eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukowicaDostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem w ramach projektu /Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Łukowica/ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś PriorytetowaSpołeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Umowa nrPOIG.08.03.00-12-281/13-00 z dnia 08.11.2013 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Łukowica: Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem w ramach projektu /Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Łukowica/ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Umowa nr: POIG.08.03.00-12-281/13-00 z dnia 08.11.2013 r.
Numer ogłoszenia: 114298 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łukowica , Łukowica 334, 34-606 Łukowica, woj. małopolskie, tel. 018 3301521, faks 018 3335411.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem w ramach projektu /Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Łukowica/ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Umowa nr: POIG.08.03.00-12-281/13-00 z dnia 08.11.2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę 150 zestawów komputerowych z oprogramowaniem, 150 drukarek laserowych, 150 listw zasilających dla gospodarstw domowych, Ubezpieczenie zakupionego sprzętu do 31.08.2015 r., Instalację i uruchomienie dostarczonych zestawów komputerowych z oprogramowaniem wraz z drukarką laserową, listwami zasilającymi we wskazanych 150 gospodarstwach domowych na terenie gminy, Serwis w miejscu instalacji dostarczonych 150 zestawów komputerowych wraz z drukarką, listwami zasilającymi i oprogramowaniem dla gospodarstwach domowych do dnia 31.08.2015 r., w tym dokonanie gruntownego przeglądu podzespołów i dokładne oczyszczenie wnętrza komputera, przeprowadzenie diagnostyki zestawów komputerowych oraz podzespołów, reinstalacja systemu operacyjnego bez utraty danych w III kwartale 2015 r. i nie później niż do 31.08.2015 r. Dostawa 47 zestawów komputerowych z oprogramowaniem wraz z 4 drukarkami sieciowymi, 4 routerami, 8 listwami zasilającymi i oprogramowaniem dla jednostek podległych, Instalacja i uruchomienie dostarczonych 47 zestawów komputerowych wraz z 4 drukarkami sieciowymi, 4 routerami, 8 listwami zasilającymi i oprogramowaniem dla jednostek podległych, Ubezpieczenie zakupionego sprzętu do 31.08.2015 r., Serwis w miejscu instalacji dostarczonych 47 zestawów komputerowych wraz z 4 drukarkami sieciowymi, 4 routerami, 8 listwami zasilającymi i oprogramowaniem dla jednostek podległych do dnia 31.08.2015 r., w tym dokonanie gruntownego przeglądu podzespołów i dokładne oczyszczenie wnętrza komputera, przeprowadzenie diagnostyki zestawów komputerowych oraz podzespołów, reinstalacja systemu operacyjnego bez utraty danych w III kwartale 2015 r. i nie później niż do 31.08.2015 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10 000 zł /słownie: dziesięć tysięcy złotych/ należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w terminie do dnia 11 kwietnia 2014 roku do godziny 09.30. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków, które Wykonawca winien wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie należycie wykonywali co najmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 150.000,00zł. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę Wykazu wykonanych dostaw oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków, które Wykonawca winien wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków, które Wykonawca winien wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200.000,00zł. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonej przez Wykonawcę informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    w wykazie należy wskazać dostawy spełniające warunki określone w punkcie5.1.2 SIWZ;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa załącznik nr 2 do SIWZ /wzór umowy/.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukowica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łukowica, 34-606 Łukowica 334.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Urzędzie Gminy w Łukowicy , piętro -Sekretariat,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne-zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu-eInclusion.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.