To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-04
Kobyłka: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla ZSP Nr 2 w Kobyłce - 2013 rok
Numer ogłoszenia: 114318 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 371258 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych Nr 2 w Kobyłce, ul. Elizy Orzeszkowej 3/5, 05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie, tel. 22 786 10 26, faks 22 786 10 26 wew.10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Publiczny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla ZSP Nr 2 w Kobyłce - 2013 rok.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Publicznych Nr 2 w Kobyłce w 2013 roku, w następującym zakresie: Część 1: Pieczywo i wyroby cukiernicze - CPV 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne , 15.81.10.00-6. Część 2: Ryby i mrożonki - CPV 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9. Część 3: Warzywa i owoce świeże - CPV 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1. Część 4: Mięso i wędliny - CPV 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9. Część 5: Produkty ogólnospożywcze - CPV 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6. Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowi załączniki nr 4a, 4b, 4c, 4d i 4e do niniejszej Specyfikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Ryby i mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MARYWILSKA Sp. z o.o., ul. Marywilska 26 lok. 1, 03-228 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2683,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1670,44
Oferta z najniższą ceną: 1670,44 / Oferta z najwyższą ceną: 3843,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Warzywa i owoce świeże
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARIUSZ MOŚCICKI SKLEP WIELOBRANŻOWY "MARCINEK"
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ MOŚCICKI SKLEP WIELOBRANŻOWY "MARCINEK"
- SKLEP WIELOBRANŻOWY MARCINEK Dariusz Mościcki, ul. Moniuszki 9, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6165,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9996,35
Oferta z najniższą ceną: 9996,35 / Oferta z najwyższą ceną: 9996,35
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Mięso i wędliny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMD S.C. Andrzej, Maryla i Karol Dobrzyńscy, ul. 1-Maja 90, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10228,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11036,10
Oferta z najniższą ceną: 11036,10 / Oferta z najwyższą ceną: 11036,10
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa artykułów spożywczych różnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
- Zakup i dostawy sukcesywne artykułów spożywczych, wędlin, mięsa, drobiu, nabiału, jaj, warzyw i owoców, pieczywa oraz ryb i mrożonek do Domu Pomocy Społecznej w Uzdowie.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.