eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęczycaDostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęczycy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-10

Łęczyca: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęczycy.
Numer ogłoszenia: 11414 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 503420 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczycki, ul. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 0-24 388-72-00, faks 0-24 721-32-17.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęczycy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem umowy będą dostawy cząstkowe materiałów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łęczycy, według załącznika nr 2 do SIWZ. Materiały biurowe o których mowa w załączniku nr 2 do SIWZ dostarczane będą na koszt własny Wykonawcy do siedziby Zamawiającego oraz budynku Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami położonego przy Al. Jana Pawła II w Łęczycy według zamówień cząstkowych przekazywanych w formie telefonicznej, pisemnej lub faksem, każdorazowo w terminie 3 dni od daty zamówienia. Sposób realizacji zamówienia: Wymagany przez Zamawiającego asortyment opisany jest w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca musi zapewnić komplementarność asortymentu. Oferowane materiały eksploatacyjne dla zaznaczonych w w/w załączniku urządzeń będących na gwarancji muszą być oryginalne co oznacza, że można udokumentować fakt wyprodukowania ich przez podmiot wskazany jako producent Materiały muszą być fabrycznie nowe, nie używane pochodzące z bieżącej produkcji - 2013 r. lub 2014 r., nieregenerowane, nieprefabrykowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe - Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. W załączniku nr 2 do SIWZ Zamawiający wskazuje typ materiału eksploatacyjnego stosowanego przez producenta urządzenia, jednocześnie informuje, że dopuszcza składanie ofert na tonery jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Produkt równoważny (załącznik Nr 7) oferowany przez Wykonawcę musi zostać wskazany z nazwy, symbolu, poprzez podanie producenta oraz pojemności i wydajności. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dla każdego produktu równoważnego dołączył do oferty raporty z testów producenta, potwierdzające, że wydajność oferowanego produktu równoważnego jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego, produkowanego przez producenta sprzętu, w którym zostanie użyty. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu, niezależnie od tego, czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta, czy jest w okresie pogwarancyjnym, spowodowane używaniem dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. Jeżeli na skutek awarii sprzętu wynikłej z winy zastosowania materiałów eksploatacyjnych Zamawiający utraci gwarancje producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca, w drodze umowy, będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji. Stosowanie produktów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji sprzętu. W przypadku awarii lub uszkodzenia sprzętu, których przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych innych niż oryginalne, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy sprzętu przez autoryzowany serwis. W przypadku jeżeli czas naprawy uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym serwisie przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia, Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego dostarczenia na czas naprawy innego, nie gorszego sprzętu wraz z materiałami eksploatacyjnymi. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą dokument wystawiony dla producenta produktów potwierdzający, że zaoferowane materiały eksploatacyjne spełniają parametry jakościowo-wydajnościowe określone wg pomiarów wykonanych zgodnie z metodologią: 1) ISO/IEC 19752 - normą dotyczącą kaset z czarnym tonerem do drukarek laserowych; 2) ISO/IEC 19798 - normą dotyczącą kaset z kolorowym tonerem do drukarek laserowych; 3) ISO/IEC 24711 - normą dotyczącą wkładów drukujących z czarnym i kolorowym tuszem do drukarek atramentowych. Materiały do kopiarek i faksów muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności. Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony lub uzupełniony, bądź też wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien wymienić materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, na materiał spełniający wymagania Zamawiającego, bez zmiany ceny. Wadliwy asortyment będzie podlegał reklamacji i wymianie, jeżeli reklamacje danego artykułu powtórzą się co najmniej trzykrotnie, Wykonawca jest zobowiązany w ramach tej samej ceny dostarczyć artykuł innej firmy. W przypadku dostaw realizowanych pocztą kurierską, zwrot wadliwych materiałów będzie realizowany na koszt Wykonawcy również pocztą kurierską. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w Wydziale Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Łęczycy wykonuje się wydruki nie tylko na papierze 80 g ale również na pozwoleniach czasowych o większej gramaturze, które wydawane są na zewnątrz Urzędu. Wydruk taki (dane osobowe) na pozwoleniach powinien być czytelny, wyraźny, nierozmazany, całkowicie przylegający do pozwolenia (naniesiony druk nie może się odkleić). Koszt jednego pozwolenia czasowego to 0,87 zł netto (1,07 zł brutto). W jednym kwartale Wydział Komunikacji zużywa około 2000 szt. a każde złe jakościowo pozwolenie jest poprawiane więc dochodzą kolejne koszty. Wykaz tonerów używanych przez Wydział Komunikacji: - toner Lexmark E120 12016SE na 2000 stron - toner OKI 43979202 do OKI B430d na 7000 stron - toner OKI 44574902 do OKI B431d na 10000 stron Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w ramach zawartej umowy. Odbiór będzie następował po zgłoszeniu przez Zamawiającego w uzgodnionym z Wykonawcą terminie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HURT-PAP eksport-Import Paweł Lewandowski Spółka Jawna, ul. 29-go listopada, 99-300 Kutno, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64256,69

  • Oferta z najniższą ceną: 64256,69 / Oferta z najwyższą ceną: 72326,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.