eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaDOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I DZIERŻAWA APARATÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-22

Pszczyna: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I DZIERŻAWA APARATÓW
Numer ogłoszenia: 113974 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie , ul. Korfantego 6, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 0322103021 wew. 234, faks 032 210 49 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozpszczyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I DZIERŻAWA APARATÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatów do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala Powiatowego w Pszczynie w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ (część 1, 2, 3). 2. Przez dostawę odczynników laboratoryjnych Zamawiający rozumie cykliczną dostawę odczynników w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień na -cito- 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis wskazań producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania lub pozycji oferta dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 4. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać wymagane odrębnymi przepisami właściwe zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Aparaty należy dostarczyć, zainstalować i uruchomić w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. 7. Określone w załączniku nr 2 ilości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie Szpitala w zakresie przedmiotu zamówienia, którego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Zamówienie może być zmniejszone do 20%. 8. Zamówienie składa się z 26 pakietów Pakiet nr 1 - Hematologia 3-DIFF (odczynniki do badań hematologicznych wraz z dzierżawą automatycznego aparatu hematologicznego) Pakiet nr 2 - Odczynniki do oznaczania poziomu cukru na aparacie EBIO Eppendorf Pakiet nr 3 - Odczynniki różne do badań pozostałych Pakiet nr 4 - Drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet nr 5 - Testy paskowe do analizy moczu wraz z dzierżawą aparatu Pakiet nr 6 - Testy do wykrywania gonadotropiny kosmówkowej oraz p/ciał kiłowych Pakiet nr 7 - Odczynniki do badań serologii grup krwi (odczynniki monoklonalne) Pakiet nr 8 - Odczynniki do badań serologii grup krwi Pakiet nr 9 - Hematologia 5 DIFF (odczynniki do badań hematologicznych wraz z dzierżawą automatycznego aparatu hematologicznego Pakiet nr 10 - Biochemia + dzierżawa analizatora Pakiet nr 11 - Koagulologia (odczynniki do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą koagulometru) Pakiet nr 12 - Immunochemia (odczynniki do immunochemii,kalibratory, kontrole, materiały zużywalne oraz dzierżawa analizatora) Pakiet nr 13 - Podłoża bakteriologiczne suche, podłoża gotowe na płytkach Pakiet nr 14- Test lateksowy do identyfikacji antygenów w płynie m-rdz i z hodowli Pakiet nr 15- Odczynniki chemiczne Pakiet nr 16 - Krew barania Pakiet nr 17 - Krążki do oznaczania lekowrażliwości, krążki diagnostyczne, płytki identyfikacyjne i do metod przeglądowych Pakiet nr 18 - Zestawy identyfikacyjne w oparciu o cechy biochemicznych wraz z odczynnikami do odczytu, krążki diagnostyczne Pakiet nr 19 - Testy lateksowe do szybkiej identyfikacji , krążki diagnostyczne , podłoża gotowe Pakiet nr 20 - Kontrola sterylizacji Pakiet nr 21 - Testy lateksowe do diagnostyki chorób biegunkowych bakteryjnych Pakiet nr 22 - Liofilizowane szczepy wzorcowe Pakiet nr 23- Testy paskowe na badanie lekowrażliwości oparte na gradiencie stężeń Pakiet nr 24 - Testy do oznaczania Prokalcytoniny Pakiet nr 25 - Podłoża chromogenne Pakiet nr 26 - Testy immunochromatograficzne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku zapotrzebowania. 9. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 roku. 10. Wymagany minimalny termin płatności wynosi 30 dni. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 17. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w druku Formularz oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, jaką część(zakres) zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.14.15.70 - Krew ludzka 33.14.15.80 - Krew zwierzęca 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych wyrobów medycznych do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 roku, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji. 2. Dokumenty - zgodnie z zapisami pod każdym pakietem. 3. Certyfikat CE dla zaoferowanego aparatu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz asortymentowo-cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD. 3.Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4.Aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy może nastąpić: a) w przypadku obniżenia cen jednostkowych przez Wykonawcę; b) w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji towaru, Strony dopuszczają możliwość zastąpienia dotychczasowego towaru, towarem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry jakie posiadał towar będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego towaru nie ulegnie zwiększeniu; 2. Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia umownego spowodowaną zmianą stawki VAT jedynie w przypadku, gdy ta zmiana miałaby charakter nadzwyczajnej zmiany stosunków, o której mowa w art. 3571 k. c.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozpszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pszczynie 43-200 Pszczyna,ul.Antesa 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pszczynie, ul. Antesa 11, 43-200 Pszczyna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.