eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukowicaZorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń podstawowych z zakresu obsługi komputera i korzystania z internetu oraz szkoleń zaawansowanych dla uczniów wybitnie zdolnych w ramach projektu /Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Łukowica/ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś PriorytetowaSpołeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Łukowica: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń podstawowych z zakresu obsługi komputera i korzystania z internetu oraz szkoleń zaawansowanych dla uczniów wybitnie zdolnych w ramach projektu /Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Łukowica/ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
Numer ogłoszenia: 114306 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łukowica , Łukowica 334, 34-606 Łukowica, woj. małopolskie, tel. 018 3301521, faks 018 3335411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukowica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń podstawowych z zakresu obsługi komputera i korzystania z internetu oraz szkoleń zaawansowanych dla uczniów wybitnie zdolnych w ramach projektu /Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Gminy Łukowica/ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zapewnienie sal szkoleniowych na terenie Gminy Łukowica z zapleczem sanitarnym wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc i stolików dostosowaną do ilości osób szkolonych. Wybrane sale wymagają akceptacji Zamawiającego. 2. Zapewnienie dostępu do minimum 10 zestawów komputerowych /monitor, komputer z niezbędnymi akcesoriami/ z dostępem do Internetu oraz minimum jednej drukarki podłączonej do wszystkich zestawów, 3. Przeprowadzenie: 3. 1. Szkoleń podstawowych dla 15 grup 10-osobowych - 2 razy po 8 godz. zegarowych w terminie do 15 maja 2014 r., łącznie 2400 osobogodzin, 3.2. Szkoleń podstawowych dla 1 grup 4-osobowej, pracowników jednostek podległych - 2 razy po 8 godz. zegarowych w terminie do 30 kwietnia 2014 r., łącznie 64 osobogodzin, 3.3. Szkoleń podstawowych dla 1 grup 10-osobowej, dla osób 50+ - 2 razy po 8 godz. w terminie od 01 października 2014 r. do 31 grudnia 2014 r., łącznie 160 osobogodzin, 3.4. Szkoleń zaawansowanych dla 6 grup 10-osobowych, dla uczniów wybitnie zdolnych - 2 razy po 8 godz. w terminie od 01 października 2014 r. do 31 marca 2015 r., łącznie 960 osobogodzin, 4. Zapewnienie wykwalifikowanych wykładowców, 5. W zakresie szkolenia podstawowego ramowy zakres szkolenia będzie obejmowało następujące obszary materiału: -podstawy technik informacyjnych i komunikacyjnych, -organizacja zapisu i przechowywania danych na dysku komputera, instalowanie oprogramowania, -zabezpieczenie komputera programami antywirusowymi, -umiejętność pracy w programach pakietu typu Office: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, - wykorzystanie Internetu: - tworzenie kont poczty elektronicznej e-mail, wysyłanie i odbiór korespondencji elektronicznej, - wyszukiwanie i gromadzenie informacji: tekstów, zdjęć, muzyki, filmów, aktywne poszukiwanie pracy, - komunikatory internetowe - komunikacja bezpośrednia, - fora internetowe i blogi, - bezpieczeństwo w sieci. - fotografia cyfrowa: przenoszenie zdjęć z aparatu fotograficznego, z telefonu komórkowego, - obróbka zdjęć, - tworzenie albumów zdjęć i archiwizacja zdjęć, - drukowanie zdjęć. - prawa autorskie przy korzystaniu z komputera, netykieta komputerowa, możliwości korzystania z bezpłatnego oprogramowania komputerowego. Zakres szkolenia zaawansowanego będzie obejmował: - Arkusze kalkulacyjne, - Użytkowanie baz danych, - Grafika menadżerska i prezentacyjna. - Zapewnienie materiałów dydaktycznych odpowiadających treści zajęć /minimum 15 stron A4/ nagranych na pendrive. Wykonawca przekaże 1 sztukę do dokumentacji projektu oraz każdemu ze 224 uczestników szkolenia pendrive USB 2.0 o pojemności co najmniej 4 GB wraz z nadrukiem. Na materiałach dydaktycznych powinny się znaleźć logotypy zgodnie z /Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu/, Zapewnienie uczestnikom szkolenia serwisu kawowego, przy czym przerwy kawowe nie są wliczane do czasu szkolenia. W każdym dniu szkolenia dla 1 uczestnika przypada: ciastka kruche - mieszanka (100 g/os) oraz herbata z cukrem (200 ml/os) lub woda mineralna (butelka 0, 5 l/os), Przekazanie certyfikatów ukończenia szkoleń dla wszystkich uczestników w dzień zakończenia szkolenia beneficjenta ostatecznego oraz dostarczenie kserokopii certyfikatów do dokumentacji Zamawiającego, Szkolenia mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8:00 - 20:00, w terminach uzgodnionych z koordynatorem projektu. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekraczać 8 godzin zegarowych dla grupy. Przekazanie listy obecności uczestników szkoleń Zamawiającemu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 1 000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków, które Wykonawca winien wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie należycie wykonywali co najmniej 2500 osobogodzin szkoleń z zakresu obsługi komputera. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę Wykazu usług oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków, które Wykonawca winien wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków, które Wykonawca winien wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunków, które Wykonawca winien wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    w wykazie należy wskazać usługi spełniające warunki określone w punkcie 5.2.1 SIWZ;;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa załącznik 2 do SIWZ (wzór umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukowica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Gminy w Łukowicy , piętro -Sekretariat, 34-606 Łukowica 334.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Urzędzie Gminy w Łukowicy , piętro -Sekretariat, 34-606 Łukowica 334.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, VIII Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.