eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaZadanie 1 - Malowanie wybranych pomieszczeń i montaż sufitu podwieszonego a) w Szkole Podstawowej nr 12 w Studzionce przy ul. Jordana 3 a b) w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 43 Zadanie 2 - Malowanie elementów wentylacji wywiewnej basenu - smoka w Szkole Podstawowej nr 15 w Jankowicach przy ul. Baziowej 15 Zadanie 3 - Malowanie sali gimnastycznej w Zespole Szkolno - Przedszkonym w Studzienicach przy ul. K.Szewczyka 74

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-28

Pszczyna: Zadanie 1 - Malowanie wybranych pomieszczeń i montaż sufitu podwieszonego : a) w Szkole Podstawowej nr 12 w Studzionce przy ul. Jordana 3 a b) w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 43 Zadanie 2 - Malowanie elementów wentylacji wywiewnej basenu - smoka w Szkole Podstawowej nr 15 w Jankowicach przy ul. Baziowej 15 Zadanie 3 - Malowanie sali gimnastycznej w Zespole Szkolno - Przedszkonym w Studzienicach przy ul. K.Szewczyka 74
Numer ogłoszenia: 114149 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pszczyński Zarząd Edukacji , ul. Zdrojowa 4 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 2102193 w. 116, faks 032 2102193 w. 118.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - Malowanie wybranych pomieszczeń i montaż sufitu podwieszonego : a) w Szkole Podstawowej nr 12 w Studzionce przy ul. Jordana 3 a b) w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 43 Zadanie 2 - Malowanie elementów wentylacji wywiewnej basenu - smoka w Szkole Podstawowej nr 15 w Jankowicach przy ul. Baziowej 15 Zadanie 3 - Malowanie sali gimnastycznej w Zespole Szkolno - Przedszkonym w Studzienicach przy ul. K.Szewczyka 74.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 a) Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj : gabinetu dyrektora , pomieszczenia nr 24 , izby pamięci , gabinetu nauczyciela w-fu , szatni i łazienki chłopców przy salce korekcyjnej oraz wykonanie sufitu podwieszonego w gabinecie dyrektora b) Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj : pokoju nauczycielskiego , kuchni , wejścia do kuchni i sali zajęć na I piętrze Zadanie 2 Zadanie obejmuje malowanie elementów wentylacji wywiewnej basenu smoka bez demontażu konstrukcji Zadanie 3 Zadanie obejmuje malowanie sali gimnastycznej.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zgodnie z art. 67 ust. pkt. 6 Pzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 300,00 zł. słownie : trzysta złotych , Zadanie 2 - 200,00 zł. słownie : dwieście złotych , Zadanie 3 - 300,00 zł. słownie : trzysta złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadkach: 1. Zmian organizacyjnych stron np.; zmiana reprezentacji lub siedziby strony. 2. Zmiany osób stron odpowiedzialnych za realizację umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian , na które zamawiający może wyrazić zgodę. Wszelkie zmiany uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie) tel. (32) 210 91 23 wew.115 fax. wew. 118 pokój 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Pszczyński Zarząd Edukacji 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 (woj. śląskie) tel. (32) 210 91 23 wew.115 fax. wew. 118 pokój 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Malowanie wybranych pomieszczeń i montaż sufitu podwieszonego : a) w Szkole Podstawowej nr 12 w Studzionce przy ul. Jordana 3 a b) w Publicznym Przedszkolu nr 7 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej 43.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj : gabinetu dyrektora , pomieszczenia nr 24 , izby pamięci , gabinetu nauczyciela w-fu , szatni i łazienki chłopców przy salce korekcyjnej oraz wykonanie sufitu podwieszonego w gabinecie dyrektora w zakresie : - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z gruntowaniem i przygotowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania z jednokrotnym szpachlowaniem farbą olejną lamperii , - malowanie farbą olejną rur , listew i drobnych elementów - montaż płyt gipsowo-kartonowych z wykonaniem rusztu metalowego na suficie w gabinecie dyrektora Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych . b) Zadanie obejmuje malowanie wybranych pomieszczeń tj : pokoju nauczycielskiego , kuchni , wejścia do kuchni i sali zajęć na I piętrze w zakresie : - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z gruntowaniem i przygotowaniem podłoża, - trzykrotnego malowania z dwukrotnym szpachlowanie farbą olejną lamperii , ( wykonanie nowej lamperii w sali zajęć i w wejściu do kuchni - malowanie farbą olejną rur , listew i drobnych elementów Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Malowanie elementów wentylacji wywiewnej basenu - smoka w Szkole Podstawowej nr 15 w Jankowicach przy ul. Baziowej 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje malowanie elementów wentylacji wywiewnej basenu smoka bez demontażu konstrukcji w zakresie: - przygotowania konstrukcji do malowania poprzez wyczyszczenie i odtłuszczenie - dwukrotnego malowania z gruntowaniem farbą chlorokauczukową do basenów np. Wodnik lub równoważną - kolorystyka do uzgodnienia z dyrekcją szkoły - wymiany wieszaków ze stali nierdzewnej - wykonania rusztowań - zabezpieczenia niecki basenu na czas prac Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Malowanie sali gimnastycznej w Zespole Szkolno - Przedszkonym w Studzienicach przy ul. K.Szewczyka 74.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje malowanie sali gimnastycznej w zakresie : - dwukrotnego malowania ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową z gruntowaniem i przygotowaniem podłoża, - dwukrotnego malowania ścian farbą lateksową Acrylatex W z przygotowaniem powierzchni - mycia konstrukcji stalowej dachu - mycia okien - obustronnie - wykonania rusztowań - zabezpieczenia posadzki na czas prowadzonych robót - malowanie farbą olejną rur , listew i drobnych elementów Szczegółowy zakres zadania został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.