoru autorskiego we wszystkich branżach w ramach wynagrodzenia określonego przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu (minimum 1 raz na 2 m-ce, a w przypadku koniecznym na każde wezwanie Zamawiającego; o) dokumentacja geotechnicznych warunków posadowienia kanalizacji sanitarnej i pompowni (otwory geotechniczne co 150/200 m, w przypadku lokalizacji sieci kanalizacyjnej w pasie drogowym - jezdni należy zaprojektować odtworzenie nawierzchni na całej szerokości drogi wg warunków technicznych uzyskanych od zarządcy drogi); p) opracowanie innych niezbędnych dokumentów umożliwiających uzyskanie pozwolenia na budowę; r) przyłącza kanalizacyjne należy zaprojektować od sieci głównej do pierwszej studni betonowej dostosowanej do wyjścia wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej z mieszkania lub w przypadku braku studzienki do ściany budynku mieszkalnego; s) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia wodno-prawnego, jeśli będzie wymagane; W ramach prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do: a) sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji objętej niniejszym opracowaniem; b) w razie potrzeby aktualizacji dokumentacji kosztorysowej dla potrzeb Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia; c) wprowadzanie modyfikacji lub rozwiązań zamiennych w przypadku zgłoszonych przez Inwestora wad lub braków, uniemożliwiających realizację inwestycji, zastosowania niewłaściwych rozwiązań mogących mieć niekorzystny wpływ na funkcjonowanie i koszty eksploatacji; d) wyjaśnienie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, również na etapie ogłoszenia przetargu o roboty budowlane; Projekt budowlany i projekt wykonawczy w wersji papierowej zostanie opracowany w 5 egz., oraz na nośnikach CD i DVD - 2 egz. Dokumentacja techniczna na nośnikach CD i DVD winna zawierać: a) rysunki w formacie pdf, tekst w formacie pdf lub doc; b) przedmiary robót winny być zapisane w pdf lub doc; c) kosztorysy inwestorskie winny być zapisane w pdf lub doc; d) SST ze szczegółowym opisem uzgodnionych z Zamawiającym materiałów i urządzeń; e) wszystkie dokumenty uzupełniające, decyzje, opinie oraz inne winny być zamieszczone na nośnikach CD i DVD; Dokumentacja w wersji elektronicznej przekazana na nośnikach CD - DVD oraz w formacie pdf winna umożliwiać ich wydruk. Dokumentacja projektowo kosztorysowa ma być zrealizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami: a) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462 ze zm.); b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389); c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013r., poz. 1129); d) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.); e) Ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2015r., poz. 469); f) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013r., poz. 1232 ze zm.) . Zakres opracowania: - Opracowanie kompletnego wniosku do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji w terminie, - W przypadku wystąpienia konieczności opracowanie raportu oddziaływania na środowisko, - Opracowanie kompletnego wniosku do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, - Opracowanie map do celów projektowych oraz dokumentacji geotechnicznych warunków posadowienia kanalizacji sanitarnej i pompowni/tłoczni, - Opracowanie dokumentacji projektowej - projekt budowlano - wykonawczy wraz z kompletem uzgodnień, - Złożenie wniosków o pozwolenie na budowę, - Dokumentacja kosztorysowa (przedmiary i kosztorysy inwestorskie), SST; - Uzyskanie pozwolenia na budowę; - Nadzór autorski. Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy m. in. zgodnie z art. 29-31 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013r., poz. 907 z e zm.). W dokumentacji nie należy używać znaków towarowych, patentów, pochodzenia, oznaczeń producentów i nazw własnych. W wyjątkowych sytuacjach, w przypadku wskazania w dokumentacji projektowej znaków towarowych, patentów, pochodzenia, oznaczeń producentów i nazw własnych, Wykonawca w każdym takim przypadku zobowiązany jest jednocześnie: - uzasadnić, że taki opis podyktowany jest specyfiką przedmiotu zamówienia, - wskazać iż nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, - dopuścić w tym zakresie rozwiązania równoważne poprzez dodanie wyrazów lub równoważny, - określić parametry rozwiązań równoważnych. Dokumentacja projektowa musi być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1. W pieniądzu - sposób przekazania - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : Bank Spółdzielczy w Przedborzu Oddział Ruda Maleniecka, nr rachunku: 98 8988 0001 0040 0403 5190 0006 z adnotacją - wadium na: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na realizację zadania: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dęba i Dęba