eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczZaprojektowanie wraz z przebudową chodnika w Zielonej Wsi i budową miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy ul. Podzamcze w Rawiczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-10

Rawicz: Zaprojektowanie wraz z przebudową chodnika w Zielonej Wsi i budową miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy ul. Podzamcze w Rawiczu
Numer ogłoszenia: 114243 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz , ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie wraz z przebudową chodnika w Zielonej Wsi i budową miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy ul. Podzamcze w Rawiczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej do zgłoszenia przebudowy chodnika w Zielonej Wsi i budowy miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy ul. Podzamcze w Rawiczu wraz z wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją tych zadań zgodnie z założeniami, wytycznymi i wymaganiami zawartymi w programie funkcjonalno - użytkowym. Parametry techniczne chodnika i miejsc postojowych, dane dotyczące konstrukcji nawierzchni jak również sposób odwodnienia został określony w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia określają zapisy niniejszego rozdziału oraz program funkcjonalno - użytkowy. Mogące występować w programie funkcjonalno - użytkowym nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 2. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykonania następujących prac: 1) zakup i aktualizacja podkładów mapowych do celów projektowych, 2) wystąpienie i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia oraz sporządzenie raportu o oddziaływaniu na środowisko (jeżeli będą wymagane prawem) lub złożenie zaświadczenia potwierdzającego, że dane przedsięwzięcie nie wymaga przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, ani też uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 3) załatwienie wszelkich prac związanych z opracowaniem projektu budowlanego w zakresie potrzebnym dla realizacji inwestycji w tym uzyskanie warunków i uzgodnień opracowanego projektu z poszczególnymi właścicielami urządzeń infrastruktury technicznej, 4) opracowanie projektu budowlanego , 5) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia, 6) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów), 7) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji 8) zgłoszenie właściwemu organowi przebudowę chodnika oraz budowę miejsc postojowych, 9) wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i budową 10) opracowanie i zatwierdzenie projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 3. Wykonawca realizuje zamówienie na podstawie pełnomocnictwa do działania w imieniu Gminy Rawicz: do załatwienia wszelkich spraw związanych z zamówieniem, w tym uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, pozwoleń i decyzji. Wszystkie koszty związane z uzyskaniem powyższych dokumentów, złożeniem wniosków ponosi Wykonawca w ramach zaproponowanej ceny ofertowej. 4.W celu uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, na podstawie udzielonego przez zarządcę drogi pełnomocnictwa Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich niezbędnych czynności wynikających z przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (t.j. z 2006 r. Nr 129 poz. 902 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. Nr 257 poz. 2573 ze zmianami). 5.Projekt budowlany , o którym wyżej mowa winien być opracowany w oparciu o wymogi określone w art. 20 przy uwzględnieniu warunków określonych w art. 29 - 30 i 32-35 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami ) przy zachowaniu wymagań określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133), oraz w oparciu o rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 roku w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430). W projekcie należy uwzględnić warunki i wymagania określone wydanych opiniach, założeniach oraz uzgodnieniach itd. Dokumentacja projektowa oprócz wersji papierowej musi być przekazana w wersji elektronicznej w formacie dwg ( nie nowszy niż 2000) lub dxf oraz w pdf. 6.Zakres i formę opracowania dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych określa rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 02.09. 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz. 2072). 7.Projekt zmiany organizacji ruchu winien być wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177 poz. 1729). 8. O wszelkie uzgodnienia, opinie i warunki występuje Wykonawca ponosząc wszystkie koszty z tym związane. 9. Zakres i treść projektów budowlanych powinna być dostosowana do specyfiki i charakteru obiektu oraz stopnia skomplikowania robót budowlanych. 10. Wykonawca w trakcie prac projektowych jest zobowiązany informować Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz o proponowanych rozwiązaniach projektowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych. 11. Ponadto w ramach ceny ofertowej każdy Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) przyjazdu do siedziby Zamawiającego celem zaprezentowania postępu prac projektowych , 2) konsultowania (na roboczo) z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, 3) poniesienia kosztów badań podłoża gruntowego , 12. Wykonawca po opracowaniu projektu i zgłoszeniu przebudowy chodnika - budowy miejsc postojowych (przed rozpoczęciem robót) będzie zobowiązany do zdania Zamawiającemu niżej wymienione dokumenty (osobno dla każdego zakresu: 1) projekt budowlany wraz z informacją dot. BIOZ oraz uzgodnieniami , opiniami - 2 egz. + wersja elektroniczna, 2)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. + wersja elektroniczna, 3) dokumentacja zmiany organizacji ruchu - 2 egz. + wersja elektroniczna, 4) pełna dokumentacja projektowa i kosztorysowa - 1 egz. + wersja elektroniczna wykonana w formacie kst lub ath, 5) oświadczenie, że opracowana dokumentacja jest zgodna z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 6) oświadczenia o przeniesieniu na Zamawiającego wszelkich uprawnień z tytułu praw autorskich i pokrewnych, 7) ostateczna decyzja zezwalająca na przebudowę ulicy, 8) zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych organowi budowlanemu ( fakt złożenia wniosku winien być potwierdzony przez organ budowlany - Starostwo Powiatowe w Rawiczu), 9) podkłady mapowe wykorzystane do prac projektowych - do zdania Wymienione wyżej ilości dokumentacji nie obejmują tych egzemplarzy, które należy złożyć we właściwym organie architektoniczno-budowlanym lub będą wykorzystane do celów uzgodnień., jak również nie obejmują kompletu dokumentacji projektowej, którą Wykonawca jest zobowiązany sobie dodatkowo zabezpieczyć na czas prowadzenia robot. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić ilości egzemplarzy przeznaczone dla Zamawiającego jak również te, które należy złożyć w innych organach. 13. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone: 1) projekcie budowlanym, 2) w opracowanej przez Wykonawcę, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Polskich Normach 14. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych i prac projektowych zobowiązany będzie również do: - stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); - wykonania przedmiotu umowy przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt i narzędzia; - ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; - organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) - zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac ( wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas wykonywanych robót oraz oznakowanie robót wg projektu ), - obsługa geodezyjna podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( do zdania Zamawiającemu) jak również zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań ( w tym badanie zagęszczenia gruntu) i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej , - po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót - udzielenia 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały . UWAGA: Dokładny zakres prac projektowych i wykonawstwa oraz dodatkowe wymagania Inwestora określono w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Program ten służy Wykonawcy jako wytyczne i stanowi podstawę do przygotowania oferty na opracowanie projektu i realizację robót oraz zawiera dane potrzebne do ustalenia kosztów prac projektowych i robót budowlanych. Wykonawca ustala ilości robót i innych świadczeń niezbędnych przy realizacji zamówienia, a następnie sporządza kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do oferty, którym określa wysokość ceny ofertowej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające mogą być udzielone po spełnieniu warunków określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.32.50-6, 71.32.20.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji niniejszego zamówienia. Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (załącznik nr 1 do SIWZ) 2.Kosztorys ofertowy (osobno na każdy zakres) w wersji papierowej opracowany przez WYKONAWCĘ metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o załączony program funkcjonalno - użytkowy , z uwzględnieniem zapisów zawartych w rozdziale XVI. 3. Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ( o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach : 1) potrzeby wykonania robót zamiennych lub odstąpienia od realizacji części robót, i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, 2) wystąpienia robót dodatkowych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego, 3) na uzasadniony wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 4) braku rozwiązań projektowych stwierdzonych w czasie trwania robót o czas niezbędny do ich uzupełnienia, 5) zmiany technologii wykonania robót, 6) zmiany wysokości podatku VAT, 7) wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od wykonawcy, 8) wprowadzenie lub zmiana zgłoszonych w ofercie części robót wykonywanych przy udziale Podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, 9) zmiana terminu realizacji zamówienia, 10) przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy, 11) zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia itp.) 12) warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego, 13) innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rawicz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz pokój 111 - po wpłaceniu należności w kasie Urzędu, lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, 63-900 Rawicz ul. Piłsudskiego 21 pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w postępowaniu o udzielenie zamówienia ZAMAWIAJĄCY i WYKONAWCY przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza również możliwość porozumiewania się z OBU STRON za pomocą faksu i poczty elektronicznej. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY lub WYKONAWCA przekaże faksem lub pocztą elektroniczną dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres 1 - Przebudowa chodnika w Zielonej Wsi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie oraz roboty budowlane związane z przebudową chodnika z kostki brukowej betonowej na odcinku 130 m o powierzchni 195,00m2 , w tym 37,50 m2 zjazdów, 155,00 m krawężnika, 105,00 m obrzeża betonowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres 2 - Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy ul. Podzamcze w Rawiczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zaprojektowanie oraz roboty budowlane związane z budową miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej dla samochodów osobowych na części działki 254/54 o powierzchni 158,00m2, w tym 8,00 m2 ścieku i 50,00 m krawężnika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50-6, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.