Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-23
Wyszków: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarko - odmularki
Numer ogłoszenia: 114075 - 2012; data zamieszczenia: 23.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Spółek Wodnych w Wyszkowie , ul. Serocka 34, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 29 742 87 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek Spółek Wodnych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarko - odmularki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia objęta jest dostawa jednej fabrycznie nowej koparko - ładowarko - odmularki. 1.1 Charakterystyka techniczna zamawianego sprzętu: 1. Koparko - ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym. 2. Masa eksploatacyjna maszyny maksymalnie 8700 kg. 3. Długość transportowa maszyny maksymalnie 6,0 metrów. 4. Silnik wysokoprężny o mocy znamionowej minimum 100 KM, szesnasto zaworowy, spełniający wymogi dyrektywy TIER III dotyczącej emisji spalin. 5. Napęd na dwie osie z możliwością przełączenia na jedną oś. 6. Koła jezdne przednie i tylne równe o rozmiarze minimalnym 18, 4 cali x 28 cali. 7. Przednia oś wychylna, przednie koła skrętne, tylne koła skrętne - tryb skrętu krab. 8. Średnica zawracania koparko - ładowarki bez hamulca maksymalnie do 9,5 m. 9. Skrzynia biegów Powershift, przełączalna pod obciążeniem, cztery biegi do przodu i cztery biegi do tyłu. 10. Dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry samoregulujący się. 11. Układ hydrauliczny zasilany pompą zębatą trzysekcyjną. 12. Stabilizatory tylne niezależne wysuwane hydraulicznie. 13. Błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa, immobiliser. 14. Kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym pneumatycznym i podgrzewanym fotelem operatora, poziom hałasu w kabinie maksymalnie 75 dB. 1.2 Osprzęt dodatkowy: 1. Koparko - ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samo poziomowanie łyżki ładowarkowej. 2. Koparko - ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej. 3. Łyżka ładowarkowa dzielona ( otwierana ), wielofunkcyjna 6 w jednym tj. możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania, chwytania, rozścielania i wyrównywania. 4. Łyżka musi posiadać zamontowane widły do palet. 5. Pojemność łyżki ładowarki 1,2 m3 z tolerancją +/- 0,1 m3, szerokość maksymalnie 2,5 metra. 6. Minimalna wysokość załadunku 3,0 m i powyżej. 7. Udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3 400 kg i powyżej. 8. Siła skrawania na łyżce ładowarkowej na poziomie gruntu minimum 60 kN i powyżej. 9. Łyżka trapezowa do rowów 1 szt. 10. Łyżka skarpowa do odmulania ( z otworami ) 2 szt. 11. Łyżka koparkowa 350 mm 1 szt. 12. Szybkozłącze koparkowe, mechaniczne 1 szt. 13. Instalacja hydrauliczna do obsługi młota i zagęszczarki 1 szt. 14. Młot hydrauliczny 1 szt. 15. Zagęszczarka na ramię koparkwe 1 szt. 16. Osprzęt koparkowy podsiębierny musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego. 17. Łyżka koparkowa powinna mieć szerokość minimum 600 mm +/-20mm i pojemność minimum 0,2 m3 +/- 0,06 m3. 18. Ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie ( teleskopowe ). 19. Minimalna głębokość kopania 5,5 metra i powyżej. 20. Minimalna wysokość załadunku przy złożonym ramieniu 3,7 metra i powyżej. 21 Siła skrawania na łyżce koparkowej minimum 55 kN i powyżej, siła skrawania na ramieniu złożonym minimum 35 kN i powyżej. 22. Udźwig przy złożonym ramieniu minimum 1 500 kg i powyżej. 23. Głó wne podzespoły maszyny tj. silnik, skrzynia biegów, mosty - wykonane przez jednego producenta. 1.3 Pozostałe wymagania Zamawiającego: 1. Oferowana koparko - ładowarka musi spełniać wymagania określone w rozdziale 3 SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 2. Gwarancja na oferowaną koparko - ładowarkę musi wynosić minimum 12 miesięcy bez limitu motogodzin. 3. Oferent powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko - ładowarki. 4. Oferent musi dostarczyć aktualną deklarację zgodności CE na oferowaną koparko - ładowarkę. 5. Oferent musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny wraz z przeglądami w okresie gwarancji na własny koszt i pogwarancyjny koparko - ładowarki. 6. Czas reakcji w przypadku awarii koparko - ładowarki nie może przekroczyć 48 godzin od zgłoszenia, a zakończenie naprawy nie może trwać dłużej niż 14 dni od daty jej rozpoczęcia. 7. Oferowana koparko - ładowarka musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi w języku polskim i katalogu części zamiennych. 8. Oferent przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatoró w Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko - ładowarki. 9. Termin płatności za dostawę to 30 dni od protokolarnego odbioru przedmiotu dostawy oraz otrzymaniu przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury VAT, nie przewiduje się zaliczek. 10. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego tj. ZSW w Wyszkowie, ul. Serocka 34, 07-200 Wyszków..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.52.20.00 - 29.52.20.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi udokumentować wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawy polegającej na dostawie koparko ładowarki o wartości minimum 150.000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z zapisami SIWZ: 1) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, 2) likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy 3) ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub zmiana cen w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 3571 Kodeksu Cywilnego, - zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wyszkowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Spółek Wodnych w Wyszkowie, ul. Serocka 34, 07-200 Wyszków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Związek Spółek Wodnych w Wyszkowie, ul. Serocka 34, 07-200 Wyszków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie gminy Wyszków.
- "DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ GMINY WYSZKÓW
- Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej na terenie gminy Wyszków"
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2025 roku".
więcej: przetargi w Wyszkowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.