Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-22
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 114142 - 2010; data zamieszczenia: 22.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Lotnictwa , al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8460011, faks 022 8466567.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilot.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Komputer PC z oprzyrządowaniem, 2 szt.:
Zestaw komputerowy o parametrach nie gorszych niż:
1. Procesor Intel Core i5 750 2,66 GHz BOX [Socket 1156 | 95W | 45nm]
2. Pamięć 4 GB Kingston DDR3
3. Płyta główna Asus P7P55-M
4. Karta grafiki HP QuadroFX 580 PCI-Ex 16
5. HDD 500 GB (SATA)
6. Obudowa czarna
7. Zasilacz 600 W
8. Napęd DVD+/-RW
9. Slot na karty SD
10. Monitor 24 cale LCD
11. Mysz Optyczna
12. Klawiatura Standartowa - polska
13. System operacyjny Microsoft Windows 7 Professional 64 Bit 2 licencje jednostanowiskowe
II. Laptop, 4 szt.:
Laptop o parametrach nie gorszych niż:
1. Procesor Intel (2-rdzeniowy) - cache 3MB, szybkość - 2,4 GHz×2, magistrala - 800 MHz
2. Pamięć RAM 4 GB DDRAM3
3. HDD 250 GB SATA
4. Napęd DVD+/-RW
5. Ekran 17 cali o rozdzielczości 1600×900
6. Karta graficzna 1024 MB
7. System operacyjny Microsoft Windows 7 Professional OEM PL 64 Bit 4 licencje jednostanowiskowe
8. Torba przeznaczona do laptopa o przekątnej matrycy 17 cali
III. Laptop, 1 szt.:
Laptop o parametrach nie gorszych niż:
1. Procesor Intel Core 2 Duo 2,53 - GHz, 3MB
2. Ekran 13,3 cali LED
3. Pamięć 4 GB DDR3
4. Karta graficzna NVIDIA Ge Force 9400M
5. HDD 250 GB SATA
6. Napęd DVD+/-RW
7. Czytnik kart pamięci SD
8. Wbudowany mikrofon
9. Wbudowana ISight kamera
10. Torba przeznaczona do laptopa o przekątnej matrycy 13,3 cali
11. Waga >2,5 kg
IV. Laptop, 1 szt.:
Laptop o parametrach nie gorszych niż:
1. Procesor Intel Atom N450 - 1,66 GHz
2. Ekran 10,1 cale z matową matrycą
3. Pamięć 2 GB RAM
4. HDD 160 GB
5. Napęd DVD+/-RW
6. Akumulator 6 komorowy
7. Waga >1,5 kg
V. Drukarka wielofunkcyjna, atramentowa/kolorowa, 4 szt.:
Funkcje: drukowanie - format A3, skanowanie - format A3, kopiowanie - format A3
VI. Monitor, 1 szt.:
Monitor o parametrach nie gorszych niż:
Ekran o przekątnej 22 cale, matowy (non-glare), o nominalnej rozdzielczości 1600×1200 pikseli
VII. Części komputerowe:
Części komputerowe o parametrach nie gorszych niż:
1. UPS Fideltronik UPS 1000 1 szt.
2. Napęd optyczny Sony/NEC (Optiarc) DVD+/-RW AD-7201S LightScribe bulk black (Serial ATA), zapis DVD+/-RW 20.00x, interfejs Serial ATA, LightScribe Technology, Double Layer 1 szt.
3. Dysk twardy WD Caviar RE3 250 GB WD2502ABYS 16MB cache SATA-II, 8.7 ms, cache 16MB, 7200, MTBF 1.200.000g., transfer 748 Mb/s, Serial ATA II 3 szt.
4. Listwa zasilająca Listwa TRACER Power Cord Manager 3 m 6 gniazd AC, układ przeciwprzepięciowy: 3 warystory, napięcie znamionowe: AC 230V, impuls energii: 1140J, maksymalny impuls prądowy: 19500A, częstotliwość EMI/RFI: 150K - 30 MHz do 20 dB, zabezpieczenie przeciążeniowe: bezpiecznik 16A, czas reakcji: 1ms, podświetlany wyłącznik 4 szt.
5. Przełącznik KVM Przełącznik KVM Aten CS-1732, 2-Port USB KVMP TM Switch, zestaw kabli USB, złącza konsola: HDB-15, USB, mini Jack, złącza KVM: HDB-15, USB, mini Jack 1 szt.
6. Przedłużacz USB 2.0 Standard USB 1.0/1.1/2.0, długość 1,5 m, końcówka 1: USB - typ A (żeński), końcówka 2: USB - typ A (męski), przepustowość 480.00 Mbps 10 szt.
VIII. Oprogramowanie:
1. Microsoft Office Professional W32 OEM (MLK), PL 4 licencje jednostanowiskowe.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.71.00 - Części komputerów 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści:
- złożonego oświadczenia wg załącznika nr 2 do siwz,
- odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
warunek zostanie spełniony, jeżeli Dostawca:
- oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w myśl postanowień art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
- złoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści:
- złożonego oświadczenia wg załącznika nr 2 do siwz,
- złożonego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, przynajmniej trzech dostaw odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi zamówienia, które zostały wykonane w okresie ostatnich trzech lat, wg załącznika zał. nr 4 do siwz, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostawy,
warunek zostanie spełniony, jeżeli Dostawca:
- oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w myśl postanowień art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
- złoży wypełniony wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, przynajmniej trzech dostaw, wg załącznika zał. nr 4 do siwz, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści:
- złożonego oświadczenia wg załącznika nr 2 do siwz,
warunek zostanie spełniony, jeżeli Dostawca:
- oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w myśl postanowień art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści:
- złożonego oświadczenia wg załącznika nr 2 do siwz,
warunek zostanie spełniony, jeżeli Dostawca:
- oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w myśl postanowień art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści:
- złożonego oświadczenia wg załącznika nr 2 do siwz,
warunek zostanie spełniony, jeżeli Dostawca:
- oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w myśl postanowień art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl, zakładka: przetargi i ogłoszenia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, bud. B, pok. 32.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, bud. B, pok. 32.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego m.in. na potrzeby realizacji projektu: Silnik turbinowy z detonacyjną komorą spalania, współfinansowanego ze środków EFRR w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa/sprzedaż komputerów przenośnych/laptopów
- "Zakup i sukcesywną dostawę produktów do żywienia pozajelitowego"
- Wycena 4 nieruchomości i innego mienia wchodzącego w skład Zasobu Krajowego Zasobu Nieruchomości na terenie województwa mazowieckiego
- Przebudowa linii ogrodzenia wewnętrznego w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Naprawa elewacji, remont, wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach nr 16 i 17 wraz z wymianą stolarki okiennej w pomieszczeniu nr 17 w budynku nr 21 ul. Ostroroga 35 w Warszawie K-1039
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej dwóch lekarzy do Klinicznego Oddziału Chirurgii ogólnej i onkologicznej z częścią urazową w Szpitalu Wolskim
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa przełączników sieciowych, UPS oraz CAL'e RDP dla Szpitala Bielańskiego
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- "Zakup sprzętu komputerowego do szkół Powiatu Mogileńskiego"
- Cyberbezpieczne Jonkowo
- Wdrożenie wraz z utrzymaniem systemu klasy DLP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Siechnicach
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.