Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-24
Włocławek: DIZ-4-2011 Dostawa drobnego sprzetu medycznego
Numer ogłoszenia: 11430 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ-4-2011 Dostawa drobnego sprzetu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Osłonki do termometru Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 1a Osłonka pomiarowa do przewodu słuchowego zewnętrznego dostosowana do aparatu GENIUS model 3000A szt. 6600 GENIUSTM2 Code 303000 szt 3600 Zadanie 2 Sprzęt do golenia Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 2a Golarka medyczna szt. 2700 2b Ostrza do strzygarki szt. 1900 2c Maszynka do golenia jednorazowego użytku szt. 1200 Zadanie 3 Kaczki, baseny, miski nerkowate Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 3a Kaczki jednorazowego użytku dla dorosłych szt. 1250 3b Baseny jednorazowego użytku dla dorosłych szt. 2500 3c Miski nerkowate z masy papierowej Szt. 700 3d Miski nerkowate plastikowe Szt. 300 Zadanie 4 Zestaw do żywienia drogą przewodu pokarmowego Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 4a Zestaw w wersji grawitacyjnej do żywienia drogą przewodu pokarmowego 1000 4b Zestaw w wersji przy użyciu pompy do żywienia drogą przewodu pokarmowego 300 Zadanie 5 Igła, regulator przepływu, strzykawka Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 5a Igła do rozpuszczania leków op.x100szt. 18Gx30mm op. 1600 5b Precyzyjny regulator przepływu szt. 800 5c Strzykawka do pompy typ Graseby 3150 firmy Smith Medical 50ml/60ml szt. 2500 Zadanie 6 Łączniki, dreny Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 6a Łącznik do cewnika Foleya-drenów szt. 5300 6b Dren brzuszny jałowy 24 szt. 50 26 szt. 160 28 szt. 160 30 szt. 100 32 szt. 50 6c Zestaw do pasywnego drenażu ran operacyjnych Robinsona Rozmiar drenu: 14 szt. 10 16 szt. 10 18 szt. 5 6d Kateter do odsysania ran typ Redona - długość drenu 50 cm Rozmiar drenu: 8 szt. 20 10 szt. 20 12 szt. 20 14 szt. 20 16 szt. 20 6e Kateter do odsysania ran typ Redona - długość drenu 70 cm Rozmiar drenu: 8 szt. 100 10 szt. 225 12 szt. 225 14 szt. 250 16 szt. 240 6f Butelka do długotrwałego odsysania ran szt. 2000 6g Kateter do drenażu klatki piersiowej z trokarem 16F szt. 10 18 F szt. 20 20 F szt. 40 24 F szt. 50 28 F szt. 50 32 F szt. 30 6h Kateter urologiczny typ Nelaton - długość 40 cm 6 F szt. 20 8 F szt. 20 10 F szt. 20 12 F szt. 30 14 F szt. 20 16 F szt. 20 18 F szt. 20 6i Dren do dróg żółciowych T-kehra Rozmiar drenu: 8 szt. 10 10 szt. 20 12 szt. 10 14 szt. 5 16 szt. 5 6j Dren Penrosa - długość drenu 30 cm Średnica drenu: 6 mm szt. 100 8 mm szt. 100 10 mm szt. 100 13 mm szt. 100 16 mm szt. 200 19 mm szt. 200 6k Cewnik moczowodowy - długość około 70 cm 4F szt. 240 5F szt. 500 6F szt. 500 7F szt. 240 Zadanie 7 Zestaw do przetoki nerkowej Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 7a Nefrofix - zestaw do przez skórnej przetoki nerkowej 8 Ch szt. 120 11 Ch szt. 120 Zadanie 8 Wkłady do odsysanych substancji Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 8a Wkłady jednorazowego użytku do zamkniętego i bezpiecznego usuwania odessanych substancji szt. 2300 Pojemnik wielorazowy do wkładów - w ramach zamówienia wkładów szt. 30 8b Torba na wymiociny szt. 800 Zadanie 9 Dreny różne, worki Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 9a Zestaw drenów do drenażu jamy opłucnej - dreny do drenażu jedno i dwu butlowego 1 - butlowy szt. 100 2 - butlowy szt. 50 9b Worek do godzinowej zbiórki moczu szt. 750 9c Sterylny zestaw do odsysania z pola operacyjnego szt. 1850 9d Jałowy dren łączący do odsysania pola operacyjnego szt. 2500 9e Dren balonowy do podawania tlenu - jałowy o średnicy 3 mm Długość drenu: 180cm szt. 1200 300cm szt. 1100 400cm szt. 1200 9f Maski do podawania tlenu jednorazowego użytku z drenem szt. 1200 bez drenu szt. 60 9g Dren do ssaka niejałowy szt. 3650 9h Przedłużacz do przewodów oddechowych szt. 2000 9i Worek na mocz w systemie zamkniętym szt. 240 Zadanie 10 Zestaw do gastrostomii Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 10a Flocare PEG - zestaw do przez skórnej endoskopowej gastrostomii 18mm dł. 40cm szt. 200 10b Zgłębnik gastrostomijny -Flocare- G- tube 16 szt. 10 18 szt. 20 20 szt. 20 22 szt. 10 Zadanie 11 Mocowanie do rurek intubacyjnych i tracheotomijnych Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 11a Mocowanie do rurek intubacyjnych szt. 360 11b Mocowanie do rurek tracheostomijnych szt. 1200 Zadanie 12 Wzierniki Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 12a Wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku S szt. 1200 M szt. 1800 L szt. 3000 Zadanie 13 Pojemnik o pobierania wydzielin Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 13a Pojemnik do bezpiecznego pobierania plwociny szt. 1200 13b Pojemnik do bezpiecznego pobierania popłuczyn oskrzelowych szt. 960 13c Pojemnik do bezpiecznego pobierania plwociny na BK szt. 1200 Zadanie 14 Igła do nakłucia lędźwiowego Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 14a Igła do nakłucia lędźwiowego 18G długość 88-90mm szt. 600 22G x 50mm szt. 240 22G x 90mm szt. 120 26G x 90mm szt. 120 Zadanie 15 Żel do USG Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 15a Żel do usg Opakowanie 500g op. 1250 Zadanie 16 Ostrza do skalpela Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 16a Ostrza do skalpela op. x 100szt. 10 op. 26 11 26 15 20 16 20 18 20 20 22 22 100.