eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo PodgórneProjekty budowy dróg na terenie gminy Tarnowo Podgórne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Tarnowo Podgórne: Projekty budowy dróg na terenie gminy Tarnowo Podgórne
Numer ogłoszenia: 114141 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 88743 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, fax (061) 814 61 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekty budowy dróg na terenie gminy Tarnowo Podgórne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo wykonawczej budowy dróg na terenie gminy Tarnowo Podgórne. Zamówienie obejmuje: Część I - ul. Parkowa w Jankowicach wraz z odwodnieniem. Zakres opracowania : Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania - Budowa ul. Parkowej w Jankowicach wraz z kanalizacją deszczową Wymagania i zalecenia : - należy zaprojektować: - odcinek długości ok. 340 m wraz z jednostronnym chodnikiem - odwodnienie nawierzchni poprzez kanalizację deszczową - parking dla samochodów osobowych ( ok. 15 miejsc postojowych) we wskazanym przez zamawiającego miejscu - Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. Na roboczo uzgodnić w Wydziale Inwestycji i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. - projekt budowlany należy wykonać w 4 egzemplarzach ( 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte). Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. - projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. - projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach ( 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte), (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WIOŚ-UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. - przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, - kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Inwestycji i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 4 egzemplarzach - dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tif monochromatyczny wielostronicowy, - pliki graficzne - format dwg* , pdf* oraz *.tif 24-bitowy, w rozdzielczości 300 - 400 dpi. - dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) wraz mapami stanu prawnego oraz wypisami z rejestru gruntów. - należy przygotować wszystkie niezbędne materiały do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji środowiskowej, celem uzyskania w/w decyzji przez wykonawcę - należy uzyskać zgody właścicieli gruntów na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę - uzyskanie pozwolenia na budowę - badania gruntowo-wodne podłoża - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów Część II - ul. Jutrzenki w Lusowie wraz z odwodnieniem i usunięciem kolizji Zakres opracowania : Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania - Budowa ul. Jutrzenki w Lusowie wraz z kanalizacją deszczową Wymagania i zalecenia : - należy zaprojektować: - odcinek długości ok. 480 m (pieszo-jezdnia) - kanalizację deszczową na całej długości ulicy - Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. na roboczo uzgodnić w Wydziale Inwestycji i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. - projekt budowlany należy wykonać w 4 egzemplarzach ( 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte). Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. - projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. - projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach ( 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte), (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WIOŚ-UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. - przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, - kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Inwestycji i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 4 egzemplarzach - dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tif monochromatyczny wielostronicowy, - pliki graficzne - format dwg* , pdf* oraz *.tif 24-bitowy, w rozdzielczości 300 - 400 dpi. - dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) wraz mapami stanu prawnego oraz wypisami z rejestru gruntów. - należy przygotować wszystkie niezbędne materiały do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji środowiskowej, celem uzyskania w/w decyzji przez wykonawcę - należy uzyskać zgody właścicieli gruntów na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę - uzyskanie pozwolenia na budowę - badania gruntowo-wodne podłoża - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów Część III - ul. Świt w Lusowie wraz z odwodnieniem i usunięciem kolizji Zakres opracowania : Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania - Budowa ul. Świt w Lusowie wraz z kanalizacją deszczową Wymagania i zalecenia : - należy zaprojektować - odcinek długości ok. 640 m (pieszo-jezdnia) - kanalizację deszczową na całej długości ulicy - Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. Na roboczo uzgodnić w Wydziale Inwestycji i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. - projekt budowlany należy wykonać w 4 egzemplarzach ( 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte). Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. - projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. - projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach ( 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte), (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WIOŚ-UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. - przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, - kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Inwestycji i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 4 egzemplarzach - dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tif monochromatyczny wielostronicowy, - pliki graficzne - format dwg* , pdf* oraz *.tif 24-bitowy, w rozdzielczości 300 - 400 dpi. - dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) wraz mapami stanu prawnego oraz wypisami z rejestru gruntów. - należy przygotować wszystkie niezbędne materiały do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji środowiskowej, celem uzyskania w/w decyzji przez wykonawcę - należy uzyskać zgody właścicieli gruntów na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę - uzyskanie pozwolenia na budowę - badania gruntowo-wodne podłoża - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów Część IV - ul. Ogrodowa w Swadzimiu wraz z odwodnieniem Zakres opracowania : Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego dla zadania - Budowa ul. Ogrodowej w Swadzimiu wraz z kanalizacją deszczową Wymagania i zalecenia : - należy zaprojektować - odcinek długości ok. 430 m wraz z jednostronnym chodnikiem - kanalizację deszczową na całej długości ulicy - Rozwiązania projektowe, konstrukcję nawierzchni, organizację ruchu, itp. Na roboczo uzgodnić w Wydziale Inwestycji i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne. - projekt budowlany należy wykonać w 4 egzemplarzach ( 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte). Projekt budowlany powinien zawierać wszystkie elementy pozwalające uzyskać pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy winien spełniać wymagania projektu wykonawczego i pozwolić Wykonawcy robót wykonać zadanie. - projekty organizacji ruchu (uzgodnione i zatwierdzone) - 6 egz. - projekty branżowe usunięcia kolizji wykonać w 4 egzemplarzach ( 2 egz. trwale spięte) oraz projekt wykonawczy w 4 egzemplarzach ( w tym 2 egz. trwale spięte), (zakres usunięć ewentualnych kolizji przedstawić na roboczo w WIOŚ-UGTP). Projekty winny posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia. Uzgodnienia dołączone do projektów winny być czytelne i opatrzone komentarzem projektanta. - przedmiar robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż opracować w 4 egzemplarzach, - kosztorys inwestorski - opracować i uzgodnić z Wydziałem Inwestycji i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne - opracować w 4 egzemplarzach - dokumentację projektową, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie opracować w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej w tym: - pliki tekstowe - format *.pdf oraz *.tif monochromatyczny wielostronicowy, - pliki graficzne - format dwg* , pdf* oraz *.tif 24-bitowy, w rozdzielczości 300 - 400 dpi. - dokumentację projektową należy opracować na aktualnym podkładzie geodezyjnym (numerycznym) wraz mapami stanu prawnego oraz wypisami z rejestru gruntów. - należy przygotować wszystkie niezbędne materiały do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji środowiskowej, celem uzyskania w/w decyzji przez wykonawcę - należy uzyskać zgody właścicieli gruntów na których jest planowana inwestycja, niezbędnych opinii, decyzji, pozwoleń dla uzyskania pozwolenia na budowę - uzyskanie pozwolenia na budowę - badania gruntowo-wodne podłoża - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - szczegółowa inwentaryzacja drzew i krzewów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 150700 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Ul. Parkowa w Jankowicach.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO INVEST Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 111/307, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 32750
  • Oferta z najniższą ceną: 32750 / oferta z najwyższą ceną: 65600
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Ul. Jutzrenki w Lusowie.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO INVEST Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 111/307, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 36250
  • Oferta z najniższą ceną: 36250 / oferta z najwyższą ceną: 63000
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Ul. Świt w Lusowie.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownie Inzynieryjna SZUBERT Łukasz Szuba, ul. Jawornicka 13A/6, 60-161 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 42300
  • Oferta z najniższą ceną: 42300 / oferta z najwyższą ceną: 79000
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Ul. Ogrodowa w Swadzimiu.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pracownia Inżynieryja SZUBERT Łukasz Szuba, ul. Jawornicka 13A/6, 60-161 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 39400
  • Oferta z najniższą ceną: 39400 / oferta z najwyższą ceną: 57500
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.