eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrardówDostawa (leasing operacyjny) samochodu do wywozu odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-27

Żyrardów: Dostawa (leasing operacyjny) samochodu do wywozu odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 113953 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Spółka z o.o. , ul. Czysta 5, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. +48 46 855 40 41, faks +48 46 855 32 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (leasing operacyjny) samochodu do wywozu odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest: 1. Kod CPV: 34144511-3, 66114000-2 2. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa (leasing operacyjny) samochodu do wywozu odpadów komunalnych 3.2. Wymagania dotyczące leasingu: a. Okres leasingu - 48 miesięcy b. Ewentualna prowizja - opłata manipulacyjna płatna jednorazowo c. Opłata wstępna 10 % d. Opłata końcowa 2 % e. Preferowany okres spłaty rat leasingowych - pięć ostatnich dni miesiąca f. Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów g. Możliwość wykupu Przedmiotu Leasingu z prawem do pierwokupu h. Waluta leasingu - polski złoty, raty leasingowe oraz inne wartości są stałe w okresie leasingu, i. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego j. Koszty rejestracji i koszty podatku drogowego przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Są to koszty składnika ceny zamówienia brutto. k. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu. 3.3 Wymagania dotyczące podwozia : 1. Podwozie o DMC do 26 Mg, 2. Układ napędowy pojazdu 6x2, 3. Oś przednia na zawieszeniu parabolicznym o nośności min. 8 Mg, 4. Oś napędowa z jedną redukcją i miechami pneumatycznymi o nośności minimalnej 11,5 Mg, 5. Oś wleczona skrętna i podnoszona o nośności min. 7,5 Mg 6. Koła o średnicy 22.5 cala, 7. Silnik o mocy min. 280 KM, 8. Norma emisji spalin min. EURO 5 9. Moment obrotowy silnika min. 1100 Nm 10. Kabina kierowcy krótka, dzienna, trzyosobowa w kolorze RAL 2011, 11. Belka świetlna kogut, listwowa, w osłonie zabezpieczającej przed uszkodzeniami mechanicznymi, zamontowana na dachu kabiny. Logo Zamawiającego po uzgodnieniu, 12. Fotel kierowcy ergonomiczny umieszczony na zawieszeniu pneumatycznym z regulowanym położeniem i wyposażony w zagłówek, 13. Fotele dla pasażerów wyposażone w zagłówki, 14. Pojazd wyposażony w dodatkowe dywaniki gumowe na podłogę oraz łatwozdejmowalne pokrowce na siedzenia, 15. Osłona przeciwsłoneczna przedniej szyby, 16. Ogumienie w rozmiarze 315/80R22,5 z bieżnikiem uniwersalnym, 17. Pojazd wyposażony w tachograf cyfrowy, 18. Komputer pokładowy z zainstalowanym systemem diagnostycznym i serwisowym (informowanie o usterkach oraz terminach przeglądów technicznych). Menu w języku polskim, 19. Deska rozdzielcza z wyświetlaczem graficznym informującym o ekonomicznej jeździe pojazdu, 20. Kolor podwozia czarny lub szary, 21. Rozstaw osi pomiędzy pierwszą a drugą max 3300 mm, 22. Układ kierowniczy ze wspomaganiem, 23. Elektroniczny system hamulcowy wyposażony w system ABS i ASR, 24. Dwa akumulatory o pojemności - min. 220 Ah, 25. Pojazd wyposażony w przystawkę odbioru z tyłu silnika 26. Zbiornik paliwa aluminiowy o poj. - min. 300 litrów, zamykany na kluczyk, 27. Lusterka zewnętrzne pojazdu podgrzewane i elektrycznie sterowane, 28. Podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody, 29. Pojazd wyposażony w immobiliser oraz centralny, elektryczny, zamek sterowany pilotem - 3 komplety, 30. Elektryczne podnoszenie szyb drzwi kierowcy i pasażerów, 31. Szyba przednia podgrzewana elektrycznie 32. Koło zapasowe - 2 szt., 33. Przedni zderzak stalowy, dzielony, trzyczęściowy, część środkowa z zaczepem holowniczym, 34. Halogenowe światła przednie zintegrowane z reflektorem, 35. Radioodbiornik fabryczny, 36. Przetwornica 12V/15A z gniazdem w kabinie kierowcy, 37. Tłumik poziomy, rura wydechowa skierowana do góry 38. Skrzynia biegów manualna min. 8 biegów, 39. Tylny most z blokadą, 40. Chłodnica oleju skrzyni biegów. 