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiajacy przewiduje możliwosć udzielenia zamówień uzupełniajacych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej; Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie -spełnia-nie spełnia- Wszystkie warunki wymienione w Rozdziale V muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert nie podlegających odrzuceniu. 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw drobnego sprzętu medycznego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością ; co najmniej 3 dostawy za łączną wartość brutto 100 000,00 zł: zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4. Celem potwierdzenia warunku określonego w rozdziale V pkt 4 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
6. Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda: a. Wszystkie dostarczone artykuły muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych Dz. U. nr 107, poz. 679 , tzn. Wykonawca winien przedstawić jeden z dokumentów dotyczących wyrobu: - deklarację zgodności i oznaczenie znakiem zgodności CE, - świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu - świadectwo jakości lub też świadectwo dopuszczenia do stosowania - pozytywną opinię o wyrobie medycznym. b. folder handlowy c. W celu określenia przydatności asortymentu do użycia oraz celem obiektywnego i równego traktowania podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć próbki oferowanego asortymentu z ważnym terminem przydatności do zużycia co najmniej 6 m-cy po 3 szt lub opakowania w zależności od jednostki miary Każdy oferowany asortyment musi posiadać opis w języku polskim. Próbki należy dostarczyć w dniu otwarcia ofert na adres Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87- 800 Włocławek, Zamówienia Publiczne, pokój 303. Dostarczone próbki winny być umieszczone w odrębnym od Oferty opakowaniu i odpowiednio oznaczone: PRÓBKI do przetargu DIZ-4-2011 na dostawę drobnego sprzętu medycznego Zadanie... . Do Oferty należy dołączyć protokół ilości dostarczonych próbek. Próbki są materiałem zużywalnym, dlatego też nie podlegają zwrotowi. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. 7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. wypełniony i podpisany Druk ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 oraz Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z Załącznikami nr 1.1.-1.16. do niniejszej specyfikacji; b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; c. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji; d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 ; e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji; f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem TAJNE. W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - OPINIA UŻYTKOWNIKA - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki
ul. Wieniecka 49
87-800 Włocławek
pokój 303 (budynek administracji, pokój 303).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki ul. Wieniecka 49 87-800 Włocławek pokój 303 (budynek administracji, pokój 303).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Osłonki do termometru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 1a Osłonka pomiarowa do przewodu słuchowego zewnętrznego dostosowana do aparatu GENIUS model 3000A szt. 6600 GENIUSTM2 Code 303000 szt 3600.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Sprzęt do golenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 2a Golarka medyczna szt. 2700 2b Ostrza do strzygarki szt. 1900 2c Maszynka do golenia jednorazowego użytku szt. 1200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 Kaczki, baseny, miski nerkowate.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 3a Kaczki jednorazowego użytku dla dorosłych szt. 1250 3b Baseny jednorazowego użytku dla dorosłych szt. 2500 3c Miski nerkowate z masy papierowej Szt. 700 3d Miski nerkowate plastikowe Szt. 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 Zestaw do żywienia drogą przewodu pokarmowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 4a Zestaw w wersji grawitacyjnej do żywienia drogą przewodu pokarmowego 1000 4b Zestaw w wersji przy użyciu pompy do żywienia drogą przewodu pokarmowego 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 Igła, regulator przepływu, strzykawka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 5a Igła do rozpuszczania leków op.x100szt. 18Gx30mm op. 1600 5b Precyzyjny regulator przepływu szt. 800 5c Strzykawka do pompy typ Graseby 3150 firmy Smith Medical 50ml/60ml szt. 2500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 Łączniki, dreny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 6a Łącznik do cewnika Foleya/drenów szt. 5300 6b Dren brzuszny jałowy 24 szt. 50 26 szt. 160 28 szt. 160 30 szt. 100 32 szt. 50 6c Zestaw do pasywnego drenażu ran operacyjnych Robinsona Rozmiar drenu: 14 szt. 10 16 szt. 10 18 szt. 5 6d Kateter do odsysania ran typ Redona - długość drenu 50 cm Rozmiar drenu: 8 szt. 20 10 szt. 20 12 szt. 20 14 szt. 20 16 szt. 20 6e Kateter