To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-05-29
Wrocław: Dostawa umondurowania
Numer ogłoszenia: 114228 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 75485 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Norwida, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, fax 071 3285048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umondurowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla pracowników RZGW we Wrocławiu. Wzory umundurowania, elementy składowe munduru, rodzaj materiału, kolorystykę oraz wzory dystynkcji określa Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2004 r. w sprawie mundurów pracowników regionalnych zarządów gospodarki wodnej (Dziennik Ustaw nr 13 poz. 114). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2004 r. w sprawie mundurów pracowników regionalnych zarządów gospodarki wodnej - załącznik nr 4 do wzoru umowy stanowiącego zał. nr 02 do SIWZ. - Wykaz miejsc i ilości asortymentów do szycia w 2008 roku - załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiącego zał. nr 02 do SIWZ. - Wykaz pracowników do szycia mundurów w r. 2008 - załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 02 do SIWZ, - Kalkulacja ceny ofertowej umundurowania - 2008 r. - załącznik nr 3 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 02 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w: - Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2004 r. w sprawie mundurów pracowników regionalnych zarządów gospodarki wodnej - załącznik nr 4 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 02 do SIWZ, - Wykazie miejsc i ilości asortymentów do szycia w 2008 roku - załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 02 do SIWZ, - Wykazie pracowników do szycia mundurów w r. 2008 - załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 02 do SIWZ, - Kalkulacji ceny ofertowej umundurowania - 2008 r. - załącznik nr 3 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 02 do SIWZ. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres nie krótszy niż 24 miesiące.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia Kod CPV wg słownika 2008: 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia Oryginalny kod CPV: 18.30.00.00 - Części garderoby Kod CPV wg słownika 2008: 18.30.00.00 - Części garderoby Oryginalny kod CPV: 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.51.00.00 - Skórzane dodatki odzieżowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe Oryginalny kod CPV: 19.30.00.00 - Obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 18.80.00.00 - Obuwie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 88822 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POSKAL SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
POSKAL SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
- POSKAL Piotr i Liliana Janiak Spółka Jawna, ul. Pokrzywno 3A, 61-315 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 88822.00
- Oferta z najniższą ceną: 88822.00 / oferta z najwyższą ceną: 88822.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-071/2025,Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. "Modernizacja sal dydaktycznych nr 208 w budynku D1 oraz 206 i 332 w budynku D2 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu
- Usługa transportu zmarłych z kompleksu Klinik USK w Wrocławiu przez okres 24 miesięcy
- Remont elewacji budynku Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu przy ul. Piłsudskiego 76/78 wraz z wykonaniem podświetlania elewacji oraz konserwacja sieni przejazdowej i bram wejściowych do obiektu
- Zakup usługi cateringowej (serwis kawowy ciągły i obiad) w ramach warsztatów i konferencji.
- "Rozbudowa ul. Chrzanowskiego na odcinku od ul. W. Pola do ul. Filomatów we Wrocławiu" dla zadania inwestycyjnego nr 04350 pn.: "Program poprawy stanu technicznego infrastruktury drogowej"
- Dostawa, wdrożenie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego systemu komputerowego do zarządzania aparaturą medyczną wraz z modułami.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Ełk w roku 2025
- "Dostawa odzieży i obuwia na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w roku 2025"
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp dla pracowników Nadleśnictwa Białowieża w 2025 r.
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Słowińskiego Parku Narodowego
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Nowa Sól w roku 2025
więcej: Odzież wierzchnia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.