Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-14
Rawa Mazowiecka: Poprawa dostępności komunikacyjnej centrum sadowniczego i konferencyjnego województwa łódzkiego - przebudowa drogi powiatowej Biała Rawska - Babsk realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (oś priorytetowa I; Infrastruktura Transportowa- działanie I.I Drogi ) współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 11402 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Rawskiego , pl. Wolności 1, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8144631, faks 046 8144631.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa dostępności komunikacyjnej centrum sadowniczego i konferencyjnego województwa łódzkiego - przebudowa drogi powiatowej Biała Rawska - Babsk realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (oś priorytetowa I; Infrastruktura Transportowa- działanie I.I Drogi ) współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poprawa dostępności komunikacyjnej centrum sadowniczego i konferencyjnego województwa łódzkiego - przebudowa drogi powiatowej Biała Rawska - Babsk realizowaną w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (oś priorytetowa I; Infrastruktura Transportowa- działanie I.I Drogi ) współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 4104E Biała Rawska -Babsk od km 5+522 do km 8+589, zgodnie z dokumentacją projektową , w zakresie : - rozbiórka przepustów rurowych - 69,00m; - budowa przepustów rurowych - 132,00m; - koryto gł. 45 cm - 7244,73 m2 + 327,00m2; - warstwa odcinająca gr. 15 cm - 7244,73 m2 + 327,00m2; - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm - 6323,13m2 + 327,00m2; - podbudowa gr. 8 cm z betonu asfaltowego 0/31,5 dla KR-3 - 5401,53 m2; - warstwa przeciwspękaniowa - geosyntetyk - 6134,00 m2; - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 0/12,8 dla KR-3 (w tym w. wiążąca na poszerzeniu) - 1861,72 Mg; - warstwa wiążąca gr. 4 cm z betonu asfaltowego 0/12,8 - 327,00 m2; - warstwa ścieralna gr. 4 cm z betonu asfaltowego 0/12,8 dla KR-3 - 18384,75m2+ 327,00m2; - ścinanie i uzupełnienie poboczy - 6134,00m2; - nawierzchnia z żużla paleniskowego na zjazdach gospodarczych - 1560,00m2; - oczyszczenie rowów z namułu - 6134,00m2; - oczyszczenie 2 szt. przepustów; - uporządkowanie pasa drogowego po wykonanych robotach - wykonanie operatu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej . Operat należy wykonać zgodnie ze standardami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999r.w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz.U.Nr 30 poz.297), oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno -kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie. (Dz.U. Nr 25 poz. 133) wraz z późn. zmianami. Operat powstały w wyniku niniejszej usługi należy skompletować w oparciu o instrukcję techniczną 0-1 Ogólne zasady wykonywania prac geodezyjnych i przekazać do P.O.D.G.K w Starostwie Powiatowym w Rawie Mazowieckiej oraz przekazać 2 egz. Zamawiającemu. Wykonawca robót zobowiązany jest do: - opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót ; - wykonania i utrzymania oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji; - demontażu oznakowania tymczasowego po zakończeniu robót; Koszty powyższe ponosi Wykonawca i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej. Przed przystąpieniem do robót - w dniu przekazania terenu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (zgodnie z obowiązującymi przepisami). Materiały z rozbiórki w tym gruz i zanieczyszczenia, nadmiar gruntu nieprzydatny stanowią własność Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy, przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 ze zmianami). Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty wynikające z przepisów ustawy o odpadach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 PLN, w terminie do dnia 04.02.2010 r. godz. 10:00; Wadium może być wniesione w : a) pieniądzu na konto: Bank Spółdzielczy w Białej Rawskiej ul.Jana Pawła II 38 Nr 05 9291 0001 0056 5958 2000 0030; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Termin wniesienia wadium w formie gotówkowej jest równoznaczny z wpłynięciem na konto bankowe Zamawiającego. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem w pok. nr 110 Wydział Finansów i Budżetu w budynku Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej Plac Wolności 1, w terminie do dnia 04.02.2010r. godz. 10:oo a do oferty załączyć kserokopie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wiedza i doświadczenie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku; Wykonawcy posiadają doświadczenie zawodowe oraz wykonali min. 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wyszczególniony w ślepym kosztorysie oraz opisie przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty referencje wystawione przez zamawiających potwierdzające, że powyższe roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2. Potencjał techniczny. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku; Dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. (minimalna wymagana liczba jednostek): - stacjonarna WMB min 100 Mg/h lub zapewnienie dostawy mieszanki min-bitum. z tego typu wytwórni - szt. 1; - rozkładarka przeznaczona do układania mieszanki z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - szt. 1; - walec ogumiony - 1 szt; - walec stalowy wibracyjny średni - 2 szt; Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania w dyspozycję niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował. 3. Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Potencjał kadrowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku; Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi spełniające podstawowe wymogi w celu obsadzenia następującego stanowiska: - Kierownik budowy w specjalności drogowej min. 1 osoba posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy podobnych robót oraz posiadający uprawnienia drogowe lub konstrukcyjno - budowlane bez ograniczeń z aktualnym wpisem do właściwej dla miejsca zamieszkania Izby Inżynierów Budownictwa, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zmówienia oraz pełnił funkcję kierownika budowy /robót przy min. 2 robotach budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie dróg. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania w dyspozycję niezbędnych osób do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku; Wykonawca musi wykazać dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu i/ lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż. 1,5 mln zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. I. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru załącznik nr 2 , należy przedłożyć również: I.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (min. 2 dokumenty ) - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ; I. 2. Wykaz narzędzi i urządzeń dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ; Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania w dyspozycję niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. I. 3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacji o podstawie dysponowania, wraz z oświadczeniem , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - wg wzoru załącznik nr 5, nr 5 a, nr 5b do SIWZ; Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania w dyspozycję niezbędnych osób do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. I. 4. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy w dokumencie wystawionym przez bank lub Spółdzielczą Kasę Oszczędnościową wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa w rozumieniu art. 70 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe określona zostanie stwierdzeniem ,,wyraża się liczbą np. siedmiocyfrową Zamawiający uzna, iż jest to najmniejsza możliwa liczba tj. 1 000 000,00 zł. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wg. wzoru załącznik nr 6 do SIWZ, należy przedłożyć również: II.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; II.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, II.3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, II.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Art. 24 ust. 1 ustawy został zmieniony ustawą z dnia 5 listopada 2009r. Nr 206, poz. 1591). II.5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Art. 24 ust. 1 ustawy został zmieniony ustawą z dnia 5 listopada 2009r. Nr 206 poz.1591). Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu, w zakresie wymaganym dla wykonawcy określonym w pkt. II. ( II.1 - II.5) 2. Jeżeli w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osoby o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu od nich zaświadczenie właściwego organu sądowego lub albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 5-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 3. Wykonawcy występujący wspólnie. 3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.2. W przypadku, o którym mowa w pkt.3 , wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.3 . Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt.3.1. 4. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich warunków określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia nie spełnia, tj. w zależności od wiedzy i doświadczenia , potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatrawski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej ul. Tomaszowska 8 p. nr 4 - Wydział Komunikacji Dróg i Transportu.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej Plac Wolności 1, pok. Nr 1 Kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (oś priorytetowa I; Infrastruktura Transportowa- działanie I.I Drogi ) współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przebudowa ulicy Księże Domki w Rawie Mazowieckiej
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.