Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-14
Częstochowa: Wykonanie podziału i analizy działek położonych w gminach Rędziny i Janów
- 2 części
Numer ogłoszenia: 113868 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Częstochowski , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziału i analizy działek położonych w gminach Rędziny i Janów - 2 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 polega na: a) wykonaniu podziału działek położonych w gminie Rędziny: - obręb Rędziny Wyrazów - obręb Kolonia Rędziny zajętych pod drogę powiatową nr 1061 S - ul. Kościuszki, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). Koncepcja podziału nieruchomości powinna być uzgodniona z Zamawiającym i Powiatowym Zarządem Dróg w Częstochowie. Dodatkowo Wykonawca wkreśli na mapie z projektem podziału zasięg pasa drogowego po uzyskaniu od Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie oświadczenia o zasięgu pasa na dzień 31 grudnia 1998 r. Wykonawca przekaże całość dokumentacji do PODGiK w Częstochowie celem przeprowadzenia stosownej kontroli i przyjęcia do zasobu. b) Wykonawca dołoży wszelkich starań w celu szerokiego zebrania informacji o stanie nieruchomości i zasięgu pasa drogowego w dacie 31 grudnia 1998 r. od właścicieli działek i zarządcy drogi. Dla ustalenia linii podziału działek wymienionych w punkcie a, Wykonawca przeanalizuje wszystkie dostępne materiały zgromadzone w zasobie PODGiK w Częstochowie, w szczególności operaty jednostkowe, zasób bazowy do mapy zasadniczej oraz ortofotomapę celem odszukania informacji o sposobie zagospodarowania i zainwestowania działek zajętych pod drogę. c) wykonaniu, z wykorzystaniem ustaleń przeprowadzonych w punkcie a i b niniejszych wytycznych, analizy działek leżących w pasie przedmiotowej drogi - ul. Kościuszki, popartej kontrolnym pomiarem w terenie, celem wskazania działek zajętych pod w/w drogę i wymagających podziału w trybie przepisów art.73 w/cyt. ustawy. Analiza powinna obejmować działki przylegające do ww drogi, a nie wymienione w punkcie a niniejszych wytycznych, znajdujące się po zachodniej stronie drogi. Przewidywana liczba działek do analizy - ok. 40 Część 2 polega na: podziale nieruchomości stanowiącej własność Agencji Nieruchomości Rolnych, położonej w obrębie ewidencyjnym Bystrzanowice, gmina Janów, oznaczonej w rejestrze ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 1109/2, karta mapy 8, polegający na wydzieleniu części działki przewidzianej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Janów pod poszerzenie drogi powiatowej. Podział nieruchomości następuje w trybie przepisu art. 98 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 518 ze zm.) w związku z art. 93 ust. 1 i art. 97 ust. 1 tej ustawy. Zakres zamówienia: Wykonanie 5 egzemplarzy map z geodezyjnym projektem podziału działki opisanej w pkt 1 niniejszego wniosku niezbędną do wydania przez Wójta Gminy Janów decyzji zatwierdzającej podział. Wykonawca zapewni udział w czynnościach geodezyjnych właścicielowi dzielonej działki oraz Powiatowemu Zarządowi Dróg. Wykonawca dokona trwałej stabilizacji punktów granicznych oraz punktów podziałowych po zatwierdzeniu podziału ostateczną decyzją administracyjną. Po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości, zleceniobiorca zobowiązany będzie do zaktualizowania materiałów w zasobie geodezyjnym i kartograficznym na wezwanie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Projekt podziału powinien być uzgodniony z Zamawiającym oraz Powiatowym Zarządem Dróg i po uzgodnieniu przekazany do Wójta Gminy w celu jego akceptacji. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki takiej zmiany: zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówienia uzupełniającego może być wykonanie podziału działek w celu przejęcia ich na własność Powiatu Częstochowskiego, wskazanych w opinii, o której mowa w Rozdziale 2 pkt 5c) SIWZ. Wynagrodzenie za całość przedmiotu zamówienia uzupełniającego nie może przekroczyć 50% ceny złożonej oferty.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.22.22.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 175.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe z zakresu 1 i 2 w dziedzinie geodezji i kartografii. - Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia dotyczącego wymaganych uprawnień osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz - Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- druk oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), - pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - termin wykonania - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki takiej zmiany: zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści adnotacji umieszczonej na mapie z projektem podziału działki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie, ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, pokój nr 229, drogą elektroniczną.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2015 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie, ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, pokój nr 3 (parter), adres: przetargi@czestochowa.powiat.pl, peryga@czestochowa.powiat.pl..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remonty i bieżąca obsługa konserwacyjna, zab. i usuwanie awarii na instalacji wod. i kan. w bud. i lok. mieszk. stanowiących zasób komunalny,zarządz.i adm. przez ZGM TBS w Częstochowie Sp.z o.o.
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego na terenie m. Częstochowa, pow częstochowskiego, pow kłobuckiego, pow myszkowskiego
- Dostawa maszyn pralniczych i suszących do obiektów Działu Domów Studenckich Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa monitora dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie, wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
- Przygotowanie oraz dowóz ciepłych posiłków dla klientów Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Obsługa geodezyjna dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP nr 4240W w msc. Annopol, gm. Strachówka"
- Budowa drogi dla rowerów, drogi dla pieszych i rowerów oraz chodnika od miejscowości Małuszów przez Krzyżowice do Żernik Małych w formule zaprojektuj i wybuduj-drugie postępowanie
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.