eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańIMPLANTY REWIZYJNE I REKONSTRUKCYJNE (Nr rejestru A/16/15)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-30

Poznań: IMPLANTY REWIZYJNE I REKONSTRUKCYJNE (Nr rejestru A/16/15)
Numer ogłoszenia: 113905 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IMPLANTY REWIZYJNE I REKONSTRUKCYJNE (Nr rejestru A/16/15).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów rewizyjnych i rekonstrukcyjnych zwanych dalej ogólnie wyrobami, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów, usystematyzowanych w Pakietach. 1) Zamawiający wymaga aby: 1. Zaoferowane wyroby spełniały wymagane prawem warunki dopuszczające do ich stosowania na terenie RP w szczególności Ustawy o wyrobach Medycznych z dnia 20 maja 2010r. z późniejszymi zmianami. 2. Deklarowane przez Wykonawcę cechy produktów były zgodne z faktycznymi przez cały okres obowiązywania umowy. 3. Elementy implantów stanowiące funkcjonalny komplet (np. endoproteza, płytka wraz ze śrubami mocującymi) pochodziły od tego samego producenta; 4. Wykonawca jest zobowiązany wycenić osobno każdy oferowany element. Jeżeli wykonawca wymaga do prawidłowego wykonania zabiegu wg oferowanej technologii dodatkowego elementu stanowiącego część składową kompletu implantów (np.: endoprotezy, zestawu implantów), która nie została uwzględniona w opisie to musi obowiązkowo podać jego cenę jednostkową (dopisanie kolejnego wiersza w cenniku i stosowne skorygowanie wartości zamówienia); 5. Wykonawca składając ofertę może określić w kolumnie XII Cennika kody katalogowe w postaci zakresów np.: TR001-TR099, TR0xx, itp. 6. Wykonawca może zaproponować implanty w większej ilości rozmiarów niż wymaga tego Zamawiający. 7. Cennik był składany wraz z ofertą tylko w wersji papierowej. 8. Zamówienia były realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych. 9. Termin ważności dostarczonych implantów nie był krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia do Zamawiającego. 10. Dostarczane wyroby były sterylne bądź dostarczane w specjalnych kontenerach służących jednocześnie za ich opakowanie w czasie sterylizacji o ile zostało to dopuszczone w opisie Pakietu w Załączniku nr 2 do SIWZ. 11. Na opakowaniu jednostkowym wyrobów dostarczanych jako sterylne była zamieszczana nazwa handlowa, numer katalogowy oraz seria i termin ważności, przed upływem, którego produkt może być bezpiecznie używany. 12. Wyroby do implantacji posiadały trwałe oznaczenia umożliwiające ich identyfikację; 2) Wyroby medyczne do implantacji: 1. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia dokumentu zawierającego informacje dotyczące zachowania zaoferowanego implantu w trakcie badań Rezonansem Magnetycznym. Dokument ten musi zawierać w szczególności: a) nazwę handlową implantu; b) wartości Tesli przy której badanie można bezpiecznie wykonać lub informacje o bezwzględnych przeciwwskazaniach lub całkowitym braku przeciwwskazań do wykonywania badań Rezonansem Magnetycznym; c) materiał z jakiego implant wykonano. 2. W przypadku zaoferowania wyrobów o różnych własnościach magnetycznych należy wskazać ograniczenia dla poszczególnych grup implantów. 3) Zamawiający zastrzega sobie: 1. możliwość zlecenia przeprowadzenia w terminach uzgodnionych ze szpitalem bezpłatnych kursów techniki operacyjnej oferowanych produktów dla personelu sal operacyjnych oraz operatorów szpitala; 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości implantów w stosunku do określonej w SIWZ; 3. prawo zamiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach jednego pakietu w zależności od potrzeb, przy zachowaniu cen poszczególnych elementów oraz wartości całego pakietu; 4) Ponadto: 1. Zamawiający dopuszcza podczas realizacji umowy zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów, powstałe w związku ze zmianami modyfikacyjnymi np. dotyczącymi innego miejsca ich wytwarzania, nowej technologii produkcji itp. przy zachowaniu parametrów spełniających wymogi SIWZ i utrzymaniu cen z ofert; Każda zmiana wymaga zawarcia odpowiedniego aneksu do umowy po uprzednim dostarczeniu przez Wykonawcę odpowiedniej dokumentacji analogicznie to tej wymaganej przy składaniu oferty (deklaracje zgodności, certyfikaty CE, katalogi, pliki KATALOG i CENNIK); 2. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w ciągu 5 dni od wezwania plików CENNIK i KATALOG. Pliki powinny być dostarczone na nośniku elektronicznym tj. płytach CD/DVD lub na wskazany adres poczty elektronicznej. Wzór plików oraz instrukcję jego wypełnienia udostępnia Zamawiający. Nie wymaga się podawania w pliku KATALOG kodów kreskowych dla produktów dostarczanych w postaci niejałowej; 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednoczesnego zażądania informacji dotyczących sposobu odczytywania kodów kreskowych zawartych na opakowaniach wyrobów będących przedmiotem dostawy, pozwalających na uzyskanie wiedzy o: kodzie umożliwiającym identyfikację opakowania, danym numerze katalogowym (REF), serii produktu (LOT), nr seryjnym produktu (S/N). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wdrożenia w czasie realizacji umowy systemu komunikacji elektronicznej z Wykonawcą w zakresie wymiany faktur, protokołów przekazania implantów do Banku Implantów, protokołów zużycia z wykorzystaniem kodów zastosowań, a Wykonawca zobowiązuje się do aktywnej współpracy z Zamawiającym przy wdrażaniu ww. systemu. