Ogłoszenie z dnia 2011-05-15
Szklarska Poręba: Dostawa mięsa i jego przetworów
dla
Centrum Usług Logistycznych
Zespół Ośrodków Szkoleniowo-Wypoczynkowych w Szklarskiej Porębie
Numer ogłoszenia: 113946 - 2011; data zamieszczenia: 15.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych Zespół Ośrodków Szkoleniowo-Wypoczynkowych w Szklarskiej Porębie , ul. 1 Maja 62, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 75 717 20 26, faks 75 717 23 96.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olimp-rzemieslnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i jego przetworów dla Centrum Usług Logistycznych Zespół Ośrodków Szkoleniowo-Wypoczynkowych w Szklarskiej Porębie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Centrum Usług Logistycznych Zespołu Ośrodków Szkoleniowo-Wypoczynkowych w Szklarskiej Porębie Dostawy objęte przedmiotem zamówienia winny być świadczone niezależnie od warunków pogodowych, codziennie, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. Dopuszcza się złożenie zamówienia faksem lub e-mailem. Zamówienie realizowane ma być na drugi dzień po telefonicznym zamówieniu towaru przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Dostarczanie przedmiotu zamówienia winno odbywać się na ryzyko i koszt własny wykonawcy, własnym specjalistycznym transportem zgodnie z obowiązującym prawem i zasadami dobrej praktyki higienicznej. Wszelkie koszty wydania przedmiotu umowy, w szczególności koszty opakowania, przesyłania, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Dostawa następować będzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. Dostarczany asortyment musi być świeży i spełniać wymogi jakościowe dotycząc wytwarzania, przechowywania i transportu produktów żywnościowych w systemie kontroli HACCP. Wszystkie wyroby objęte niniejszym postępowaniem (każda dostawa) muszą posiadać czytelne, trwałe metki z nazwą producenta, datą produkcji, wagą, datą przydatności do spożycia i nazwą dostarczonego wyrobu. Wymagane terminy przydatności do spożycia: mięso świeże w terminem przydatności min. 3 dni, mięso pakowane próżniowo z terminem przydatności min. 7 dni, wędliny pakowane próżniowo z terminem przydatności do spożycia min. 10 dni. Zakres przedmiotowy zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.00.00 - Produkty mięsne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy za spełnione jeżeli wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości min. 50 tysięcy netto rocznie. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - rabat udzielony na pozostałe produkty - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olimp-rzemieslnik
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Logistycznych
Zespół Ośrodków Szkoleniowo-Wypoczynkowych w Szklarskiej Porębie
ul. 1 Maja 62, 58-580 Szklarska Poręba.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Centrum Usług Logistycznych Zespół Ośrodków Szkoleniowo-Wypoczynkowych w Szklarskiej Porębie, ul. 1 Maja 62, 58-580 Szklarska Poręba, recepcja.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SZKLARSKA PORĘBA
- Przygotowanie i dowóz posiłków
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania porządku w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Mistrzostwa Sportowego ul. Obrońców Pokoju 17
więcej: przetargi SZKLARSKA PORĘBA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 4 im. Pluszowego Misia w Olsztynie na rok 2025.
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - MIĘSO, WĘDLINY i DRÓB"
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 2 im Krasnala Hałabały w Sieradzu
- Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych oraz mięsa drobiowego dla Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a
- DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Mnichowie na I półrocze 2025 roku.
więcej: Produkty mięsne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.