eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraZaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji dla 27 pomieszczeń biurowych na poddaszu dla Sądu Rejonowego w Żarach przy ul. Spokojnej 20

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-28

Zielona Góra: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji dla 27 pomieszczeń biurowych na poddaszu dla Sądu Rejonowego w Żarach przy ul. Spokojnej 20
Numer ogłoszenia: 114317 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79015 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze, Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3220155, faks 68 3220155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji dla 27 pomieszczeń biurowych na poddaszu dla Sądu Rejonowego w Żarach przy ul. Spokojnej 20.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji dla 27 pomieszczeń biurowych na poddaszu dla Sądu Rejonowego w Żarach przy ul. Spokojnej 20. 2.Zakres rzeczowy robót budowlanych określa program funkcjonalno-użytkowy zawarty w rozdziale III SIWZ. 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)wstępną wersję wykonania instalacji klimatyzacji w systemie VRV obejmującej co najmniej lokalizację jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych, sposób prowadzenia przewodów zasilających jednostki i powrotu czynnika chłodzącego oraz odprowadzenia kondensatu w celu uzgodnienia wstępnej wersji z Zamawiającym przed wykonaniem dokumentacji projektowej. Uzgodnienia dotyczyć będą między innymi: a)ilości przyjętych układów systemu klimatyzacji, b)miejsc lokalizacji jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych (agregatów klimatyzacyjnych), c)miejsc lokalizacji w pomieszczeniach biurowych jednostek klimatyzacyjnych wewnętrznych, d)miejsc lokalizacji aparatury sterującej systemami klimatyzacyjnymi, e)tras prowadzenia przewodów klimatyzacyjnych i elektrycznych, f)sposobu i miejsc odprowadzenia skroplin, g)dostosowania kolorystyki pomieszczeń do kolorystyki istniejacej, h)miejsca podłączenia zaprojektowanej instalacji elektrycznej do istniejącej w budynku instalacji elektrycznej. 2)opracowanie dokumentacji projektowej, w skład której wchodzić będzie: a)trzy egzemplarze projektu budowlanego oraz trzy egzemplarze projektu wykonawczego (wraz z niezbędnym pozwoleniem na budowę lub zmianą istniejącego pozwolenia na budowę, oraz opiniami, uzgodnieniami, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) opracowanych zgodnie z założeniami programu funkcjonalno- użytkowego, w tym między innymi: - wykonywanie robót budowlanych przy równolegle prowadzonym zadaniu inwestycyjnym na obiekcie, (Wykonawca ma obowiązek uzgodnić trasy instalacji z Wykonawcą zadania inwestycyjnego na budowie), - lokalizację i sposób posadowienia jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych, - dobór jednostek klimatyzacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych, - lokalizację jednostek klimatyzacyjnych wewnętrznych w 27 pomieszczeniach, - wykonanie instalacji elektrycznej z podaniem szczegółów jej włączenia do instalacji elektrycznej już wykonanej w ramach prowadzonego zadania inwestycyjnego, - podłączenia i przebieg kanałów odprowadzających skropliny z klimatyzatorów (sposób odprowadzenia skroplin z jednostek wewnętrznych do kanalizacji sanitarnej), - przejścia projektowanych instalacji przez przegrody budowlane z uwzględnieniem istniejących w budynku stref pożarowych (w przypadku przejść przez elementy konstrukcyjne projekt powinien zawierać stosowne opinie, uzgodnienia i ekspertyzy dotyczące ich lokalizacji oraz wpływu na bezpieczeństwo konstrukcji), - malowanie pomieszczeń po wykonaniu instalacji klimatyzacji, - malowanie konserwacyjne pomieszczeń nie klimatyzowanych (po wykonaniu ww. przejść instalacyjnych). Projekt należy opracować zgodnie z: - obowiązującą wiedzą techniczną, - wytycznymi zawartymi w programie funkcjonalno - użytkowym, - dokonanymi uzgodnieniami, - obowiązującymi przepisami, w tym Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późniejszymi zmianami), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 tekst jednolity); b)trzy egzemplarze STWiOR c)trzy egzemplarze informacji do Planu BIOZ, d)przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi, dotyczący wykonania instalacji klimatyzacji (w tym wykonanie podstaw pod agregaty zewnętrzne, montaż urządzeń klimatyzacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych, rur zasilających, powrotnych, odprowadzenia skroplin oraz roboty związane z rozbudową wykonanych inwestycyjnie instalacji elektrycznych), malowania pomieszczeń wewnętrznych, w których prowadzone będą roboty związane z wykonaniem instalacji klimatyzacji. Przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy powinny być opracowane zgodnie z zasadami sporządzania przedmiarów i obmiarów oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 tekst jednolity); e)ilość egzemplarzy wyszczególniona w ppkt. a), b), c), d) jest ilością, którą Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu i nie obejmują egzemplarzy do uzyskania uzgodnień, pozwolenia lub zmiany pozwolenia na budowę itp 3)decyzję pozwolenia na budowę lub zmianę istniejącego pozwolenia na budowę, 4)jeden egzemplarz dokumentacji projektowej wymienionej w podpunktach a), b), c), d) na nośniku CD w formatach plików otwartych: - rysunki zapisane w formatach plików *.pdf, - opisy techniczne do projektów oraz informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zapisane zostaną w powszechnie używanym edytorze tekstowym w formacie *.doc i *.pdf, - przedmiary zapisane w formacie *.pdf oraz *.ath, - pozostałe dokumenty takie jak: uzgodnienia, opinie, ekspertyzy, decyzje itd. mają być zeskanowane i dołączone do dokumentacji przekazywanej na nośniku CD w formacie *.pdf lub *.jpg. 5) Wykonanie robót budowlano - montażowych na obiekcie (zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym oraz opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami) polegających między innymi na: a)wykonaniu podstaw pod agregaty zewnętrzne instalacji klimatyzacji z podłączeniem do istniejącej instalacji odgromowej, b)dostawie i montażu agregatów zewnętrznych klimatyzacji zgodnych z projektem i warunkami przewidzianymi w programie funkcjonalno - użytkowym, c)wykonaniu instalacji elektrycznej zasilającej agregaty zewnętrzne i wewnętrzne instalacji klimatyzacji, d)wykonaniu instalacji klimatyzacji (zasilanie, powrót, odprowadzenie skroplin w rurach), e)dostawie i montażu jednostek wewnętrznych instalacji klimatyzacji zgodnych z projektem i warunkami przewidzianymi w programie funkcjonalno - użytkowym, f)zabudowie rur i przewodów instalacji elektrycznej, g)włączeniu rur odprowadzenia skroplin do istniejących pionów kanalizacji sanitarnej, h)malowaniu pomieszczeń klimatyzowanych i nieklimatyzowanych (po przejściach montażowych), 6)uzyskanie w imieniu Zamawiającego stanowisk właściwych organów w przedmiocie zgodności wykonanych robót budowlanych z zatwierdzonym projektem, 7)Przedmiotem zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 i pkt. 3, objęte jest również przeniesienie autorskich praw majątkowych na dostarczoną dokumentację w tym też dokumentację powykonawczą. 8)Projekt Wykonawczy o którym mowa w pkt. 3 ppkt 2) powinien zawierać: - weryfikację kompletności wszystkich danych niezbędnych dla prawidłowego zaprojektowania i wykonania robót budowlanych (w porozumieniu z Wykonawcą zadania inwestycyjnego), - uzyskanie materiałów niezbędnych do projektowania, w tym aktualnej mapy do celów projektowych, - obmiar powierzchni pomieszczeń i ich kubaturę pomierzonych z natury (niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej), oraz do właściwego doboru jednostek wewnętrznych i zewnętrznych, - wykonanie opisów, obliczeń technicznych oraz rysunków technicznych, - zapewnienie, udziału w opracowaniu projektu osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki prac na czynnych obiektach budowlanych, - zastosowanie w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów (Zamawiający dokonał już odbioru od Wykonawcy zadania inwestycyjnego wykonanej klimatyzacji na parterze i I piętrze wraz z agregatami zewnętrznymi na dachu), - wykonania dodatkowej dokumentacji uzupełniającej na własny koszt, jeżeli w trakcie uzyskiwania pozwolenia lub zmiany pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, zajdzie taka konieczność, - zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji umowy na koszt własny. 9)Wykonywanie robót, o których mowa w pkt. 3 ppkt 5) obejmuje następujące czynności: - zapewnienie objęcia kierownika budowy nad robotami sanitarnymi, posiadającego wymagane uprawnienia budowlane, - przedłożenie Zamawiającemu dokumentów dotyczących zawiadomienia nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, - w porozumieniu z Wykonawcą zadania inwestycyjnego organizację placu budowy, w tym czynności związane z wykonaniem zasilania w wodę i energię elektryczną oraz ponoszeniem kosztów ich zużycia, z przygotowaniem placów składowych, zaplecza budowy oraz jego dozoru, - organizację i koordynację robót budowlanych we wszystkich branżach objętych przedmiotem zamówienia, - dostawę materiałów, urządzeń niezbędnych do wykonania robót budowlanych (zgodnych z ustaleniami SIWZ i z programem funkcjonalno - użytkowym), - ewentualne wykonanie robót zamiennych nie zmieniających w istotnym zakresie przedmiot zamówienia, - składowanie i utylizację materiałów z rozbiórki, zgodnie z obowiązującymi przepisami, usuwanie zanieczyszczeń (w tym odpadów wytworzonych w wyniku prowadzenia robót budowlanych), - sporządzenie oraz prowadzenie dokumentacji budowy, w tym Dziennika Budowy, - wykonanie wszystkich wymaganych pomiarów, prób, badań, rozruchów, - przeprowadzenie szkoleń przedstawicieli Użytkownika tj. Sądu Rejonowego w Żarach z obsługi urządzeń i aparatury sterowniczej, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla wykonanych robót budowlanych, - uzyskiwanie opinii, deklaracji zgodności, atestów, zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów, - usuwanie wad i usterek w trakcie realizacji robót oraz w okresie rękojmi i gwarancji, - ochronę i utrzymanie terenu budowy, - likwidację placu budowy po zakończeniu robót, - przedłożenie/przekazanie Zamawiającemu dokumentów dotyczących zawiadomienia organów o zakończeniu robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji dla 27 pomieszczeń biurowych na poddaszu dla Sądu Rejonowego w Żarach przy ul. Spokojnej 20

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IGLOTECHNIK Sp. z o.o., os. Pomorskie 26, 65-548 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246700,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233577,00

  • Oferta z najniższą ceną: 228473,70 / Oferta z najwyższą ceną: 331977,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.