To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-30
Brodnica: Dostawa lamp operacyjnych do szpitala Zespołu Opieki
Zdrowotnej w Brodnicy - sprawa nr ZP/11/2015
Numer ogłoszenia: 113889 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150014 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy, ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 668 91 00, faks 56 668 91 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lamp operacyjnych do szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy - sprawa nr ZP/11/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Dostawa lamp operacyjnych do szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy w ilości 5 sztuk wraz z systemem integracji wizji z kamer. 2) montaż lamp w pomieszczeniach Zamawiającego, co oznacza dostawę również elementów mocujących lampę do stropu, wzmocnienie stropu w trzech pomieszczeniach sal bloku operacyjnego. 3) rozprowadzenie przewodów sieci LAN kategorii 6 z certyfikatem od miejsc usadowienia kamer (czasza lampy oraz sufit Sali) do najbliższej szafy LAN (min. Po dwa kable na każdą salę), włącznie z patchpanelem w szafie - dotyczy każdej z sal. 4) pełna integracja kamer z urządzeniami i modułami do rejestracji obrazu. 5) dostarczenie modułu rejestrującego dla każdej z sal, składającego się z komputera typu all In one oraz oprogramowania, umożliwiającego zapis obrazu z kamer umieszczonych na salach. 6) wykonanie testów sprawdzających zamontowanie lamp oraz wykonanie niezbędnych ustawień w celu prawidłowego działania lamp. 7) praktyczne przeszkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi i eksploatacji lamp. 2.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2.3 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31 52 41 10-9 Lampy używane na salach operacyjnych, 33 16. 70.00 - 8 Lampy chirurgiczne. 2.4. Oferowane przez Wykonawcę lampy muszą spełniać warunki określone w załączniku nr 6 do SIWZ. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków określonych w załączniku nr 6 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. W celu potwierdzenia i weryfikacji informacji podanych w formularzu spełniania parametrów technicznych, do oferty należy dołączyć materiały informacyjne w postaci materiałów producenta, katalogów, folderów. 2.5. Projekt umowy stanowiący sposób realizacji dostawy (załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z załącznikiem nr 6 do SIWZ są integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia. 2.6. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt z niezbędnym wyposażeniem musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i oznaczony znakiem CE. 2.7. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 23.06.2015r. godz. 11:00. Przybycie należy zgłosić pod nr telefonu (056) 668 91 30 lub na nr faksu (056) 668 91 01. Na wizję lokalną należy zgłosić się do: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy, ul. Wiejska 9, w Dziale techniczno - eksploatacyjnym. W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego istnieje możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego terminu. 2.8. Jeżeli wymagania techniczne opisu przedmiotu zamówienia zawierają nazwy własne urządzeń, Zamawiający wyjaśnia, iż dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych. Przez urządzenia równoważne Zamawiający rozumie urządzenia o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych gwarantujących poprawną realizację zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do udowodnienia równoważności proponowanych urządzeń. Dokumenty potwierdzające równoważność należy załączyć do oferty...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.41.10-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FAMED Żywiec Sp. z o.o., ul. Fabryczna 1, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286567,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 319894,92
Oferta z najniższą ceną: 319894,92 / Oferta z najwyższą ceną: 579645,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami na drogach powiatowych
- Remont drogi powiatowej nr 1713C na odcinku km 5+885 do km 7+381
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1826C na odcinku Małki - Bobrowo wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową nr 1819C
więcej: przetargi w Brodnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.