Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-29
Krosno: Budowa kanalizacji sanitarnej w dzielnicy Turaszówka w rejonie ulic Bema i Wyspiańskiego, budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z hydrofornią w dzielnicy Białobrzegi w rejonie ulicy Człowiekowskiego
Numer ogłoszenia: 113909 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4368311, fax 013 4368678.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekrosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w dzielnicy Turaszówka w rejonie ulic Bema i Wyspiańskiego, budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z hydrofornią w dzielnicy Białobrzegi w rejonie ulicy Człowiekowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n.Budowa kanalizacji sanitarnej w dzielnicy Turaszówka w rejonie ulic Bema i Wyspiańskiego , budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej wraz z hydrofornią w dzielnicy Białobrzegi w rejonie ul. Człowiekowskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej w Krośnie - dzielnica Turaszówka w rejonie ulic Bema i Wyspiańskiego wraz z przyłączami do budynków, budowę kanalizacji sanitarnej w dzielnicy Białobrzegi ul. Człowiekowskiego oraz budowę sieci wodociągowej w tym rejonie. W systemie sieci wodociągowej przy ul. Człowiekowskiego ze względu na uwarunkowania terenowe projekt ujmuje również budowę hydroforowi wraz z budynkiem i ogrodzeniem i dojazdem ujętej w system monitoringu. W szczególności kanalizacja sanitarna: - w rejonie ul. Bema cz. 2 obejmuje łącznie 83 mb z czego 12 mb stanowią przyłącza do budynków, - w rejonie ul. Wyspiańskiego obejmuje łącznie 1256 mb z czego 248 mb stanowią przyłącza do budynków, - w rejonie ul. Człowiekowskiego obejmuje łącznie 1560 mb z czego 192 mb stanowią przyłącza do budynków, Sieć wodociągowa obejmuje łącznie 502 mb z czego przyłącza stanowią 50 mb. Budowa hydroforowi obejmuje budynek o powierzchni zabudowy 14.35 m2 i kubaturze 35,3 m3 wraz z przyłączem energetycznym, instalacją sanitarną, elektryczną i telemetryczną (monitoring) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Realizacja zamówienia odbywać się będzie zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektową - projektami wykonawczymi przygotowanymi dla poszczególnych zadań ujętych w zamówieniu. Wszelkie zmiany i odstępstwa od dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót muszą uzyskać akceptację autora dokumentacji i Zamawiającego. b) W zakres zamówienia wchodzi wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanej kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej (odrębnie dla każdej z branż) oraz w wersji cyfrowej w formacie stosowanym przez Zamawiającego (format dgn). c) Budowa przyłączy kanalizacyjnych objętych projektem realizowana będzie przez Wykonawcę wyłącznie na pisemne zgłoszenie przez Zamawiającego. Warunkiem takiego zgłoszenia jest podpisanie umowy pomiędzy Zamawiającym i Odbiorcą usług na wykonanie przyłącza na koszt Odbiorcy. W przypadku braku takiego zlecenia przyłącza nie będą realizowane. d) Przewidziany w dokumentacji projektowej monitoring pracy hydroforowni wymaga włączenia do wdrożonego w MPGK Krosno Sp. z o.o. kompleksowego systemu monitoringu sieci wodociągowej i kanalizacyjnej i oparty o rozwiązania technologii GPRS i sieci GSM. Standardem w zakresie transmisji danych i komunikacji w systemie monitoringu sieci wodociągowej i kanalizacyjnej MPGK Krosno Sp. z o.o. jest technologia GPRS z wykorzystaniem protokołu Modbus -RTU dla sygnałów wyjściowych i wejściowych monitorowanych obiektów. Zamawiający wymaga przekazywania co najmniej następujących sygnałów: - praca pomp - 1-3 wejścia, (w zależności od ilości pomp układu hydroforowego, dla każdej z pomp odrębnie) - awaria pomp - 1-3 wejścia, (w zależności od ilości pomp układu hydroforowego, dla każdej z pomp odrębnie) - obecność napięcia zasilania (sygnał opóźniony o ok. 5 s aby nie przesyłać chwilowych zaników napięcia. - 1 wejście) - czujnik sygnału ruchu - ciśnienie na ssaniu, - ciśnienie na tłoczeniu, - temperatura powietrza wewnątrz hydroforowi - stan napięcia w hydroforni (brak zasilania, zasilanie), - uruchomienie włącznika napięcia w zależności od temperatury w pomieszczeniu. W zakresie Wykonawcy leży włączenie sygnałów do obecnego monitoringu sieci wodociągowo-kanalizacyjnej opartej na oprogramowaniu iFix na serwerze Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 29.12.24.00 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy Kod CPV wg słownika 2008: 42.12.24.00 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 25000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.P.z.p. