To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-13
Nasielsk: Przetarg nieogranbiczony na dostawę materiałów biurowych (zadanie 1) oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek (zadanie 2)
Numer ogłoszenia: 113857 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31825 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nasielsk, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6933000, faks 023 6912470.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieogranbiczony na dostawę materiałów biurowych (zadanie 1) oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek (zadanie 2).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, piśmiennych i eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Nasielsku, 05-190 Nasielsk ul. Elektronowa 3. Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV: 30192000-1; 25247100-5; 30231310-3. Zakres oraz minimalne warunki techniczne przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do SIWZ. Ilości artykułów biurowych, piśmiennych w każdym asortymencie będą każdorazowo uzgadniane przy zamówieniu i jako takie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zamawianych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Dostawy stanowiące przedmiot przetargu będą dostarczane do siedziby Zamawiającego sukcesywnie, w okresie obowiązywania umowy w postaci dostaw częściowych na wezwanie Zamawiającego, w terminie 2 dni od wezwania. Wezwanie zostanie przekazane Wykonawcy w formie telefonicznej, faksem lub pisemnie. W wezwaniu zostanie określony zakres dostawy ilościowej oraz data jej realizacji. W czasie obowiązywania zawartej umowy w wyniku niniejszego przetargu umowy rozliczenie następować będzie w oparciu o faktycznie dostarczoną dostawę ilościową oraz ceny jednostkowe brutto określone w ofercie Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 25.24.71.00-5, 30.23.13.10-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Usługowa Andrzej Zbigniew Niski, ul. Mostowa 1, 06-330 Chorzele, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17692,60
Oferta z najniższą ceną: 17692,60 / Oferta z najwyższą ceną: 21665,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. INTER-SOFT Piotr Kaczmarczyk, ul. Warszawska 12, 05-190 Nasielsk, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35576,88
Oferta z najniższą ceną: 26709,45 / Oferta z najwyższą ceną: 72863,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI NASIELSK
więcej: przetargi NASIELSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej V
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
- Dostawę materiałów biurowych w podziale na dziewięć części:
- Dostawa artykułów biurowych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.