eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Przeprowadzenie doradztwa w zakresieksięgowości, porad prawnych, porad z dziedziny ubezpieczeń, marketingu, zagadnień z dziedziny BHP dla uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma prowadzących działalność gospodarczą realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-13

Zawiercie: Przeprowadzenie doradztwa w zakresie: księgowości, porad prawnych, porad z dziedziny ubezpieczeń, marketingu, zagadnień z dziedziny BHP dla uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma prowadzących działalność gospodarczą realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
Numer ogłoszenia: 113837 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30182 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie doradztwa w zakresie: księgowości, porad prawnych, porad z dziedziny ubezpieczeń, marketingu, zagadnień z dziedziny BHP dla uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma prowadzących działalność gospodarczą realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie doradztwa w zakresie: księgowości, porad prawnych, porad z dziedziny ubezpieczeń, marketingu, zagadnień z dziedziny BHP dla uczestników projektu Nasz cel - Twoja firma prowadzących działalność gospodarczą realizowanego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. Doradztwo skierowane jest do maksymalnie 35 osób uczestników projektu (maksymalnie 8 godzin dydaktycznych doradztwa na uczestnika). Zamawiający zastrzega, że wynagrodzenie ulegnie obniżeniu (w stosunku do całkowitego wynagrodzenia brutto) proporcjonalnie do liczby godzin udzielonego doradztwa. Doradztwo zostanie przeprowadzone na terenie miasta Zawiercia. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłego kontaktu poprzez osobę upoważnioną (np. osoba ds. obsługi technicznej) z biurem projektu polegający między innymi na: wyznaczeniu bezpośredniego numeru kontaktowego oraz adresu e-mail do osoby upoważnionej, dziennych raportów z realizacji doradztwa przesyłanych na adres e-mail Lidera projektu (raport powinien zawierać informację o czasie trwania doradztwa, ilości uczestników uczestniczących w danym dniu w doradztwie, dokumentację fotograficzną przedstawiającą oznakowanie miejsc doradztwa, sale) najpóźniej do godziny 9:00 dnia następującego po dniu, którego dotyczy raport. 1. Cele doradztwa. Zdobycie wiedzy oraz rozstrzygnięcie wątpliwości z zakresu: księgowości, prawa, ubezpieczeń, marketingu, BHP. 2. Metodyka doradztwa. Doradztwo będzie odbywać się na zasadzie indywidualnych rozmów z uczestnikami projektu ukierunkowanych na wskazane przez uczestnika zagadnienia. 3. Materiały dotyczące realizacji doradztwa. Uczestnik doradztwa otrzyma materiały niezbędne podczas świadczenia usługi doradczej (np. wzory dokumentów) oraz POTWIERDZENIE WYKONANIA USŁUGI DORADCZEJ (formularz stanowi załącznik do Wytycznych instytucji pośredniczącej w sprawie udzielania pomocy na rozwój przedsiębiorczości w ramach działania 6.2 - wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia oraz poddziałania 8.1.2 - wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie programu operacyjnego kapitał ludzki w województwie śląskim) wystawione przez doradcę bezpośredni po zakończeniu usługi doradczej. 4. Harmonogram realizacji doradztwa. Harmonogram doradztwa powinien być dostosowany do potrzeb uczestników projektu. Doradztwo powinno odbywać się między godziną 7 a 20 na terenie miasta Zawiercie w wynajętych przez wykonawcę pomieszczeniach. Dyspozycyjność doradców powinna być pełna w omawianym zakresie godzinowym, czyli od godziny 7 do 20. Dokładny harmonogram doradztwa jest ustalany przez zamawiającego w porozumieniu z wykonawcą, ale przy pełnym uwzględnieniu potrzeb każdego poszczególnego uczestnika projektu. Doradztwo może odbywać się w każdym dniu tygodnia łącznie z sobotami i niedzielami w zależności od potrzeb uczestników projektu. Harmonogram może ulec zmianie w trakcie wykonywania doradztwa - w szczególności ze względu na potrzeby uczestników projektu. 