Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-22
Wrocław: Rozbudowa, przebudowa oraz adaptacja budynku dla potrzeb Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10A wraz z zagospodarowaniem terenu.
Numer ogłoszenia: 113903 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu , ul. Stacyjna 10, 53-613 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3583943, faks 071 3583943.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna kontroli skarbowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, przebudowa oraz adaptacja budynku dla potrzeb Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10A wraz z zagospodarowaniem terenu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa oraz adaptacja budynku dla potrzeb Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10A, 53-613 Wrocław wraz z zagospodarowaniem terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz dokumentacji projektowej opracowanej przez: Pracownię Architektoniczną ARCHIKON Anna Kościuk, 51-690 WROCŁAW ul. Walerego Sławka 11. Zakres prac obejmuje między innymi : Roboty budowlane obejmujące: Roboty rozbiórkowe i ziemne, Roboty betonowe i żelbetowe, Roboty murarskie, Montaż konstrukcji stalowych; Roboty wykończeniowe Kładzenie i pokrywanie podłóg, Tynki, Okładziny ścienne, Roboty malarskie, Montaż stolarki budowlanej, Montaż sufitów podwieszanych, Montaż ślusarki, Montaż ścianek działowych; Roboty instalacyjne obejmujące wykonanie wewnętrznych instalacji: wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, przeciwpożarowej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, elektrycznej, teletechnicznej i okablowania strukturalnego. Ponadto wymogiem Zamawiającego jest zagospodarowanie terenu oraz wykonanie innych prac, a mianowicie: położenie nowej nawierzchni na dziedzińcu oraz na części tj. na pow. 80,80 m2 parkingu zewnętrznego. Teren dziedzińca spełniać będzie funkcje parkingowe, manewrowe oraz dojazdowe do pomieszczeń technicznych i garaży. W odniesieniu do zagospodarowania terenu dziedzińca należy wycenić nawierzchnię z mieszanki asfaltu lanego grysowo-żwirowego - warstwa ścieralna - 5 cm o powierzchni ok. 774 m2. W skład niniejszych prac wchodzi oświetlenie dziedzińca przy użyciu lamp halogenowych wraz z czujnikami ruchu, które winno być zamontowane na elewacji budynku w 5 punktach w sposób zapewniający oświetlenie dziedzińca oraz nie przeszkadzający okolicznym mieszkańcom . Natomiast w skład prac dotyczących parkingu zewnętrznego wchodzić będzie rozbiórka płytek chodnikowych ok. 50,80 m2, korytowanie na głębokość 20 cm, ułożenie kostki betonowej (będącej w posiadaniu Zamawiającego) 80,80 m2 układanej na 10 cm warstwie piasku gruboziarnistego, na podbudowie z klińca (kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie) do 15 cm, podsypka piaskowo cementowa 3 - 4 cm, demontaż krawężnika, wylanie ławy betonowej 15 x 28, dostosowanie wysokości nowej nawierzchni do już istniejącej, wytyczenie pasa zieleni (w bezpośrednim sąsiedztwie z budynkiem). Ponadto regulacja 4 studni zlokalizowanych na parkingu zewnętrznym. Zamawiający nie przewiduje rozbiórki nawierzchni parkingu zewnętrznego tylko nawiązanie do już istniejącej nawierzchni. Oprócz prac objętych dokumentacją projektową opracowaną przez: Pracownię Architektoniczną ARCHIKON Anna Kościuk, 51-690 WROCŁAW ul. Walerego Sławka 11 Zamawiający wymaga wykonania instalacji sygnalizacji włamania i napadu oraz instalacji przeciwpożarowej połączonych funkcjonalnie z istniejącym budynkiem Zamawiającego przy ul. Stacyjnej 10. UWAGA: w odniesieniu do instalacji alarmowej SSWiN, instalacji przeciwpożarowej, wykonania nawierzchni dziedzińca i parkingu zewnętrznego istnieje konieczność wykonania prac, które na etapie wykonawstwa należy uzgodnić z Zamawiającym. Należy sporządzić wycenę uwzględniając standardy instalacji tj. połączenie funkcjonalne z istniejącą w budynku przy ul. Stacyjnej 10 centralą p. poż. i centralą SSWiN. W przypadku braku możliwości skonfigurowania w/w central należy przyjąć ich rozbudowę. Dokumentację powykonawczą sporządzi Wykonawca. Instalacja alarmowa SSWiN obejmować ma wszystkie pokoje biurowe, pomieszczenia archiwalne, magazynowe, informatyczne i ciągi komunikacyjne. Niniejsza instalacja winna być podzielona na strefy: pierwsza strefa pokoje biurowe i ciągi komunikacyjne, druga strefa pomieszczenia informatyków (w tym serwerownia), trzecia strefa archiwum, czwarta strefa magazyny, piąta strefa pokoje gościnne. W odniesieniu do instalacji przeciwpożarowej czujki dymowe winny być montowane w każdym pomieszczeniu. Zamawiający informuje, że oprócz prac wyżej wskazanych wymaga wykonania następujących prac: podłączenia rur spustowych do istniejącej studni w budynku