do odsysania ran typ Redona - długość drenu 70 cm Rozmiar drenu: 8 szt. 100 10 szt. 225 12 szt. 225 14 szt. 250 16 szt. 240 6f Butelka do długotrwałego odsysania ran szt. 2000 6g Kateter do drenażu klatki piersiowej z trokarem 16F szt. 10 18 F szt. 20 20 F szt. 40 24 F szt. 50 28 F szt. 50 32 F szt. 30 6h Kateter urologiczny typ Nelaton - długość 40 cm 6 F szt. 20 8 F szt. 20 10 F szt. 20 12 F szt. 30 14 F szt. 20 16 F szt. 20 18 F szt. 20 6i Dren do dróg żółciowych T-kehra Rozmiar drenu: 8 szt. 10 10 szt. 20 12 szt. 10 14 szt. 5 16 szt. 5 6j Dren Penrosa - długość drenu 30 cm Średnica drenu: 6 mm szt. 100 8 mm szt. 100 10 mm szt. 100 13 mm szt. 100 16 mm szt. 200 19 mm szt. 200 6k Cewnik moczowodowy - długość około 70 cm 4F szt. 240 5F szt. 500 6F szt. 500 7F szt. 240.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 Zestaw do przetoki nerkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 7a Nefrofix - zestaw do przez skórnej przetoki nerkowej 8 Ch szt. 120 11 Ch szt. 120.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 Wkłady do odsysanych substancji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 8a Wkłady jednorazowego użytku do zamkniętego i bezpiecznego usuwania odessanych substancji szt. 2300 Pojemnik wielorazowy do wkładów - w ramach zamówienia wkładów szt. 30 8b Torba na wymiociny szt. 800.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 Dreny różne, worki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 9a Zestaw drenów do drenażu jamy opłucnej - dreny do drenażu jedno i dwu butlowego 1 - butlowy szt. 100 2 - butlowy szt. 50 9b Worek do godzinowej zbiórki moczu szt. 750 9c Sterylny zestaw do odsysania z pola operacyjnego szt. 1850 9d Jałowy dren łączący do odsysania pola operacyjnego szt. 2500 9e Dren balonowy do podawania tlenu - jałowy o średnicy 3 mm Długość drenu: 180cm szt. 1200 300cm szt. 1100 400cm szt. 1200 9f Maski do podawania tlenu jednorazowego użytku z drenem szt. 1200 bez drenu szt. 60 9g Dren do ssaka niejałowy szt. 3650 9h Przedłużacz do przewodów oddechowych szt. 2000 9i Worek na mocz w systemie zamkniętym szt. 240.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 Zestaw do gastrostomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 10a Flocare PEG - zestaw do przez skórnej endoskopowej gastrostomii 18mm dł. 40cm szt. 200 10b Zgłębnik gastrostomijny -Flocare- G- tube 16 szt. 10 18 szt. 20 20 szt. 20 22 szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 Mocowanie do rurek intubacyjnych i tracheotomijnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 11a Mocowanie do rurek intubacyjnych szt. 360 11b Mocowanie do rurek tracheostomijnych szt. 1200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 Wzierniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 12a Wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku S szt. 1200 M szt. 1800 L szt. 3000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 Pojemnik o pobierania wydzielin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 13a Pojemnik do bezpiecznego pobierania plwociny szt. 1200 13b Pojemnik do bezpiecznego pobierania popłuczyn oskrzelowych szt. 960 13c Pojemnik do bezpiecznego pobierania plwociny na BK szt. 1200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14 Igła do nakłucia lędźwiowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 14a Igła do nakłucia lędźwiowego 18G długość 88-90mm szt. 600 22G x 50mm szt. 240 22G x 90mm szt. 120 26G x 90mm szt. 120.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15 Żel do USG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 15a Żel do usg Opakowanie 500g op. 1250.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16 Ostrza do skalpela.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa asortymentu Rozmiar Jednostka miary Ilość na rok 16a Ostrza do skalpela op. x 100szt. 10 op. 26 11 26 15 20 16 20 18 20 20 22 22 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. opinia użytkownika - 20
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia - Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- Dostawa fabrycznie nowego wózka jezdniowego podnośnikowego z przeciwwagą dla RZUOK w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski
- Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Marii Grodzickiej w Lubrańcu Marysinie - II postępowanie
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego na terenie miasta Włocławek - budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Kaliskiej na odcinku od ronda Falbanka do ronda przy ul. Broniewskiego.
- Budowa żłobka w miejscowości Józefowo
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Centralnej Sterylizatorni w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o. wraz z dostarczeniem sprzętu medycznego.
- zakup, dostawa i instalacja aparatury medycznej
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego PIB
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia - Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- Dostawa sprzętu okulistycznego
- Dostawa sond i prowadników FFR wraz z dzierżawą aparatu do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej z pomiarem FFR dla UCK.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.