5. Ramowa tematyka doradztwa: 1) Księgowość; 2) Porady prawne; 3) Porady z dziedziny ubezpieczeń; 4) Marketing; 5) Zagadnienia z dziedziny BHP. 6. Przewidywana szczegółowa tematyka doradztwa (możliwość zmiany tematów w zależności od potrzeb uczestników): Lp. Temat: 1. Księgowość. - Aktualne zasady prowadzenia księgowości w przedsiębiorstwie. - Sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, VAT, CIT. - Karta podatkowa. - Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych. - Podatkowa księga przychodów i rozchodów. 2. Porady prawne. - Prawo handlowe - Odpowiedzialność cywilna, Odpowiedzialność cywilna za wypadki klientów, - Przygotowaniu umów handlowych według obowiązujących przepisów prawnych. 3. Porady z dziedziny ubezpieczeń. - Ubezpieczenia przy prowadzeniu prac wysokościowych, nauce wspinania. - Ubezpieczenia przy prowadzeniu nauki. 4. Marketing. - Sprzedaż osobista. - E-marketing. - Pozytywny wizerunek firmy. - Funkcje produktu. - Reklama. - Promocja. - Public relations; - Media. - Analiza rynku: -Ustalanie współzależności między zjawiskami ekonomicznymi, społecznymi, wpływającymi na funkcjonowanie rynku; - Ustalanie współzależności między popytem, podażą a ceną odnoszących się do produktów usług, inwestycji, transakcji kapitałowych; - Gromadzenie i interpretacja danych; - Określanie tendencji rozwojowej i sezonowości podaży i popytu na poszczególne produkty. 5. Zagadnienia z dziedziny BHP. - BHP prac wysokościowych Maksymalna łączna liczba godzin dydaktycznych doradztwa: 280 Godzina dydaktyczna równa się 45 minutom zegarowym. 7. Dokumentacja doradztwa. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia list ewidencjonujących obecności uczestników projektu na poszczególnych spotkaniach z doradcami ze szczególnym uwzględnieniem czasu trwania usługi doradczej. 8. Koszt całkowity usługi doradztwa obejmuje w szczególności: 1) Wynagrodzenie doradców; 2) Koszty materiałów niezbędnych podczas świadczenia usługi doradczej (np. wzory dokumentów). 3) Koszt wynajmu sal z odpowiednim zapleczem technicznym i sanitarnym. 4) Wodę mineralną oraz napoje gorące i poczęstunek dla uczestników. 5) Wynagrodzenie osoby zapewniającej obsługę techniczną. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia odpowiedniej obsługi technicznej doradztwa poprzez wyznaczenie osoby odpowiedzialnej (osoba ta nie może być jednocześnie doradcą w danym dniu) między innymi za: - otwarcie sal i wietrzenie sal, - napoje, oraz naczynia jednorazowe, - codzienne raportowanie o stanie realizacji zadań, - rozwieszenie i stałe monitorowanie plakatów projektu oraz odpowiednich informacji o umiejscowieniu sal i współfinansowaniu doradztwa przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - wykonywanie dokumentacji fotograficznej rozmieszczenia plakatów, informacji, sal; - zaopatrzenie toalet w odpowiednie środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręczniki); - uruchomienie sprzętu technicznego przed doradztwem. Zamawiający wymaga również, aby sale doradcze były wyposażone w co najmniej jeden stolik i trzy krzesła lub fotele oraz komputer z dostępem do sieci Internet. Przed salą musi znajdować się miejsce do oczekiwania na doradztwo (co najmniej jedno krzesło lub fotel lub kanapa). Wewnątrz oraz na zewnątrz sal musi znajdować się plakat projektu oraz informacja o współfinansowaniu doradztwa przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Informacja o odbywającym się doradztwie w ramach projektu musi znajdować się na zewnątrz budynku lub na drzwiach wejściowych. Mając na uwadze indywidualny charakter udzielanego doradztwa Zamawiający wymaga, aby w jednej sali jednocześnie mogło odbywać się doradztwo tylko dla jednego uczestnika. W budynku, w którym odbywać się będzie doradztwo musi znajdować się toaleta dostępna dla uczestników wyposażona w odpowiednie urządzenia sanitarne oraz środki higieniczne (papier toaletowy, mydło, ręczniki lub sprawną suszarkę do rąk). Podczas usługi doradczej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia każdorazowo (na każdym spotkaniu) poszczególnym uczestnikom: - jedną butelkę wody mineralnej niegazowanej o pojemności od 0,3 do 0,7 litra, - napoje