To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-17
Poznań: Budowa Kliniki Weterynaryjnej Małych i Dużych Zwierząt dla nowo powstałego kierunku Weterynaria Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 113793 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72201 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Kliniki Weterynaryjnej Małych i Dużych Zwierząt dla nowo powstałego kierunku Weterynaria Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowe wykonanie obiektu: Budowa Kliniki Weterynaryjnej Małych i Dużych Zwierząt dla nowo powstałego kierunku Weterynaria Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu wraz z wyposażeniem, oraz z infrastrukturą towarzyszącą dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Wołyńskiej. Ofertę należy przygotować na podstawie Dokumentacji Projektowej pod nazwą rozbudowa budynku Uniwersytetu Przyrodniczego o budynek Kliniki Weterynaryjnej Małych i Dużych Zwierząt wraz z łącznikiem, miejscami parkingowymi oraz niezbędną infrastrukturą na działce 3,8, ark.34, obręb Golęcin przy ul. Wołyńskiej w Poznaniu, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i SIWZ. A. Podstawowe dane budynku: 1. powierzchnia zabudowy - 1930,00 m2 2. powierzchnia użytkowa - 2341,81 m2; 3.powierzchnia netto - 2544,00 m2 4.powierzchnia całkowita - 2700,00 m2 5. kubatura - 12150,00 m3 6. klatki schodowe 1 B. Charakterystyka budynku Obszar, który wybrano na lokalizację Kliniki Weterynaryjnej mieści się na terenie Uniwersytetu Przyrodniczego. Posiada dostęp do drogi publicznej poprzez istniejący zjazd (ul. Szydłowska) oraz możliwość rozbudowania infrastruktury technicznej, w celu zapewnienia niezbędnych mediów. Projektowany budynek Kliniki Weterynaryjnej mieści się na terenie Uniwersytetu Przyrodniczego, w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego budynku Fizjologii (Wołyńska 35), z którym będzie powiązany komunikacyjnie za pomocą łącznika na poziomie pierwszego i drugiego piętra. W poziomie parteru, ze względu na program użytkowy, zlokalizowano kilka stref: 1. strefę wejściową - ogólnodostępną, zawierającą: hall główny z rejestracją, sklep medyczny, zaplecze szatniowe oraz sanitarne, gabinety lekarskie oraz salę wykładowa dla studentów, 2. strefę wymkniętą (dostępną dla personelu) - diagnostykę, bloki operacyjne oraz szpital dla zwierząt dużych i małych wraz z towarzyszącą im infrastrukturą oraz zaplecze szatniowe dla personelu.Na piętrze przewidziano zespół laboratoriów, zaplecze socjalne, strefę magazynową, techniczną.Piętro drugie stanowi węzeł komunikacyjny (klatka schodowa + łącznik) łączący budynek istniejący z projektowaną rozbudową.Wejście główne zlokalizowane jest od strony zachodniej, w bliskim sąsiedztwie projektowanych parkingów naziemnych. Dodatkowo zapewniono wejście dla personelu od strony południowej i dwa wejścia techniczne od północy (dostawa gazów medycznych oraz odbiór materiału do utylizacji).Zwierzęta duże wprowadzane będą bezpośrednio do pomieszczenia szpitala od wschodu, gdzie przewidziano dla nich także okólnik (wybieg) oraz drogę utwardzoną, umożliwiającą ich transport.Zaprojektowano taki układ pomieszczeń, aby uzyskać jak najlepsze warunki pracy personelu i przebywania zwierząt. 4.2. W zakresie wykonania robót przedmiot zamówienia obejmuje: a.Roboty budowlane wraz z wyposażeniem w systemie pod klucz, b. Roboty instalacyjne sanitarne: 1.Instalacje sanitarne zewnętrzne:-instalacja wod.-kan. sanitarna-kanalizacja deszczowa wraz z systemem rozsączającym-przyłącze kanalizacji sanitarnej-przyłącze kanalizacji deszczowej-przyłącze wody 2. Instalacje sanitarne wewnętrzne:-woda zimna-woda ciepła-kanalizacja sanitarna-gazy medyczne-gaz 3. Instalacja centralnego ogrzewania 4. Wentylacja mechaniczna, klimatyzacja c.Roboty instalacyjne elektryczne:-złącze kablowe-tablica główna-pomiar energii elektrycznej-wewnętrzne i zewnętrzne linie zasilające-instalacja oświetlenia terenu-instalacja oświetlenia podstawowego-instalacja oświetlenia awaryjnego-instalacja gniazd wtykowych 230V- instalacja siłowa-instalacja odgromowa, uziemiająca i przeciwoblodzeniowa-instalacja ochrony przepięciowej-instalacja ochrony przeciwpożarowej-instalacje teletechniczne, CCTV, KD,domofony,strukturalne-instalacje audio-wideo d.Roboty drogowe w pełnym zakresie wraz z modernizacją ogrodzenia od ul.Szydłowskiej i nasadzeniami drzew zg. z decyzjami Prezydenta Miasta Poznania .Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 1. Dokumentacja projektowa pierwotna i zamienna,uzupełniająca-suplement, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,2.kosztorysy ślepe,3. SIWZ.Zakres robót Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie budynku Kliniki Weterynaryjnej z łącznikiem wraz z infrastrukturą i wszystkimi niezbędnymi instalacjami w systemie pod klucz. W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi:- wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. - urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe)- doprowadzenie i odprowadzenie niezbędnych mediów dla potrzeby budowy wraz z ich opomiarowaniem, w tym koszt ogrzewania obiektu w okresie grzewczym,- obsługi geodezyjnej, geologicznej w trakcie realizacji robót oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z niezbędnymi mapami- płatnych prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych i rozruchu- opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, oznakowanie dróg ewakuacyjnych i wyposażenie obiektu w sprzęt PPOŻ zgodnie z obowiązującymi przepisami - dozorowanie budowy, koszt ochrony- korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy i organizację ruchu- opracowanie dokumentacji powykonawczej w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (niezbędne mapy , certyfikaty, świadectwa).- stosownie do potrzeb sporządzenie dodatkowych rysunków wykonawczych- oznakowanie pionowe i poziome dróg i placów wewnętrznych, stanowisk dla osób niepełnosprawnych zg. z prawem- ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót - wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania inwestycji do użytkowania Uwaga: W związku ze zmianą układu funkcjonalnego, polegającą na wygospodarowaniu przestrzeni pod izolatkę wraz ze śluzą dla zwierząt małych oraz wstawieniu komór respiracyjnych dla zwierząt dużych, wprowadzono suplementem- aneksem zmiany w stosunku do projektu pierwotnego , które należy rozpatrywać łącznie z projektem pierwotnym. 