Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-16
Gdańsk: Dostawa aparatury do Laboratorium Materiałoznawstwa na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska
Numer ogłoszenia: 11429 - 2008; data zamieszczenia: 16.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3472419, fax 058 3472413.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury do Laboratorium Materiałoznawstwa na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest aparatura do Laboratorium Materiałoznawstwa na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części, dopuszczając jednocześnie możliwość składania ofert na poszczególne części zamówienia: Część A - Stanowisko do suszenia próbek materiałów budowlanych Część B - Stanowisko do pomiarów laboratoryjnych i poligonowych temperatury i wilgotności względnej Część C - Element systemu akwizycji danych-kamera termowizyjna. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport (dotyczy wszystkich części przedmiotu zamówienia), uruchomienie aparatury oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania przedmiotu zamówienia (dotyczy części A i C przedmiotu zamówienia).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.20.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Kod CPV wg słownika 2008: 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Oryginalny kod CPV: 33.25.24.00 - Urządzenia pomiarowe i sterujące Kod CPV wg słownika 2008: 38.42.40.00 - Urządzenia pomiarowe i sterujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o dokumenty lub oświadczenia załączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych w SIWZ, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy musi wraz z ofertą złożyć: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty wspólnej każdy ze współwykonawców składa dokument oddzielnie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12 Gmach Główny Skrzydło B, parter pok. 011 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2008 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny PG skrzydło B, parter, pok. nr 011..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Stanowisko do suszenia próbek materiałów budowlanych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części A jest Stanowisko do suszenia próbek materiałów budowlanych - 1 komplet, w skład którego wchodzi suszarka laboratoryjna - 1 sztuka i komputer stacjonarny PC do rejestracji danych pomiarowych i sterowania suszarką - 1 sztuka. Przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany przez Zamawiającego do suszenia próbek do stałej masy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Stanowisko do pomiarów laboratoryjnych i poligonowych temperatury i wilgotności względnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części B jest stanowisko - 1 komplet, w skład którego wchodzą: czujnik temperatury - 16 sztuk, koncentrator - 1 sztuka, termo-higrometr - 4 sztuki i komputer przenośny (laptop) do rejestracji danych pomiarowych i sterowania koncentratorem - 1 sztuka. Przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany przez Zamawiającego do zbierania danych pomiarowych temperatury i wilgotności względnej w warunkach laboratoryjnych i poligonowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.24.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - Element systemu akwizycji danych-kamera termowizyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części C jest element systemu akwizycji danych - kamera termowizyjna - 1 komplet, w skład którego wchodzą: kamera termowizyjna - 1 sztuka i System archiwizacji danych pomiarowych termowizyjnych - 1 sztuka. Przedmiot zamówienia będzie wykorzystywany przez Zamawiającego do zbierania danych pomiarowych temperatury w warunkach laboratoryjnych i poligonowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż hamowni podwoziowej do samochodów elektrycznych na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektromobilności
- Zakup mikrotomów.
- Dostawa systemu do pomiarów i analizy właściwości ferroelektrycznych cienkich warstw oraz ferroelektrycznych przyrządów nanoelektronicznych i fotonicznych
- Sprzedaż i dostarczenie akcelerometrów do badań naukowych w Instytucie Nauk o Zdrowiu
- Dostawa urządzeń pomiarowych i sterujących w ramach projektu "Doświadczenie dla uczniów nowe poprzez staże zawodowe".
- dostawę układu wzbudzenia w szerokim zakresie spektralnym dla WIMiC - DE-dzp.272-628/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.