Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-30
Warszawa: Zrealizowanie usługi audytu w 7 Ośrodkach Wsparcia Ekonomii Społecznej w ramach realizacji projektu pn.: Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej.
Numer ogłoszenia: 114239 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich , Aleje Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 237 00 00, faks 22 237 00 99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.crzl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa podległa MPiPS.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zrealizowanie usługi audytu w 7 Ośrodkach Wsparcia Ekonomii Społecznej w ramach realizacji projektu pn.: Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie usługi audytu w 7 Ośrodkach Wsparcia Ekonomii Społecznej (OWES) zlokalizowanych w 2 województwach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 odrębne części. Każda z części obejmuje OWES-y zlokalizowane w jednym województwie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Audyty są częścią systemu AKSES (System akredytacji i standardów działania instytucji wsparcia ekonomii społecznej). Głównym celem budowy systemu akredytacji jest rozwój sektora ekonomii społecznej w Polsce poprzez zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych na rzecz podmiotów ekonomii społecznej..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek wiedzy i doświadczenia za spełniony w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej: dla części I - usługę audytu jakościowego* o wartości co najmniej 15.000 PLN brutto. dla części II - usługę audytu jakościowego* o wartości co najmniej 10.000 PLN brutto. . * Przez audyt jakościowy Zamawiający rozumie: wykonanie usługi audytu mającej na celu weryfikację podmiotu/projektu pod względem organizacyjnym (ocena efektywności gospodarowania podmiotu/projektu) oraz weryfikację tego, czy zostały spełnione wyspecyfikowane wymagania (np. w zakresie jakości realizowanych usług).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W częściach nr 1 i nr 2 (woj. pomorskie i woj. warmińsko-mazurskie) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w odniesieniu do każdej z części, na którą składa ofertę, że dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej jednym (1) bezstronnym i niezależnym w rozumieniu pkt. 1.4 OPZ audytorem, wchodzącym w skład zespołu audytowego (będącego audytorem w ramach zespołu), który brał udział jako audytor w realizacji co najmniej 5 usług audytu jakościowego*. - co najmniej jednym (1) bezstronnym i niezależnym w rozumieniu pkt. 1.4 OPZ ekspertem wchodzącym w skład zespołu audytowego (będącego ekspertem w obszarze ekonomii społecznej), który posiada minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu (członek zarządu lub etatowe stanowisko kierownicze w ramach, którego wykonywane były czynności w stosunku do całej organizacji): - organizacją pozarządową w rozumieniu art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie(Dz.U. z 2014 r., poz. 1118 z pozn. zm.); prowadzącym odpłatną działalność statutową w rozumieniu ww. ustawy i/lub działalność gospodarczą i prowadzącym działalność pożytku publicznego w sferze zadań publicznych, o których mowa w art. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie - bądź podmiotem, o którym mowa w art. 3 ust. 3 ww. ustawy prowadzącym odpłatną działalność statutową w rozumieniu ww. ustawy i/lub działalność gospodarczą i prowadzącym działalność pożytku publicznego w sferze zadań publicznych, o których mowa w art. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie * Przez audyt jakościowy Zamawiający rozumie: wykonanie usługi audytu mającej na celu weryfikację podmiotu/projektu pod względem organizacyjnym(ocena efektywności gospodarowania podmiotu/projektu) oraz weryfikację tego, czy zostały spełnione wyspecyfikowane wymagania (np. w zakresie jakości realizowanych usług) Zamawiający zastrzega, ze wykonawca nie może wykazać/zatrudnić tych samych osób (audytorów lub ekspertów) do realizacji zadań w różnych częściach zamówienia, na które składa ofertę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji audytów - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, wyłącznie za zgodą Stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Istotne zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, 2) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy, 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz wytycznych Instytucji Zarządzającej (Instytucja Zarządzająca dla PO KL - Minister Infrastruktury i Rozwoju) w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 4) zmiany ustawowej stawki podatku VAT; w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy; 5) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, o