To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-13
Warszawa: Dostawa oprogramowania do wymiany danych z innymi systemami, wraz z instalacją i konfiguracją.
Numer ogłoszenia: 114009 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75653 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2204801, faks 22 2204899.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania do wymiany danych z innymi systemami, wraz z instalacją i konfiguracją..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do wymiany danych z innymi systemami, wraz z instalacją i konfiguracją. 1. Zamówienie obejmuje: a. Dostawę oprogramowania zapewniającego automatyczną wymianę danych z systemami następującymi systemami podmiotów zewnętrznych (kod CPV: 48516000-8 Pakiety oprogramowania do wymiany danych): i. Systemem Informatycznym Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców w zakresie otrzymywania danych właściciela/użytkownika pojazdu na podstawie danych pojazdu oraz kierującego na podstawie danych osobowo-adresowych ii. Systemem elektronicznego poboru opłat, o którym mowa w art. 13 hc ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 19 poz. 115 ze zmianami) w zakresie: 1. Przyjmowania zweryfikowanych zapisów ewidencyjnych naruszeń związanych z elektronicznym poborem opłat, 2. Przekazywania informacji o przyjęciu lub nie przyjęciu danych, o których mowa w pkt 1, 3. Przekazywania informacji o wystawionych decyzjach i nałożonych karach oraz rachunkach bankowych, w związku z postępowaniami, o których mowa w pkt 2, 4. Przyjmowania informacji o wpłatach kar na wskazany rachunek bankowy, 5. Przekazywania informacji o statusie sprawy w postępowaniu administracyjnym, 6. Przyjmowania listy numerów rachunków kont bankowych, iii. Systemem bankowości elektronicznej w zakresie wymiany informacji o bilansie wpłat na rachunkach bankowych. iv. Systemem Informatycznym wspierającym Centralną Ewidencję Naruszeń w zakresie: 1. Przekazywania danych niezbędnych do utworzenia zapisów ewidencyjnych protokołu z kontroli i oraz decyzji administracyjnej. b. Instalację i konfigurację oprogramowania, o którym mowa w pkt a) w zakresie interfejsów wymiany danych z systemami zewnętrznymi (kod CPV: 72265000-0 Usługi konfiguracji oprogramowania): c. Przeprowadzenie szkolenia administratorów oprogramowania. d. Przeprowadzenie testów akceptacyjnych oprogramowania w celu potwierdzenia zgodności ze specyfikacją oraz testów integracyjnych oprogramowania w celu potwierdzenia poprawności działania protokołu wymiany danych. e. Wytworzenie dokumentacji technicznej oprogramowania. f. Wsparcie Zamawiającego w zakresie kontaktów i ustaleń roboczych związanych z konfiguracją i uruchomieniem poszczególnych interfejsów z przedstawicielami podmiotów zewnętrznych (kod CPV: 72266000-7 Usługi doradcze w zakresie oprogramowania) g. Wsparcie techniczne w zakresie konserwacji i utrzymania oprogramowania w okresie do 31.12.2011 r. (kod CPV: 72267000-4 Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania) 2. Dostarczone oprogramowanie musi spełniać co najmniej następujące wymagania: a. zapewniać pełną rozliczalność w zakresie transmisji oraz niezaprzeczalność i integralność danych, b. zapewniać możliwość konfigurowania dowolnych interfejsów wymiany danych z wykorzystaniem następujących standardów i mechanizmów: i. http 1.1, ii. TLS 1.0/SSL 3.1, iii. SOAP 1.1 i 1.2, iv. WSDL 1.1, v. WS-I Basic Profile 1.1, vi. WS-Security 1.1, vii. WS-Security Policy, viii. SAML, ix. XML, XSLT, x. SHA-256, c. zapewniać funkcjonowanie w środowisku wirtualnym VMWare Server/ESXi, d. zapewniać możliwość konfiguracji wymiany danych w trybie harmonogramów lub przetwarzania ciągłego. e. zapewniać możliwość wymiany danych w trybie asynchronicznym lub synchronicznym, f. zapewniać weryfikację formalną poprawności przekazanego zapisu ewidencyjnego,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.51.60.00-8, 72.26.50.00-0, 72.26.70.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASSECO POLAND S.A., ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 423500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 548580,00
Oferta z najniższą ceną: 548580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 853620,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie asysty technicznej w odniesieniu do oprogramowania CommVault Simpana 11 SB w 2025 r.
- "Nadzór autorski oraz usługi serwisowe systemów informatycznych ESKULAP i IMPULS"
- Usługi asysty technicznej Systemu ORACLE
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Wydminy"
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Opieka serwisowa oprogramowania Infomedica/AMMS oraz serwis systemu bazodanowego Oracle
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.