gorące: kawę, herbatę (co najmniej 0,2 litra) - cukier (co najmniej 40 g), - mleko/śmietankę do kawy/herbaty (co najmniej 20 ml), - ciastka lub batonik - (co najmniej 50 g) - kubki jednorazowe lub inny rodzaj zastawy, o ile wykonawca zapewni serwis naczyń. W celu zapewnienia optymalnego i dostosowanego do indywidualnych potrzeb uczestników projektu harmonogramu doradztwa, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia co najmniej pięciu doradców, w tym na każdy z zakresów tematycznych musi przypadać przynajmniej jeden doradca. Doradcy muszą mieć doświadczenie w doradztwie indywidualnym oraz być specjalistami w swojej dziedzinie, to jest: 1) Specjalista z zakresu księgowości musi posiadać wykształcenie wyższe z zakresu finansów lub rachunkowości lub doradztwa podatkowego. Staż pracy musi wynosić co najmniej dwa lata i musi być związany z księgowością lub finansami. Alternatywnie może by to osoba z uprawnieniami do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych; 2) Specjalista w zakresie prawa musi posiadać wykształcenie wyższe prawnicze i staż pracy minimum dwa lata związany z doradztwem prawnym; 3) Specjalista do spraw BHP musi posiadać minimum dwa lata stażu pracy na stanowisku związanym z bezpieczeństwem i higieną pracy; 4) Specjalista do spraw ubezpieczeń musi posiadać minimum dwa lata stażu pracy na stanowisku związanym z ubezpieczeniami; 5) Specjalista do spraw marketingu musi posiadać wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z zakresu marketingu i przynajmniej dwuletni staż pracy związany z marketingiem. Staż pracy w przypadku powyższych osób należy rozumieć jako stosunek pracy lub wykonywanie czynności w ramach umów cywilno-prawnych lub prowadzenie działalności gospodarczej. Wykonawca dostarczy życiorysy zawodowe oraz kopie dokumentów (potwierdzone za zgodność z oryginałem) poświadczające spełnienie wyżej wymienionych wymagań dotyczących doradców, najpóźniej w dniu rozpoczęcia doradztwa, bezpośrednio do Biura projektu. Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany będzie do osobistego przedstawienia raportu końcowego Liderowi projektu (lub osobie przez Lidera upoważnionej) z działań doradczych oraz osobistego stawienia się każdorazowo na bezpośrednie telefoniczne, pisemne, przesłane za pomocą poczty elektronicznej e-mail lub faksem wezwanie Lidera w biurze projektu lub innym wskazanym miejscu na terenie Zawiercia i Katowic w uzgodnionym terminie, nie później niż do godziny 10:00 dnia następującego po dniu wezwania. Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania numeru telefonu, pod którym będzie możliwy kontakt z Wykonawcą w dni robocze oraz dni świadczenia doradztwa w godzinach od 7:00 do 20:10. Zamawiający wymaga, aby oferowane usługi wykonywane były przez Wykonawcę posiadającego certyfikat systemu zarządzania jakością spełniający wymagania normy PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług doradczych lub równoważny - opartych na odpowiednich normach europejskich. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają w/w wymaganiu określonemu przez zamawiającego, żąda się zaświadczenia (certyfikatu) niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi opartymi na odpowiednich normach europejskich - w zakresie PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług doradczych. Wykonawca może zamiast powyższego zaświadczenia (certyfikatu PN-EN ISO 9001:2009 w zakresie świadczenia usług doradczych) złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowane przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa także wzór umowy (z załącznikiem), który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Nasz cel - Twoja firma jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacją Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia, ul. Sienkiewicza 6A, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29167,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29372,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29372,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55580,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.