eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowoszkolenie w ramach projektu Świadomy nauczyciel, czyli nowoczesna kadra oświatowa w szkołach powiatu legionowskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-13

Legionowo: szkolenie w ramach projektu Świadomy nauczyciel, czyli nowoczesna kadra oświatowa w szkołach powiatu legionowskiego
Numer ogłoszenia: 113999 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89603 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: szkolenie w ramach projektu Świadomy nauczyciel, czyli nowoczesna kadra oświatowa w szkołach powiatu legionowskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Świadomy nauczyciel, czyli nowoczesna kadra oświatowa w szkołach powiatu legionowskiego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.4, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia, w tym realizacji części merytorycznej szkolenia, zapewnienia sal szkoleniowych, wyżywienia i zapewnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda wskazania, które części zamówienia będą powierzone. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć ofert częściowych. Do obowiązków Wykonawcy dla każdej oferty częściowej należy: 1) Zapewnienie sali szkoleniowej wraz z wyposażeniem a) Wyposażenie: laptop z systemem operacyjnym Windows oraz pakietem biurowym umożliwiającym odtwarzanie prezentacji multimedialnych, projektor multimedialny, ekran do projektora multimedialnego, mikrofon z nagłośnieniem, tablica typu flipchart wraz z 2 blokami papierowymi na każde szkolenie lub tablica ścieralna z 2 blokami papierowymi i 1 gąbką, pisaki do bloku papierowego lub tablicy ścieralnej (na każde szkolenie 2 komplety pisaków w kolorach: czarny, czerwony, zielony, niebieski) oznakowanie sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki b) Warunki techniczne: sala szkoleniowa z wydzieloną powierzchnią na realizację części teoretycznej szkolenia oraz z powierzchnią przeznaczoną na ćwiczenia, zajęcia interaktywne, gry i warsztaty, miejsca siedzące - krzesła miękkie z obiciem tapicerskim i oparciem w ilości odpowiadającej ilości osób szkolonych i szkolących, ławki/stoły w ilości umożliwiającej uczestnikom szkolenia swobodną pracę - sporządzanie notatek i posługiwanie się materiałami szkoleniowymi, uczestnicy szkoleń muszą mieć zapewniony dostęp do węzła sanitarnego, sala musi posiadać dostęp do światła dziennego oraz system klimatyzacji, sala musi spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa przewidziane przepisami BHP i P-POŻ. 2) Zapewnienie wyżywienia uczestnikom szkolenia a) posiłki: w trakcie szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikom oraz Trenerowi/Trenerom serwis kawowy składający się z: gorącej kawy (w ilości 500 ml/osobę), gorącej herbaty (w ilości 250 ml/osobę), wody mineralnej (w ilości 500 ml/osobę), ciast (dwa rodzaje o wadze łącznej 250 g/osobę), soków (dwa rodzaje w ilości 250 ml/osobę), mleka do kawy, cytryny, cukru, serwetek papierowych (w ilości 5 szt./osobę), serwis kawowy musi być serwowany w naczyniach szklanych i sztućcach stalowych, w trakcie szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikom oraz Trenerowi/Trenerom lunch składający się z: I danie - zupa (450 ml/osobę), pieczywa (bułka lub chleb), II danie - mięso lub ryba (min. 250 g/osobę), ziemniaki/frytki/ryż (min. 300 g/osobę), 3 rodzaje surówek (w wadze łącznej 150 g/osobę), dodatkowo - kawa (200 ml/osobę), herbata (200 ml/osobę), sok owocowy (250 ml/osobę), lunch musi być podany w naczyniach szklanych i sztućcach stalowych, lunch musi być posiłkiem pełnowartościowym, zgodnie z technologią żywienia człowieka, godziny przerw kawowych oraz lunchu muszą być ustalone w uzgodnieniu z Zamawiającym, stosownie do harmonogramu każdego ze szkoleń, b) warunki techniczne: serwis kawowy musi być zorganizowany w miejscu znajdującym się w bezpośrednim sąsiedztwie sali szkoleniowej, sala restauracyjna musi pomieścić minimum 17 osób, sala musi spełniać wszelkie wymogi bezpieczeństwa przewidziane przepisami BHP i P-POŻ oraz Inspektora Sanitarnego. 3) Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń, przy czym materiały szkoleniowe muszą zawierać: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo powiatu legionowskiego oraz informację Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4) Przeprowadzenie na koniec każdego szkolenia ankiety ewaluacyjnej wśród uczestników szkolenia. Odpowiednią ilość ankiet ewaluacyjnych Wykonawca otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem szkolenia. 5) Przygotowanie i wręczenie uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu. 6) Przekazanie Zamawiającemu, po zakończeniu szkolenia dokumentów: listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia oraz podpisem Trenera/Trenerów (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski), program szkolenia i dziennik zajęć podpisany przez Trenera/Trenerów (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski), potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, kopie wydanych zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników szkolenia, wypełnione przez uczestników ankiety ewaluacyjne. 7) Podczas realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany jest informować uczestników szkoleń o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Oferta częściowa nr 1 Fundusze zewnętrzne dla edukacji Pożądany termin realizacji usługi: kwiecień 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą). Planowana ilość grup szkoleniowych: 2 Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 1 dzień - 6 godz. lekcyjnych Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 9 do 11 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski). Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia. 1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień: Omówienie dostępnych programów z obszaru edukacji a) Program Lifelong learning - komponenty b) Comenius c) Leonardo Da Vinci d) eTwinning e) Program Młodzież w Działaniu f) Europejski Fundusz Społeczny g) Program Operacyjny Kapitał Ludzki h) Regionalny Program Operacyjny Dobre Praktyki - przykłady z różnych programów Omówienie procedury aplikowania o środki na przykładzie PO KL 2) Zapewnienie metodologii realizacji szkolenia w proporcji: 1/2 wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, 1/2 case study, omówienie przykładowych projektów. W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami. 2. Oferta częściowa nr 2 Zasady przygotowywania wniosków aplikacyjnych do zewnętrznych źródeł finansowania, w tym do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Termin realizacji usługi: kwiecień 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą). Planowana ilość grup szkoleniowych: 2 Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 3 dni po 5 godz. lekcyjnych łącznie 15 godz. Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 10 do 12 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski) Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia. 1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień: a)Omówienie cech wewnętrznie spójnego projektu - na jakie pytania powinniśmy znaleźć odpowiedzi w dobrze przemyślanym i napisanym projekcie (opracowanie wniosku o dofinansowanie, analiza problemów, analiza celów projektu, określenie działań, rezultatów i kosztów, rodzaje kosztów kwalifikowanych), b)Spójność działań - opracowanie harmonogramu projektu, c)Ocena formalna i merytoryczna wniosku. 2)Zapewnienie metodologii realizacji szkolenia w proporcji: 1/2 wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, 1/2 warsztaty, zajęcia interaktywne, ćwiczenia. W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami. 3. Oferta częściowa nr 3 Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach Termin realizacji usługi: kwiecień 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą). Planowana ilość grup szkoleniowych: 2 Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 2 dni po 5 godz. lekcyjnych - łącznie 10 godz. Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 13 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski). Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia. 1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień: a) omówienie podstaw prawnych udzielania pierwszej pomocy, b) ocena wstępna poszkodowanego, sprawdzenie stanu świadomości, oceny czynności życiowych, c) bezpieczeństwo ratownika i poszkodowanego, d) zasady udzielania pierwszej pomocy w przypadkach zranień, krwawień tętniczych i żylnych, złamań kości oparzeń i omdleń, e) opatrywania ran, unieruchomienia kończyn, f) wykonywania sztucznego oddychania i pośredniego masażu serca (ćwiczenia z fantomem). 2) Zapewnienie metodologii realizacji szkolenia w proporcji: 2/3 wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, 1/3 warsztaty, zajęcia interaktywne, ćwiczenia. W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami. 4. Oferta częściowa nr 4 Kurs kierowników wycieczek szkolnych Termin realizacji usługi: maj 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą) Planowana ilość grup szkoleniowych: 1 Czas trwania 1 kursu dla 1 grypy: 2 dni - po 5 godz. lekcyjnych - łącznie 10 godz. Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 13 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski) Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia. 1) Realizacja części merytorycznej kursu, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji kursu wchodzi m.in.: Uwzględnienie w zakresie merytorycznym kursu następujących zagadnień: a) przepisy regulujące organizację turystki szkolnej, b) organizacja wycieczek szkolnych, c) obowiązki kierownika wycieczek, d) bezpieczeństwo życia i zdrowia uczestników wycieczek szkolnych, e) zasady udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej. 5. Oferta częściowa nr 5 Profilaktyka uzależnień i zachowań destrukcyjnych Termin realizacji usługi: maj 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą). Planowana ilość grup szkoleniowych: 1 Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 1 dzień - 6 godz. lekcyjnych Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 13 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski). Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia. 1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień: a)warunki, formy i metody skutecznych działań profilaktycznych w szkole, b)podstawowe zasady konstruowania szkolnych programów profilaktycznych, c)przykłady profesjonalnych działań profilaktycznych i Szkolnych Programów Profilaktycznych, d)możliwości pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych na szkolne działania profilaktyczne. 2) W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami. 6. Oferta częściowa nr 6 Przygotowanie uczniów do egzaminu zawodowego Termin realizacji usługi: kwiecień 2011r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą). Planowana ilość grup szkoleniowych: 2 Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 3 dni - po 5 godz. lekcyjnych - łącznie 15 godz. Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 12 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski) Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia. 1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień: a)analiza obowiązujących podstaw programowych i standardów egzaminacyjnych w zawodach nauczanych na terenie powiatu legionowskiego, b)ćwiczenia związane z rozwiązywaniem zadań egzaminacyjnych w powyższych zawodach, c)uświadomienie uczniom roli egzaminu zawodowego dla środowiska pracodawców. 