4.3. Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.4. Wykonanie robót budowlanych opisanych za pomocą dokumentacji Zamawiającego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.4.6. Kwalifikacja rodzajowa przedmiotu zamówienia - robota budowlana w rozumieniu: ustawy Prawo zamówień publicznych (Art. 2 pkt., 8 Pzp w związku z Art. 6 ust. 3). 4.7. Kody CPV opisane według Wspólnego Słownika Zamówień:-45214400-4 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym-45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni-45330000-9 Instalacje sanitarne-45310000-3 Instalacje elektryczne -45320000-6 Roboty izolacyjne -45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego -45350000-5 Instalacje mechaniczne -45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych DZIAŁ:45000000-7 Roboty budowlane 451. Roboty budowlane związane z przygotowaniem terenu pod budowę Grupa I 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę Klasa: 45110000-1 roboty ziemne Kategoria: 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 452. Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Grupa II 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Klasa: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków Klasa: 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kategoria: 45231112-3 Instalowanie rurociągów 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45232221-7 Podstacje transformatorowe 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45233330-1 Fundamentowanie ulic Klasa: 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne Kategoria: 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45262110-5 Demontaż rusztowań 45262120-8 Wznoszenie rusztowań 45262300-4 Betonowanie 45262310-7 Zbrojenie 45262311-4 Betonowanie konstrukcji 45262321-7 Wyrównywanie podłóg 45262400-5 Wznoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45262522-6 Roboty murarskie 453. Roboty instalacyjne w budynkach Grupa III45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach Klasa: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne Kategoria: 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45312311-0 Montaż instalacji piorunochronnej 45313100-5 Instalowanie wind 45314310-7 Układanie kabli 45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego 45315500-3 Instalacje średniego napięcia 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45317000-2 Inne instalacje elektryczne Klasa: 45320000-6 Roboty izolacyjne Kategoria: 45321000-3 Izolacja cieplna 45323000-7 Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych Klasa: 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Kategoria:45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45331210-1 Instalowanie wentylacji 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe Klasa: 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego Kategoria: 45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 454. Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Grupa IV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Klasa: 45410000-4 Tynkowanie Klasa: 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kategoria: 45421130-4 Instalowanie drzwi i okien 45421141-4 Instalowanie przegród 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych Klasa: 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian Kategoria:45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych 45432210-9 Wykładanie ścian Klasa: 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie Kategoria:45442100-8 Roboty malarskie 45442200-9 Nakładanie powłok antykorozyjnych 45443000-4 Roboty elewacyjne Klasa: 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kategoria: 45451200-5 Zakładanie paneli 39516100-3 meble tapicerowane 39134000-2 meble komputerowe 39156000-0 meble recepcyjne 39130000-2 meble biurowe 39180000-7 meble laboratoryjne 39153000-9 meble konferencyjne 32320000-2 sprzęt audiowizualny 4.8. Zamawiający informuje, iż obiekt budowlany kwalifikowany jest do VI kategorii złożoności w rozumieniu rozporządzenia ministra infrastruktury w związku z czym winien być wykonany w najwyższym standardzie jakościowym wykonania, wykończenia i wyposażenia. Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych (załącznik nr 2) oraz wytycznymi niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. 4.9. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń - użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Na etapie wykonywania inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 4.10. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakres), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedłoży projekty umów (projekt umowy) wykonawcy z wskazanym podwykonawcą w terminie wskazanym w wezwaniu do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie.4.11. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawcę obowiązuje udzielenie Zamawiającemu, co najmniej 5 lat gwarancji na całość przedmiotu zamówienia wraz z wyposażeniem - meble, urządzenia takie jak windy, suwnica, kolejka jednoszynowa. Gwarancja musi obejmować wszystkie koszty, prace serwisowe i konserwacyjne w okresie pięciu lat. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane Zamawiającemu wraz z protokołami odbioru końcowego oraz z zestawieniem ilościowo-cenowym - listą wyposażenia stałego, ruchomego odpowiadającemu klasyfikacji środków trwałych (KŚT).4.12. Reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Wszelkie awarie będą usuwane w terminie 24 godzin od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11542527,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12371572,12
Oferta z najniższą ceną: 12368988,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16777000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.