Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-15
Toruń: dostawa środków dezynfekcyjnych do Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno-Zakaźnego w Toruniu
Numer ogłoszenia: 113992 - 2011; data zamieszczenia: 15.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno-Zakaźny , ul. Krasińskiego 4/4a, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6582560, faks 056 6225443.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakazny.hosp.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków dezynfekcyjnych do Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno-Zakaźnego w Toruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala Obserwacyjno-Zakaźnego w Toruniu. Wielkość zamówienia i rodzaje zamawianych środków wg Załączników Nr 5/1 - 5/6 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia jeśli przedłożony wykaz zrealizowanych zamówień zawiera dostawy w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia do co najmniej 5 podmiotów (każde o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty), a ponadto przedłoży co najmniej 3 pisemne referencje potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Z polisy musi jednoznacznie wynikać, że została ona opłacona. Wymagana minimalna suma gwarancyjna: wartość brutto sumy poszczególnych zadań na które składana jest oferta. Przedłożona polisa musi być aktualna co najmniej na dzień składania ofert. Jednakże jeśli polisa obejmuje okres krótszy niż przewidywany termin realizacji zamówienia (przewiduje się, że zamówienie będzie realizowane w okresie 13.06.2011 - 12.06.2013r.) , Wykonawca zobowiązany jest złożyć dodatkowe pisemne oświadczenie, że we właściwym czasie przedłuży on okres trwania polisy na czas trwania umowy z zamawiającym.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
- aktualnie obowiązujące karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla oferowanego preparatu, zgodne z przepisami rozporządzenia REACH 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z 18.12.2006r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów. - charakterystykę produktu leczniczego - dotyczy zadania Nr 5 poz. 1,2,3,4,6,7,8,9. - opis sposobu organizacji odbioru pustych opakowań po środkach dezynfekcyjnych bardzo toksycznych, toksycznych, mutagennych, niebezpiecznych dla środowiska zgodnie z ustawą z dnia 11.05.2001r. o odpadach i odpadach opakowaniowych (Dz.U. z 2001r. Nr 6 poz.638).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz ofertowy (wg Zał. Nr 1 do SIWZ) - wypełniona specyfikacja cenowa (wg Zał. Nr 5/1 - 5/6 do SIWZ) wraz z określeniem parametrów sanitarno-użytkowych oferowanych preparatów. - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg Zał. Nr 2 do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres stałości cen jednostkowych - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, a mogą być wprowadzone tylko w przypadku: 1) zmiany cen jednostkowych środków lub wprowadzenia systemu rabatowego w sytuacjach określonych w § 5 ust. 4 i 5 niniejszej umowy. 2) zmiany w zakresie przedmiotu umowy tj. zastąpienia środków innymi odpowiednikami, gdy: - dojdzie do zaprzestania produkcji środka objętego przedmiotem umowy - wygaśnie świadectwo rejestracji na środek będący przedmiotem umowy - dojdzie do incydentu medycznego skutkującego koniecznością wycofania środka z obrotu i stosowania lub sprzedaż środka zostanie wstrzymana decyzją właściwego organu. 3) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. zmiana rachunków bankowych stron, siedziby stron, szczegółów dotyczących sposobu realizacji dostaw.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakazny.hosp.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno - Zakaźny
87-100 Toruń, ul. Krasińskiego 4/4a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Obserwacyjno - Zakaźny 87-100 Toruń, ul. Krasińskiego 4/4a, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1:Dezynfekcja narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) preparat do dezynfekcji narzędzi na bazie aktywnego tlenu, nie zawierający aldehydów, chloru, QAV, pochodnych benzenu i fenolu w opak. 2kg - 3000 litrów roztworu roboczego 2) preparat o takich samych parametrach co w pkt. 1a, lecz w opakowaniach max. 10 kg - 4000 litrów roztworu roboczego 3) aktywator do środka z pkt.1 i 2, - 4000 litrów roztworu roboczego 4) preparat do dezynfekcji narzędzi stomatologicznych nie zawierający aldehydów, QAV, chloru i pochodnych fenolu - 16 litrów roztworu roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres