eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZakup i dostawa aspiratorów indywidualnych do poboru prób powietrza wraz z wyposażeniem oraz kalibratora do kalibracji aspiratorów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Łódź: Zakup i dostawa aspiratorów indywidualnych do poboru prób powietrza wraz z wyposażeniem oraz kalibratora do kalibracji aspiratorów
Numer ogłoszenia: 114034 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera , ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa aspiratorów indywidualnych do poboru prób powietrza wraz z wyposażeniem oraz kalibratora do kalibracji aspiratorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego tj. Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi przy ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus, fabrycznie nowych aspiratorów indywidualnych do poboru prób powietrza wraz z wyposażeniem oraz kalibratora służącego do kalibracji aspiratorów wraz z zapewnieniem pomocy merytorycznej. Szczegółowy opis zamówienia z parametrami granicznymi bezwzględnie wymaganymi stanowi załącznik nr 1 . Zestaw zawiera 12 sztuk aspiratorów /np.GilAir-3SC lub równoważny/ 2 sztuki sześciostanowiskowych ładowarek akumulatorów 12 sztuk futerałów na aspiratory z paskiem i szelką 2 sztuk cyklonów do poboru pyłu respirabilnego na filtry Fi 37 mm 12 sztuk głowic do poboru pyłu całkowitego na filtry Fi 25 mm wyposażone w nakrętki z wlotem otwartym oraz wlotem z jednym otworem 2 sztuki adapterów do kalibracji głowic Fi 25 mm 25 sztuk kasetek transportowych na filtry Fi 25 mm oraz 25 sztuk kasetek transportowych na filtry Fi 37 mm 2 sztuki pojemników transportowych do transportu pobranych filtrów 2 sztuki torb transportowych mieszczące po 6 aspiratorów 1 sztuka błonkowy kalibrator przepływu /np. Gilibartor-2 lub równoważny z dwoma celami pomiarowymi pozwalającymi na kalibrację aspiratorów osobistych w zakresie od 1 do 250 ml/min oraz od 20 do 6000 ml/min świadectwa wzorcowania kalibratora przepływu wystawione przez laboratorium akredytowane /dostarczone z dostawą/. Cechy aspiratora Zakres przepływu od 0,75 do 3 l/min z kompensacją przepływu +/- 5% w zakresie obciążenia minimum 20 mBar przy przepływie 3 l/min i minimum 60 mBar przy przepływie 1 l/min, Możliwość podłączenia bezpośrednio do aspiratora modułu niskich przepływów w zakresie od 5do 500 ml/min posiadającego kompensację przepływu 5% w zakresie obciążenia do 40 mBar. Konstrukcja modułu nie działa na zasadzie regulatora stałego ciśnienia i nie wyłącza funkcji stałego przepływu w aspiratorze. Przeznaczony do poboru na filtry, płuczki oraz na rurki sorbentowe Akumulator zasilający z czasem ciągłej pracy minimum 10 godz. Stabilizacja przepływu oraz tłumienie pulsacji Wykonanie iskrobezpieczne EX Atex Wbudowany zegar czasu pracy Wbudowany rotametr wskaźnikowy dla zakresu od 1 do3 l/min Wbudowany wskaźnik naładowania akumulatora Wbudowany wskaźnik błędu przepływu Wbudowany filtr do ochrony wewnętrznej pompy przed pyłem i wilgocią Odporna obudowa wykonana z tworzywa sztucznego Ciężar maksymalny do 600 gram Wymiary maksymalne wysokość do 10 cm, szerokość do 10 cm, grubość do 6 cm Cechy kalibratora Zakres pomiaru przepływu powietrza od 1 ml/min do 6000 ml/min Bezpośredni pomiar przepływu powietrza metodą błonkową z celą mokrą Dokładność pomiaru lepsza niż +/- 1% dla wszystkich zakresów pomiarowych Tłumienie pulsacji przepływu Automatyczny odczyt wyniku pomiaru na wyświetlaczu LCD Automatyczne uśrednianie wyników pomiarów Możliwość rozszerzenia zakresu pomiarowego do 30 l/min poprzez zakup dodatkowej celi pomiarowej Zasilanie poprzez wbudowany akumulator oraz sieciowe poprzez zasilacz 230 VAC Możliwość stosowania w laboratorium oraz w terenie Łatwa obsługa oraz niezawodne działanie Świadectwo wzorcowania wydane przez laboratorium akredytowanym Wyposażony w walizkę transportową 4. W ramach wynagrodzenia /wartości przedmiotu zamówienia/ Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy merytorycznej. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na urządzenie na okres 12 miesięcy oraz gwarancji na pozostałe urządzenia będące przedmiotem niniejszej umowy zgodnie z terminem wskazanym w dokumentach gwarancyjnych producenta. Wykonawca przeniesie dłuższe okresy gwarancyjne na podzespoły, jeśli takowe posiadają u ich producentów. 6. Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji odpowiada za braki ilościowe i jakościowe ujawnione bezpośrednio po rozpakowaniu przedmiotu umowy u Zamawiającego 7. Przedmiot umowy zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. 8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem umowy instrukcję obsługi w języku polskim i podstemplowane gwarancje /dokumenty gwarancyjne/, bez dodatkowej opłaty wraz z proprospektami technicznymi opisującymi szczegółowo parametry techniczne oraz wyposażenie dostarczonego urządzenia; wykazem autoryzowanych punktów serwisowych /o ile dotyczy/, kartę gwarancyjną /lub inny dokument gwarancyjny/. świadectwa wzorcowania kalibratora przepływu wystawione przez laboratorium akredytowane 9. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o planowanej dostawie na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych i wad prawnych. Ze względu na wymogi akredytacyjne ,kontynuację badań i konieczność zapewnienia ciągłości, jednorodności, miarodajności i powtarzalności wyników w prowadzonych badaniach naukowych, Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał oprócz opisu również Producenta. Wskazanie producenta, nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę sukcesywnej dostawy przedmiotowej części zamówienia. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca spełniający kryteria określone przez Zamawiającego zainteresowany Wykonaniem przedmiotowego noważny/.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Wypełnione załączniki do SIWZ. 2 Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. karty charakterystyki produktów i/lub specyfikację jakościową zawierającą podstawowe dane oraz wymagania fizyczne i chemiczne produktu;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnione załączniki do SIWZ. 2 Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8, pokój 384 Sekcja zamówień publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 81 - Kancelaria Główna.(parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.