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się ponieść ewentualne koszty rozbudowy swojej infrastruktury informatycznej, jeśli wdrożenie ww. systemu będzie tego wymagać. 5. W przypadku rozbieżności między treścią plików CENNIK i KATALOG ze złożoną ofertą, wiążąca jest treść oferty. Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia braków, poprawy wszelkich nieprawidłowości i niezgodności, tak, aby wersja na nośnikach elektronicznych była zgodna z ofertą. Dostarczane płyty CD/DVD z plikami muszą być trwale i czytelnie opisane (numer postępowania, numery pakietów). 5) Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenia, że: 1. na wezwanie Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych (licząc od dnia wezwania) dostarczy próbki oferowanych produktów (w ilości określonej przez Zamawiającego), w celu sprawdzenia zgodności ze złożoną ofertą i potwierdzenia spełniania wymagań określonych w SIWZ (Cennik). 2. na wezwanie Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych (licząc od daty wezwania) dostarczy katalogi z kodami oferowanych produktów potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów. Zamawiający wymaga dostarczenia tych dokumentów w wersji pisemnej i na nośniku elektroniczny. W katalogu Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność katalogowych numerów kodowych do określonych pozycji cennika. Zamawiający dopuszcza dostarczenie katalogu w wersji anglojęzycznej; 3. na wezwanie Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych (licząc od daty wezwania) dostarczy Opisy techniki wszczepiania implantów. Zamawiający wymaga dostarczenia tego dokumentu w wersji pisemnej i na nośniku elektronicznym. Zamawiający dopuszcza dostarczenie opisów technik wszczepiania w wersji anglojęzycznej. UWAGA!!! Zamawiający, na stronie internetowej w folderze Załączniki do SIWZ udostępnił pliki (o których mowa w Załączniku nr 6 do SIWZ - Projekt umowy § 5 ust. 8), które będą do wykorzystania po podpisaniu umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Certyfikaty CE i deklaracje zgodności wyrobu medycznego. Dokumenty te w ofercie muszą być przyporządkowane do poszczególnych wyrobów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 2) Formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru Zamawiającego). 3) Cennik (sporządzony wg wzoru Zamawiającego). 4) Dokument zawierający informacje dotyczące zachowania zaoferowanego implantu w trakcie badań Rezonansem Magnetycznym. Dokument ten musi zawierać w szczególności: d) nazwę handlową implantu; e) wartości Tesli przy której badanie można bezpiecznie wykonać lub informacje o bezwzględnych przeciwwskazaniach lub całkowitym braku przeciwwskazań do wykonywania badań Rezonansem Magnetycznym; f) materiał z jakiego implant wykonano. W przypadku zaoferowania wyrobów o różnych własnościach magnetycznych należy wskazać ograniczenia dla poszczególnych grup implantów. 5) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzona wg wzoru Zamawiającego). 6) Oświadczenie Wykonawcy, że na wezwanie Zamawiającego dostarczy próbki oferowanych produktów w ciągu 3 dni roboczych, licząc od dnia wezwania. 7) Oświadczenie Wykonawcy, że na wezwanie Zamawiającego dostarczy, w ciągu 3 dni roboczych, licząc od dnia wezwania, katalogi (w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym) z kodami oferowanych produktów, potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów określonych w SIWZ (Cennik). 8) Oświadczenie Wykonawcy, że na wezwanie Zamawiającego dostarczy opisy techniki wszczepiania implantów w ciągu 3 dni roboczych, licząc od dnia wezwania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Czas przyjmowania zamówienia przez Wykonawcę z realizacją na najbliższy dzień roboczy - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określono w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań - Dział Zamówień Publicznych i Sprzedaży (pok. 173 i 174)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (pok. 35), mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego przy ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Implanty rewizyjne stawu biodrowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty rewizyjne stawu biodrowego - szczegółowy opis oraz ilości określono w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Czas przyjmowania zamówienia przez Wykonawcę z realizacją na najbliższy dzień roboczy - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Implanty rewizyjne stawu kolanowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty rewizyjne stawu kolanowego - szczegółowy opis oraz ilości określono w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Czas przyjmowania zamówienia przez Wykonawcę z realizacją na najbliższy dzień roboczy - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Implanty rekonstrukcyjne kończyny górnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty rekonstrukcyjne kończyny górnej - szczegółowy opis oraz ilości określono w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Czas przyjmowania zamówienia przez Wykonawcę z realizacją na najbliższy dzień roboczy - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Głowa metalowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głowa metalowa - szczegółowy opis oraz ilości określono w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Czas przyjmowania zamówienia przez Wykonawcę z realizacją na najbliższy dzień roboczy - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.