stałości cen jednostkowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2:Dezynfekcja endoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) preparat do dezynfekcji endoskopów na bazie aldehydu glutarowego, gotowy do użycia z aktywatorem - 50 litrów roztworu roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres stałości cen jednostkowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3: Dezynfekcja endoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) preparat do dezynfekcji endoskopów w myjniach automatycznych typ mini EDT2 na bazie aldehydu glutarowego - 30 litrów roztworu roboczego 2) preparat do mycia endoskopów w myjniach automatycznych typ mini EDT2 na bazie enzymów, tenzydów i glikoli - 30 litrów roztworu roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres stałości cen jednostkowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4:Dezynfekcja powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) preparat do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych w opak. 0,65 l roztworu roboczego - 65 litrów roztworu roboczego 2) preparat o takich samych parametrach co w pkt. 1, lecz w opakowaniach max. 5 litrowych - 1100 litrów roztworu roboczego 3) preparat do dezynfekcji dużych powierzchni wolnych od zanieczyszczeń organicznych w opak. 2 l z dozownikiem - 600 litrów roztworu roboczego 4) preparat o takich samych parametrach co w pkt. 3, lecz w opakowaniach max. 6 litrowych - 30000 litrów roztworu roboczego 5) preparat do dezynfekcji dużych powierzchni - 2000 litrów roztworu roboczego 6) preparat do dezynfekcji dużych powierzchni - 10800 litrów roztworu roboczego 7) preparat do dezynfekcji dużych powierzchni - 50000 litrów roztworu roboczego 8) preparat do gruntownego mycia podłóg wykonanych z terakoty lub wykładzin PVC - 300 litrów roztworu roboczego 9) powłoka polimerowa - 250 litrów roztworu roboczego 10) chusteczki do szybkiej dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego - 25000 chusteczek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres stałości cen jednostkowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5:Mycie i dezynfekcja rąk, skóry, ran i błon śluzowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami w opak. 350ml -17,5 litra roztworu roboczego 2) preparat o takich samych parametrach co w pkt. 1, lecz w opak. max. 1 litrowych -80 litrów roztworu roboczego 3) preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi -3,5 litra roztworu roboczego 4) preparat do dezynfekcji błon śluzowych poza jama ustną - 5 litrów roztworu roboczego 5) preparat do dezynfekcji błon śluzowych jamy ustnej - 5 litrów roztworu roboczego 6) preparat do dezynfekcji rąk w opak. 100ml - 10 litrów roztworu roboczego 7) preparat o takich samych parametrach co w pkt.6, lecz w opakowaniach max. 0,5 litra - 300 litrów roztworu roboczego 8) preparat do dezynfekcji ran i błon śluzowych w opak. 1 l - 250 litrów roztworu roboczego 9) preparat o takich samych parametrach co w pkt. 8, lecz w opak. max. 250 ml z atomizerem - 3 litrów roztworu roboczego 10) emulsja do pielęgnacji skóry rąk, typ woda w oleju do natłuszczania skóry - 550 litrów roztworu roboczego 11) preparat do mycia rąk, włosów oraz wrażliwej skóry pacjenta - 350 litrów roztworu roboczego 12) pianka do mycia rąk, ciała oraz wrażliwej skóry pacjentów (noworodki) - 2 litry roztworu roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres stałości cen jednostkowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6:Dezynfekcja powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) preparat do dezynfekcji powierzchni na bazie mononadsiarczanu potasu - 2000 litrów roztworu roboczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. okres stałości cen jednostkowych - 10
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Catering dla pacjentów WOTUiW w Toruniu
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- REMONT BALKONÓW PRZY UL. SOLANKOWEJ 42-42a W TORUNIU
- Świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą telefonów komórkowych.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ w KRAŚNIKU
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących oraz pielęgnacyjnych
- Dostawa artykułów sanitarnych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawy środków do dezynfekcji narzędzi
- Dostawa worków do moczu, zestawów do lewatyw, rękawic ochronnych, mydła i płynu dezynfekujacego do myjni chirurgicznych
- Dostawa środków do dezynfekcji 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.