Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-21
Piła: KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACJI PODSTAWOWYCH w 2009r. OBIEKT PIŁA
Numer ogłoszenia: 114284 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Pile , ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123244, faks 067 2125175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA URZĄDZEŃ MELIORACJI PODSTAWOWYCH w 2009r. OBIEKT PIŁA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja cieków Kanał Żuławka km 0+000 - 5+500 5,500 km Rzeka Kotunianka km 0+500 - 9+200 7,888 km Kanał Okaliniecki km 10+300 - 20+940 10,640 km Wał Motylewo 2,410 km Razem 2,410 km 24,028 km.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 ustawy, 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - posiadają sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonywania robót polegających na odmulaniu cieków koparko-odmularką - kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane - melioracje wodne - zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające charakterem niniejszemu zamówieniu 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 5. Zaakceptują warunki realizacji zamówienia wynikające z projektu umowy (stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji) 6. Spełnią pozostałe wymogi SIWZ, złożą wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. Ofertę - wypełniony wzór formularza oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. oraz w załączeniu: 2.1. Aktualny dokument stanowiący podstawę prawną do prowadzenia przez oferenta działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Związki Spółek Wodnych bądź Spółki Wodne - wypis z rejestru Księgi Wodnej), 2.2. Upoważnienie do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z ww. dokumentów, 2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Wykaz wykonywanych przez wykonawców robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 3. 2.6. Odpis uprawnień budowlanych osoby kierującej robotami z aktualnym wpisem na listę Izby Inżynierów Budownictwa. 2.7. Aktualna informacja z krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczenia ceny oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddzial w Pile ul. Motylewska 7 I pietro pok. nr 129 - sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddzial w Pile ul. Motylewska 7 I pietro pok. nr 129 - sekretarat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Rozbudowa budynku wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. - Inspektorat ZUS w Chodzieży
- Wykonanie nowej trafostacji - ZOS Górne
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2025 roku
- Dostawa wyposażenia (w tym mebli) w ramach projektu "Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia, szkolenia i uczenia się przez całe życie poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej...
- Dostawa walizek z tachografem w ramach projektu "Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia, szkolenia i uczenia się przez całe życie poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej ...
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - Orlik 2012"
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Moczydły Lachowskie
- Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap I
- Roboty budowlane naprawcze w zlewni rzeki Baryczy
- "Budowa pompowni odwodnieniowej przy rowie R w miejscowości Łączany gmina Brzeźnica województwo małopolskie"
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
- Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi 2024r. Etap II-Usuwanie szkód po powodzi na terenie NW Cieszyn z podziałem na
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.