41. Płyta zabezpieczająca chłodnice, 42. Hamulce tarczowe wentylowane z osłonami zabezpieczającymi zaciski, 43. Ogranicznik prędkości do 85 km/h, 44. Akustyczny, ostrzegawczy sygnał cofania, 45. Klimatyzacja , 46. Pojazd przystosowany do pracy w niskich temperaturach, wyposażony w układ wspomagający rozruch silnika zimą, 47. Skrzynka narzędziowa o pojemności ok. 50 litrów zamontowana z boku ramy wyposażona w min.: podnośnik hydrauliczny min. 15 Mg, przewód do pompowania kół min. 10 m, standardowy zestaw narzędzi, 48. Apteczka samochodowa spełniająca europejską normę DIN 13164, 49. Klin pod koła jezdne 2 szt., 50. Gaśnica samochodowa 1 szt., 51. Trójkąt ostrzegawczy 2 szt., 3.4. Wymagania dotyczące zabudowy: 1. Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym 2. Zabudowa fabrycznie nowa, 3. Skrzynia ładunkowa ożebrowana na zewnątrz, profilem stalowym, 4. Pojemność skrzyni ładunkowej - min. 18 m3 5. Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie, 6. Objętość kosza zasypowego min. 2 m3 7. Odwłok wykonany z blachy trudnościeralnej o gr. min. 3-8 mm, 8. Wanna odwłoka wykonana z blachy trudnościeralnej o gr. min. 8 mm, 9. Mechanizm zgniatania liniowo - płytowy czyli tzw. szufladowy, 10. Prowadnice płyty wypychającej umiejscowione na ścianach bocznych zabudowy, 11. Stopień zagęszczenia odpadów min. 1:5, 12. Możliwość zmiany ciśnienia ( stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym na min. trzy inne wartości - przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na warianty surowców wtórnych, 13. Wrzutnik dostosowany do współpracy z pojemnikami od 110 l do 1100 l litrów, przystosowany do montażu dynamicznego systemu wagowego oraz systemu RFID. Oba systemy przewidziane do współpracy z oprogramowaniem Unisoft i ELTE GPS. 14. Wrzutnik mocowany do odwłoka na śrubach w pełni demontowalny, 15. Wrzutnik w całości ocynkowany - lakierowany lub zabezpieczony w inny, równie skuteczny sposób, 16. Wysokość krawędzi wrzutnika po opuszczeniu burty max. 1200 mm, 17. Czas opróżniania pojemników a) 120 l - max. 8 sek, b) 1100 l - max. 11 sek, 18. Podnoszenie, opróżnianie i odstawianie pojemników powinno odbywać się bez podnoszenia obrotów silnika, 19. Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka, 20. Skrzynka sterownicza umieszczona po prawej stronie wrzutnika musi być zamontowana na odchylanym ramieniu i posiadać min. następujące funkcje: sterowanie wrzutnikiem, start prasy, sygnał dźwiękowy oraz wyłącznik bezpieczeństwa, 21. Sterownie hydrauliczne wrzutnika proporcjonalne, 22. Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, 23. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, 24. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym, 25. Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy, 26. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa, 27. Sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego, 28. Sterowanie ręczne, 29. Sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie odbywa się z pulpitu znajdującego się w kabinie kierowcy 30. Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy m.in.:prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka, czasu pracy pompy hydraulicznej przez osoby nadzorujące prace obsługi 31. Możliwość wykonania autodiagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy, 32. Włączenie pompy hydraulicznej poprzez sprzęgło elektromagnetyczne, 33. Zabudowa wykonana ze stali, minimum dwukrotnie gruntowana i lakierowana, 34. Kolor zabudowy: RAL 2011 i 5000. Sposób łączenia barw w uzgodnieniu z Zamawiającym. Na ścianach bocznych logo Zamawiającego w uzgodnieniu 35. Oświetlenie wg obowiązujących przepisów:światła hamowania, światła postojowe, kierunkowskazy, dwa światła alarmowe koguty, reflektor roboczy z tyłu pojazdu, światła awaryjne 36. Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, 37. Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami ograniczającymi prędkość i jazdę w tył, automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym, który stopień jest zajęty, 38. Sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu, 39. Zabudowa musi posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według PN 1501-1 z późniejszymi zmianami, 40.Układ centralnego smarowania na smar, nieprogresywny z elektronicznym sterowaniem i rejestracją pracy systemu - zmiana częstotliwości smarowania w kabinie kierowcy w min 3 zakresach (informacją o minimalnym stanie smaru w zasobniku, system alarmowy , brak ciśnienia, przerwana linia główna smarowania),.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11-3, 66.11.40.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Istotne postanowienia umowy 1.Strony postanawiają, że obowiązującą je formę odszkodowania stanowią kary umowne. 2. Kary te będą naliczane w następujących wypadkach i wysokościach: 1) W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu następujące kary: a) 10% wartości brutto przedmiotu umowy, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność spoczywa na Wykonawcy b) 0,15% wartości brutto przedmiotu umowy niedostarczonego w terminie (30 dni od dnia zawarcia umowy), o którym mowa w punkcie 3.6 SIWZ, z powodów niezawinionych prze Zamawiającego, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. c) 0,15% wartości brutto przedmiotu umowy, w przypadku przekroczenia określonego w umowie czasu przystąpienia do naprawy gwarancyjnej, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. 2) W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy 10% wartości brutto przedmiotu umowy, gdy Wykonawca odstąpił od umowy z powodu okoliczności za które odpowiedzialność spoczywa na Zamawiającym, z wyjątkiem okoliczności opisanej w art. 145 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Niezależnie od kar wymienionych wyżej w pkt: 1) i 2) Stronom umowy przysługuje prawo dochodzenia odszkodowań na zasadach ogólnych. 3. W sprawach nieuregulowanych w Umowie zastosowanie mają przepisy ustawy - Kodeks cywilny. 4. Okres trwania umowy (48 miesięcy) będzie liczony od dnia odbioru samochodu do wywozu odpadów komunalnych 5. Umowa sporządzona będzie w 2 (dwóch) jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. 6. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia dostarczony w ramach niniejszej umowy jest fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2013 roku oraz posiada cechy umożliwiające ich wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem. 7. Wykonawca na dostarczony samochód do wywozu odpadów komunalnych udziela gwarancji : 36 miesięcy 8. Do dostarczonego samochodu do wywozu odpadów komunalnych dołączone będą: karta pojazdu oraz wyciąg ze świadectwa homologacji. 9. Serwis świadczony będzie przez firmę posiadającą autoryzację producenta. 10. Czas reakcji serwisu wynosił będzie maksymalnie 24 godziny. Przez reakcję serwisu rozumie się przyjazd gwaranta i przystąpienie do usuwania awarii. 11. Zgłoszenia awarii będą składane telefonicznie w dni robocze w godzinach 8:00 do 17:00. Zgłoszenia faksem przyjmowane będą całą dobę. 12. Okres gwarancji przedłuża się każdorazowo o liczbę dni przestoju spowodowanego czasem naprawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Żyrardów sp. z o.o. 96-300 Żyrardów, ul. Czysta 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Żyrardów sp. z o.o. 96-300 Żyrardów, ul. Czysta 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.