To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-15
Chełm: Budowa Alei 3-go Maja w Chełmie
Numer ogłoszenia: 114050 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64250 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chełmońskiego 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, faks 082 5633839.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Alei 3-go Maja w Chełmie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Alei 3-go Maja w Chełmie. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) roboty branży drogowej: a) roboty rozbiórkowe, b) roboty ziemne i przygotowawcze, c) drogę serwisową d) zjazdy, e) roboty wykończeniowe; 2) roboty branży sanitarnej: a) roboty pomiarowe i demontażowe, b) roboty ziemne, c) roboty montażowe kanalizacji deszczowej. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa (załącznik nr 11 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz przedmiary robót (załącznik nr 7.1 oraz 7.2 do SIWZ). 4. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót oraz zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, 2) odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót budowlanych oraz za jakość zastosowanych materiałów, 3) prowadzanie dokumentacji budowy, 4) przekazywanie inspektorowi nadzoru inwestorskiego informacji dotyczących realizacji umowy oraz umożliwienia mu przeprowadzenia kontroli ich wykonywania, 5) umożliwianie wstępu na teren budowy wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego lub Wykonawcę, 6) terminowe usuwanie wad, ujawnionych w czasie wykonywania robót lub ujawnionych w czasie odbiorów robót zanikających lub ulegających zakryciu, oraz w czasie obowiązywania gwarancji, 7) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 8) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zadania, 9) opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie miasta Chełm, 10) zapewnienie ciągłości ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót, 11) zastosowanie krawężników łukowych zewnętrznych i wewnętrznych na skrzyżowaniach, zakrętach ulicy, 12) dokonanie zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót do właścicieli istniejących urządzeń oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót (zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli urządzeń podziemnych i naziemnych) wraz z nadzorem właścicielskim, 13) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 14) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzeń itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót oraz jego całkowita likwidacja wraz z demontażem oznakowania po zakończeniu robót, 15) uporządkowanie placu budowy, 16) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 17) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej - w 5 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej, 18) systematyczne prowadzenie oraz pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz, niezbędnych do realizacji zadania oraz udokumentowania i zachowania wysokiej jakości robót budowlanych i wbudowanych materiałów, w sposób zgodny z częstotliwością wykonywania wskazaną w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób, sprawdzeń kontrolnych i ekspertyz będą udostępniane na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu. 19) zabezpieczenie środków finansowych na wykonanie nw. badań: a) wytrzymałość i zagęszczenie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem, b) wytrzymałość betonu na ławy z oporem, c) przydatność kruszywa do podbudowy, d) zagęszczenie i nośność podbudowy z kruszywa, e) zagęszczenie wykopów i nasypów, f) szorstkość i odblaskowość oznakowania poziomego grubowarstwowego, które zostaną wykonywane przez specjalistyczne laboratorium wskazane przez Zamawiającego. Termin wykonania danego badania zostanie wyznaczony przez inspektora nadzoru. W przypadku negatywnego wyniku ww. badań, badania zostaną powtórzone. Wykonanie ww. badań nie zwalnia Wykonawcy od systematycznego prowadzenia badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych zgodnie z pkt 18. 20) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie oceny zgodności, b) o wyrobach budowlanych, potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty, opisy urządzeń technicznych, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi; 21) organizacja i zgłaszanie gotowości do odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego oraz przedkładanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów wymaganych do odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów), 22) zastosowanie niezbędnych możliwych środków celem ochrony dróg i obiektów inżynierskich prowadzących na teren budowy przed uszkodzeniami, które mogą spowodować roboty, transport lub sprzęt Wykonawcy, jego dostawców lub Podwykonawców, w szczególności Wykonawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń obciążeń osi pojazdów podczas transportu materiałów i sprzętu na teren budowy i z terenu budowy, 23) pokrycie kosztów napraw i przywrócenia do stanu poprzedniego dróg zniszczonych podczas transportu przez Wykonawcę lub inne podmioty, za które ponosi on odpowiedzialność, w związku z wykonywaniem robót, 24) bieżące utrzymanie w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów w zawiązku z wykonywaniem robót, 25) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LEGATO LUBLIN SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
LEGATO LUBLIN SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- LEGATO LUBLIN Spółka z o.o., ul. Organowa 5/14, 20-882 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 573574,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 544221,78
Oferta z najniższą ceną: 544221,78 / Oferta z najwyższą ceną: 687159,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Świadczenie specjalistycznych badań konsultacyjnych z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad funkcjonariuszami i pracownikami na terenie miasta Chełm, Biała Podlaska, Zamość, Lublin
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Podstawowa opieka zdrowotna dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025r.
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Białej Podlaskiej, Chełmie, Włodawie, Lublinie, Hrubieszowie, Tomaszowie Lubelskim, Zamościu w 2025 roku
- Zapewnienie jednego gorącego posiłku składającego się z dwóch dań i napoju dla uczniów/dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie w 2025 roku."
- Lecznictwo szpitalne i ambulatoryjne dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025 roku
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Królikarnia 13 w Gdańsku w ramach zadania: "Rewitalizacja Dolnego Miasta i Placu Wałowego wraz ze Starym Przedmieściem w Gdańsku".
- Budowa ścieżki rowerowej Smardzewo - Opalewo - Szczaniec. Etap I - Odcinek Opalewo - Smardzewo.
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej w Gminie Słopnice.
- Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Solarni, ul. Kościuszki
- Remonty cząstkowe chodników, ścieżek rowerowych, jezdni i zjazdów na terenie Miasta Tychy w 2025 roku
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.