przy ul. Stacyjnej 10A. odprowadzenia wody deszczowej do burzowego kanału, wykonania odprowadzeń wody przy zadaszeniach nad wejściami. UWAGA: do wyliczenia kosztów instalacji centralnego ogrzewania należy przyjąć rurociągi z tworzyw sztucznych o średnicy zewnętrznej 18 mm o połączeniach zgrzewanych na ścianach w budynku wg projektu wykonawczego - Przedmiar robót branży sanitarnej - Instalacje sanitarne - instalacja c.o., instalacja zimnej i ciepłej wody użytkowej, instalacja kanalizacji, instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.22.00 - Wykładanie i tapetowanie ścian 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 80.000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100). Forma wadium pkt 7.1 SIWZ: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.) Z treści dokumentów wymienionych od ppkt 2 do 5 winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 5 ustawy P.z.p. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Narodowym Banku Polskim Oddział Okręgowy Wrocław 20101016740061901391200000 z dopiskiem WADIUM (decyduje data wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie oznaczonej: WADIUM- rozbudowa, przebudowa oraz adaptacja budynku dla potrzeb Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10A wraz z zagospodarowaniem terenu. 3) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 7.1 od ppkt 2 do 5 SIWZ, dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie oznaczonej: WADIUM- rozbudowa, przebudowa oraz adaptacja budynku dla potrzeb Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10A wraz z zagospodarowaniem terenu. 4) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Zwrot wadium pkt. 7.3 SIWZ 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem pkt. 7.4 ppkt. 2 SIWZ. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie pkt 7.3 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zatrzymanie wadium pkt. 7.4 SIWZ: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 P.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 P.z.p. lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie uszczegółowionych wymagań, których spełnienia wykonawca zobowiazany jest wykazać. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o ktorym mowa w punkcie 9.3 SIWZ. Spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone załącznik nr 2 do SIWZ.Spełnia - ne spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie uszczegółowionych wymagań, których spełnienia wykonawca zobowiazany jest wykazać. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o ktorym mowa w punkcie 9.3 SIWZ. Spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia wraz z określeniem ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi w ofercie kandydata/kandydatów na każde n/w stanowisko: 1. Kierownika budowy - posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. 2. Kierownika robót elektrycznych - posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 3. Kierownika robót sanitarnych - posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. 4. Wszystkie osoby wymienione w ofercie winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) i z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty. 5. Dla realizacji zamówienia wymaga się żeby przynajmniej 1 osoba posiadała certyfikat producenta systemu okablowania strukturalnego do wykonania okablowania strukturalnego. (dotyczący posiadania kwalifikacji w zakresie: projektowania, nadzoru instalacji oraz kwalifikowania okablowania strukturalnego do 20 letniej gwarancji niezawodności).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje w tym zakresie uszczegółowionych wymagań, których spełnienia wykonawca zobowiazany jest wykazać. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o ktorym mowa w punkcie 9.3 SIWZ. Spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. wystąpienia konieczności zmiany kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych, kierownika robót sanitarnych (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe) przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. W przypadku zmiany osoby jak wyżej Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji przedmiotu umowy osobę legitymującą się równoważnymi uprawnieniami o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 Nr 243 poz. 1623 ze zm.) oraz w innych przepisach prawa. 2. zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie. 3. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wskazanej w pkt. 26.3 SIWZ termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu ul. Stacyjna 10, 53-613 Wrocław pok. nr. 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu ul. Stacyjna 10, 53-613 Wrocław pok. nr. 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.