2) Zapewnienie metodologii realizacji szkolenia w proporcji: 1/2 wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, ? warsztaty, ćwiczenia. W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami. 7. Oferta częściowa nr 7 Jak zbudować program naprawczy w zakresie podniesienia efektywności kształcenia zawodowego Termin realizacji usługi: czerwiec 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą). Planowana ilość grup szkoleniowych: 1 Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 3 dni - po 5 godz. lekcyjnych - łącznie 15 godz. Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 12 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski). Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia. 1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień: a)wypracowanie metodyki tworzenia szkolnych programów nauczania dla zawodu oraz pisania tych programów, b)opracowanie szkolnych planów nauczania na poziomie technikum z uwzględnieniem przedmiotów rozszerzonych ogólnokształcących (nowa matura w technikum po 2012 r.) związanych z nauczanym zawodem - zgodnie z nowymi podstawami programowymi kształcenia ogólnego. 2) Zapewnienie metodologii realizacji szkolenia w proporcji: 1/2 wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, ? warsztaty, ćwiczenia. W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami. 8. Oferta częściowa nr 8 Praktyczne i problemowe metody nauczania przedmiotów zawodowych Termin realizacji usługi: czerwiec 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą). Planowana ilość grup szkoleniowych: 2 Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 2 dni - po 4 godz. lekcyjne - łącznie 8 godz. Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 12 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski) Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia. 1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień: a)realizacja metod aktywnych np. projektów, metaplanu w kształceniu zawodowym, b)współpraca z pracodawcami w zakresie wypracowania wspólnego programu kształcenia praktycznego w danym zawodzie. 2) Zapewnienie metodologii realizacji szkolenia w proporcji: 1/2 wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, ? warsztaty, ćwiczenia. W ramach szkolenia 1 godz. zajęć musi być poświęcona na indywidualne konsultacje uczestników z trenerem/trenerami. 9. Oferta częściowa nr 9 Analiza i interpretacja wyników sprawdzianu/egzaminów zewnętrznych oraz ich wykorzystanie do poprawy jakości kształcenia Termin realizacji usługi: kwiecień 2011 r. (dokładna data szkolenia ustalona zostanie z wybranym w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą). Planowana ilość grup szkoleniowych: 3 Czas trwania 1 szkolenia dla 1 grupy: 2 dni - po 4 godz. lekcyjne - łącznie 8 godz. Planowana liczba uczestników 1 grupy szkoleniowej: od 12 do 15 osób + wykładowca/wykładowcy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski) Ostateczną liczbę uczestników szkolenia Zamawiający przedstawi Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 7 dni przed rozpoczęciem danego szkolenia. 1) Realizacja części merytorycznej szkolenia, zgodnie ze szczegółowym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, który Wykonawca załączy do składanej oferty. W zakres realizacji szkolenia wchodzi m.in.: Uwzględnienie w zakresie merytorycznym szkolenia następujących zagadnień: a)omówienie aktów prawnych związanych z egzaminem zawodowym, b)analiza wyników egzaminów zawodowych z trzech ostatnich lat w zawodach nauczanych na terenie powiatu legionowskiego, c)wypracowanie rozwiązań związanych z: poprawą efektywności kształcenia i uczestnictwa absolwentów szkół w egzaminach zawodowych. 2) Zapewnienie metodologii realizacji szkolenia w proporcji: 1/2 wykład z wykorzystaniem technik multimedialnych, ? warsztaty, ćwiczenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Świadomy nauczyciel, czyli nowoczesna kadra oświatowa w szkołach powiatu legionowskiego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.4, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: oferta częściowa nr 1 Fundusze zewnętrzne dla edukacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Adaptacji Kulturowej i Językowej Katarzyna Sieńko, Charlęż 38, 21-077 Spiczyn, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4684,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7955,64

  • Oferta z najniższą ceną: 7955,64 / Oferta z najwyższą ceną: 7955,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: oferta częściowa nr 2 Zasady przygotowywania wniosków aplikacyjnych do zewnętrznych źródeł finansowania, w tym do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzkia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Adaptacji Kulturowej i Językowej Katarzyna Sieńko, Charlęż 38, 21-077 Spiczyn, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11868,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8678,80

  • Oferta z najniższą ceną: 8678,80 / Oferta z najwyższą ceną: 8678,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: oferta częściowa nr 3 Pierwsza pomoc w nagłych wypadkach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ogólnokrajowe Centrum Szkoleniowo-Usługowe BHP-MEDIQ S.c. Ryszard Krzywicki, Łukasz Krzywicki, Zegrzyńska 19/42, 05-119 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8821,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9225,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9225,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15999,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.