Kolonia lub w jednej z poniżej podanych form: 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kserokopii wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych powyżej form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa powyżej, Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu wykonanych, a w przypadku świadczonych okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że samodzielnie lub wspólnie z innymi przedsiębiorcami wykonał należycie co najmniej: - 2 zadania polegające na opracowaniu projektu sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej o średnicy min. 200 mm i długości min. 3 km (każde zadanie) w granicach administracyjnych gminy (miasta lub wsi), oraz - 2 opracowania projektu sieci kanalizacyjnej sanitarnej ciśnieniowej z przepompownią ścieków o długości min. 2 km (każde opracowanie).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy złożyć: - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 100 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 3. Kserokopia wpłaty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres rękojmi - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących okolicznościach: a) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy: - zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., - zmiany przepisów prawa, mające istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, - niespodziewane zmiany formalno-prawne i procedury administracyjne wykraczające poza terminy KPA mające wpływ na termin realizacji umowy; - zmiany powodowane wniesieniem przez strony zastrzeżeń, odwołań na etapie wydawania decyzji administracyjnych, - brak pisemnej zgody właściciela nieruchomości i jednocześnie brak możliwości alternatywnego rozwiązania przebiegu sieci, która spowoduje konieczność wykonania dodatkowych uzgodnień, procedur, itp. - konieczność uwzględnienia wydanych w toku realizacji prac zaleceń właściwych służb, jeżeli powodują one wydłużenie czasu realizacji i nie wynikają z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, - inne zdarzenie siły wyższej - nie posiadające swojego źródła wewnątrz jednostki Wykonawcy, niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane oraz niemożliwe do zapobieżenia powstaniu jego i jego szkodliwym następstwom. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. b) Zmiany zakresu zamówienia: - w przypadku braku uzyskania uzgodnień od stron postępowania w stopniu uniemożliwiającym wykonanie części zamówienia, - w przypadku wystąpienia istotnych zmian przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu umowy, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ, - w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. c) Zmiany wysokości wynagrodzenia spowodowane zmianą stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto wynagrodzenia. d) Zmiana treści umowy w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana taka umożliwi usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. e) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany zakresu przedmiotowego ze względu na ograniczenie zakresu przy jednoczesnym odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia, jeżeli okaże się, że niektóre elementy składowe dokumentacji projektowej będą zbędne z punktu widzenia postępowania administracyjnego i procesu inwestycyjnego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o zbędności elementów dokumentacji projektowej. f) W przypadku stwierdzenia przez którąkolwiek ze stron okoliczności o których mowa powyżej, Zamawiający lub Wykonawca ma obowiązek pisemnie poinformować o tym drugą stronę umowy, bez zbędnej zwłoki. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej podejmie wszelkie niezbędne czynności, zmierzające do ograniczenia skutków siły wyższej w zakresie wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej, Ruda Maleniecka 99A, 26-242 Ruda Maleniecka, pokój nr 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej, Ruda Maleniecka 99A, 26-242 Ruda Maleniecka, pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Budowa budynku Zakładu Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej - Oddział Terapii Izotopowej (OTI)" dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa skrzyżowania ulic: Kostrzyńskiej, Włościańskiej, Dargomyskiej i Poziomkowej w Dębnie wraz z przebudową zjazdu z ul. Włościańskiej na ul. Pileckiego.
- Wykonanie dokumentacji przebudowy ulicy Szymborskiej oraz koncepcji rozbudowy ulicy Wielkopolskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów.
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Gołymin - Ośrodek - opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg
- Modernizacja infrastruktury sportowej w obiektach krytej pływalni w Kamiennej Górze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.