których Strony nie wiedziały przed zawarciem Umowy, a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia (na końcowy termin realizacji audytów akredytacyjnych), w szczególności z przyczyn leżących po stronie OWES w przypadku: a) opóźnienia w zawieraniu przez OWES umów o powierzeniu przetwarzania danych osobowych z Wykonawcą; b) problemów z dostępnością Kadry kierowniczej oraz kadry kluczowej OWES w przeprowadzeniu rozmów w terminie wynikającym z harmonogramu; c) problemów z przekazaniem dokumentacji do audytu - zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy; 6) zmiany końcowego terminu realizacji audytów akredytacyjnych, w przypadku przedłużeniu terminu realizacji Projektu (zmiana wniosku o dofinansowanie projektu), wydłużenie terminu końcowego realizacji umowy nastąpi proporcjonalnie, o liczbę dni wynikającą z przedłużonego terminu realizacji projektu; 7) zmiany końcowego terminu realizacji umowy, w przypadku wydłużenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w sytuacji gdy zostaną wniesione odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej, wydłużenie terminu realizacji umowy końcowego nastąpi proporcjonalnie, o liczbę dni wynikającą z wydłużenia postępowania; 8) w przypadku konieczności zmiany narzędzi dla przeprowadzenia audytów akredytacyjnych (Wywiady z kierownikami OWES, z pracownikami kluczowej kadry OWES, z przedstawicielami jednostek organizacyjnych pomocy społecznej i instytucji rynku pracy oraz z klientem danego OWES), w związku z rekomendacją Komitetu Akredytacyjnego mającą wpływ na realizację przedmiotu umowy(sposób i terminy). Zmiana realizacji umowy nastąpi zgodnie z rekomendacjami Komitetu Akredytacyjnego; 9) wydłużenia terminu końcowego realizacji audytów akredytacyjnych, w przypadku zawarcia umowy po dniu 11 września 2015 r.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crzl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.crzl.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich, Aleje Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie do dnia 15 września 2015 r. 2. Zamówienie jest realizowane w ramach realizacji projektu pn. Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej, zwanego dalej Projektem, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zrealizowanie usługi audytu w 7 Ośrodkach Wsparcia Ekonomii Społecznej w ramach realizacji projektu pn.: Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie usługi audytu w 7 Ośrodkach Wsparcia Ekonomii Społecznej (OWES) zlokalizowanych w 2 województwach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 odrębne części. Każda z części obejmuje OWES-y zlokalizowane w jednym województwie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Audyty są częścią systemu AKSES (System akredytacji i standardów działania instytucji wsparcia ekonomii społecznej). Głównym celem budowy systemu akredytacji jest rozwój sektora ekonomii społecznej w Polsce poprzez zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych na rzecz podmiotów ekonomii społecznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji audytów - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zrealizowanie usługi audytu w 7 Ośrodkach Wsparcia Ekonomii Społecznej w ramach realizacji projektu pn.: Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie usługi audytu w 7 Ośrodkach Wsparcia Ekonomii Społecznej (OWES) zlokalizowanych w 2 województwach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 odrębne części. Każda z części obejmuje OWES-y zlokalizowane w jednym województwie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Zintegrowany system wsparcia ekonomii społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Audyty są częścią systemu AKSES (System akredytacji i standardów działania instytucji wsparcia ekonomii społecznej). Głównym celem budowy systemu akredytacji jest rozwój sektora ekonomii społecznej w Polsce poprzez zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych na rzecz podmiotów ekonomii społecznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji audytów - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Zakup i dostawa sprzętu, oprogramowania i przeprowadzenie audytów w ramach projektu "Gmina Czchów - Cyberbezpieczny Samorząd".
- Rozwój usług elektronicznych oraz wzmocnienie stopnia cyfryzacji urzędów w gminach podregionu lubelskiego w Gminie Serniki
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez dostawę sprzętu, usługi wdrożeniowe i szkoleniowe związane z realizacją projektu "Ceberbezpieczny Samorząd" Etap I
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów - System bezpiecznych kopii dla cyberbezpieczeństwa kluczowych zasobów Miasta Dynowa
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.