To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-30
Toruń: Dostawa wraz z montażem mebli szkolnych i biurowych oraz wyposażenia do sal dydaktycznych i pomieszczeń będących w dyspozycji Zespołu Szkół Nr 26 w Toruniu
Numer ogłoszenia: 114263 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173090 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 26, ul. Buszczyńskich 11, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6485784, faks 0-56 6457035.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem mebli szkolnych i biurowych oraz wyposażenia do sal dydaktycznych i pomieszczeń będących w dyspozycji Zespołu Szkół Nr 26 w Toruniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem mebli szkolnych i biurowych oraz wyposażenia do sal dydaktycznych i pomieszczeń będących w dyspozycji Zespołu Szkół Nr 26 w Toruniu przy ul. Fałata 88/90 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę mebli szkolnych i biurowych oraz wyposażenia do sal dydaktycznych i pomieszczeń będących w dyspozycji Zespołu Szkół Nr 26 w Toruniu przy ul. Fałata 88/90, b) wniesienie przedmiotów zamówienia w miejsce wskazane (na poszczególne kondygnacje, do poszczególnych sal i pomieszczeń) przez zamawiającego, c) dopasowanie, montaż i wszelkie niezbędne czynności do prawidłowego korzystania z przedmiotu zamówienia. Po udzieleniu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji zweryfikować wymiary pomieszczeń oraz sposób doprowadzenia mediów w celu uszczegółowienia dokładnych rozmiarów poszczególnych mebli, zmiany będą mogły wynieść maksymalnie +/- 5% o ile w opisie nie jest wskazane inaczej. Zmiana przekraczająca podany wymiar musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego w formie pisemnej bez konieczności zawarcia aneksu. W przypadku późniejszego wystąpienia niezgodności wymiarów pomieszczenia i wyposażenia w trakcie procesu instalacji koszty koniecznych zmian ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimalnej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony i zamontowany przedmiot zamówienia, określony w załączniku nr 1 (Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia). 4. Wykonawca zobowiązany jest w czasie co najmniej 5 dni roboczych przed planowanym podjęciem prac montażowych uzgodnić z zamawiającym termin przystąpienia do wykonania dostawy. 5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone produkty muszą spełniać wymagania norm bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać oznaczenie CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. W/w dokumenty należy dostarczyć z dostawą produktów. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 pzp oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36a. ust. 2 ustawy. 8. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia z postępowania wykonawcy, o którym mowa w art. 24 ust. 2a. ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 10.Zamawiający informuje, iż zastosowane w SIWZ określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm nastąpiło wyłącznie wyjątkowo, gdy inne opisanie przedmiotu w sposób zrozumiały i precyzyjny nie jest możliwe i odniesieniom tym towarzyszą słowa lub równoważny, a wskazane minimalne parametry stanowią kryterium równoważności. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych rozwiązaniom opisywanym przez wskazanie nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązanie będzie miało te same cechy funkcjonalne, co wskazane w SIWZ, których jakość nie może być gorsza od jakości określonej w specyfikacji produktu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bener Michał Benka, ul. Wileńska 59B/15, 80-215 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 249868,35
Oferta z najniższą ceną: 249868,35 / Oferta z najwyższą ceną: 668930,58
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Urbitor sp. z o.o.
- Dostawa leków (XVII)
- Usługa wybierania i odbioru odpadów surowcowych pozyskanych z segmentu demontażu odpadów wielkogabarytowych i budowlanych na terenie ZUOK w Toruniu
- Świadczenie usług pralniczych, wynajem bielizny, odzieży szpitalnej i operacyjnej
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, serwisu i usuwania awarii w instalacjach chłodniczych i klimatyzacyjnych w 2025 r.
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, serwisu i usuwania awarii w instalacjach Urządzeń Transportu Bliskiego w 2025 r.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali terapii integracji sensorycznej (SI) oraz innego wyposażenia do nowego obiektu CMN znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- "Dostawa i montaż mebli" w ramach zadania pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie techniki dentystycznej"
- TPm-124/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
- D/86/2024 Zakup mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Modernizacja i dostosowanie budynku szpitalnego nr 102 do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej - ZP-38/24
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.