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie oraz zakres posiadanych uprawnień): a) Doświadczenie Wykonawcy w postaci wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie tj.: - co najmniej 3 robót budowlanych z zakresu budowy sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj.: - kierownik budowy - branża sanitarna, z uprawnieniami bez ograniczeń oraz kierowników robót z odpowiednimi uprawnieniami dla poszczególnych branż objętych przedmiotem zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia tj. kserokopią uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia sporządzoną według wzoru. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym nie jest wymagane złożenie tych dokumentów przez wszystkich Wykonawców a jedynie od tego który spełnia dany warunek): a) posiadać w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średni roczny obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży w kwocie minimum 1 000.000,00 PLN ; w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat (a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat), a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; b) posiadać środki finansowe własne lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN ; w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie zdolności kredytowej łącznie w wymaganej wysokości; c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 500.000,00 PLN . w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 PLN , ważną(y) na dzień składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 4) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 u.P.z.p. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, powyższe oświadczenie, Wykonawcy składają odrębnie - jeżeli któryś z Wykonawców samodzielnie spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu łącznie - w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu). Wymagane oświadczenie może być też złożone przez ustanowionego przez Wykonawców Pełnomocnika. 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Zamawiający składają następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie tj.: - co najmniej 3 robót budowlanych z zakresu budowy sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej f)) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj.: - kierownik budowy - branża sanitarna, z uprawnieniami bez ograniczeń oraz kierowników robót z odpowiednimi uprawnieniami dla poszczególnych branż objętych przedmiotem zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia tj. kserokopią uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. g) rachunek zysków i strat (a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat), a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; h) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie zdolności kredytowej łącznie w wymaganej wysokości; i) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 PLN , ważną(y) na dzień składania ofert; j) oświadczenie, sporządzone według wzoru, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 u.P.z.p. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w siwz w pkt. 9.1.1).a), 9.1.1).b), 9.1.1).c), i 9.1.1).d), składa odpowiednio: a) dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1-8 u.P.z.p.; d) dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) dokumenty, o których mowa w siwz w pkt. 9.2.1).a), 9.2.1).c) i 9.2.1).d), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokument, o którym mowa w siwz w pkt. 9.2.1)b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert; 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w siwz w pkt. 9.2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; pkt. 9.2.2) stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekrosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. ul. Fredry 12, 38-400 Krosno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. ul. Fredry 12, 38-400 Krosno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Dostawa wraz z montażem klimatyzatorów i agregatu chłodniczego w ramach zadania: "Montaż systemów klimatyzacji w pomieszczeniach Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie"
- Przebudowa ulicy bocznej od ul. gen. J. Bema w Krośnie
- ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1960R polegająca na budowie chodnika oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1924R polegająca na budowie chodnika w m. Odrzykoń - I etap"
- Dostawa szwów chirurgicznych
- "Dostawy preparatów do chorób zakaźnych zwierząt"
- Zakup paliw do samochodów
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- Przebudowa drogi transportu rolnego w Burgrabicach do cmentarza i boiska w ramach zadania budżetowego "Modernizacja drogi transportu rolnego w Burgrabicach"
- Remont ulicy St. Kuczmerowicza w Czempiniu
- "Modernizacja ulic w Rumi z podziałem na części".
- Budowa miejsc odpoczynku w Nadleśnictwie Limanowa - II postępowanie
- Modernizacja placu zabaw i kanalizacji deszczowej w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja placu zabaw w Przedszkolu nr 274 przy ul.Bokserskiej 32
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.