Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-29
Warszawa: Remont fos i prace adaptacyjne w gmachu Teatru Polskiego w Warszawie przy ul. Karasia 2 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 114326 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Teatr Polski w Warszawie, ul. Karasia 2, 00-327 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8261725, fax 022 8269278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-polski.art.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont fos i prace adaptacyjne w gmachu Teatru Polskiego w Warszawie przy ul. Karasia 2 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.remont fos -(od strony pasażu im. Arnolda Szyfmana) rozbiórka elementów (nakryw) krat stalowych i płotków niskich, zbicie tynków, wykonanie impregnacji, tynkowanie, wykonanie nowych krat z nowym pokryciem poliwęglanem i zbrojeniem krat od spodu siatką metalową , 2.prace adaptacyjne pomieszczeń w części administracyjnej gmachu teatru - - roboty adaptacyjne pomieszczeń w piwnicy (pokój maszynistów, natryski, klub aktora ,fosa od strony północnej, wyburzenie istniejącego WC i adaptacja korytarza połączeniowego z rozbudowywaną częścią Teatru. Instalacje elektryczne i sanitarne. - roboty adaptacyjne na parterze, garderoby nr 7 na potrzeby nowej portierni, wyburzenie WC i adaptacja korytarza połączeniowego parteru z rozbudowywaną częścią Teatru. Instalacje elektryczne i sanitarne. 3.prace adaptacyjne korytarza III p, wyburzenie WC, instalacje elektryczne i sanitarne. Termin realizacji pierwszego etapu : od 01.07.2008 r. do 29.08.2008 r. Przedmiotem zamówienia robót drugiego etapu realizacji robót jest : 1. remont fos - rozbiórka elementów (nakryw) krat stalowych i płotków niskich, zbicie tynków, wykonanie impregnacji, tynkowanie, wykonanie nowych krat z nowym pokryciem poliwęglanem i zbrojeniem krat od spodu siatką metalową, 2. wyburzenie starej portierni i wykonanie przemurowania otworu wejściowego i naprawa tynku elewacji, instalacje elektryczne( przełączenie instalacji teletechnicznych i dozorowych do nowej portierni. 3. prace adaptacyjne na pierwszym piętrze w części administracyjnej gmachu teatru - - wyburzenie WC i adaptacja korytarza połączeniowego, adaptacja pokoju lekarskiego na WC garderób damskich, instalacje sanitarne i elektryczne. 4. prace adaptacyjne na drugim piętrze w części administracyjnej - wyburzenie WC i adaptacja korytarza połączeniowego oraz pokoju biurowego na pokój lekarski, instalacje elektryczne i sanitarne, 5. Wykonanie posadzek i obróbek glifów po przekuciach połączeniowych w części technicznej Teatru. Termin realizacji drugiego etapu : od 02.06.2009 r. do 17.08.2009 r. Uwaga: Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie (nie przewiduje się przerw w pracy Teatru).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Wykażą, że zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania oraz że roboty te zostały wykonane należycie. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. wykażą że; osoby wykonujące zamówienie (kierujące wykonywaniem prac) posiadają uprawnienia w zakresie branży budowlanej i sanitarnej, posiadają wpis na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia tj. ; 1. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 500 000 PLN. (słownie: pięćset tysięcy zł), d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 5.2. Niespełnienie co najmniej jednego z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 5.3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy Pzp w tym zakresie, wg formuły : spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 1. Oferta o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ,(zaleca się na załączonym formularzu - zał. Nr 1) a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (wzór stanowi załącznik nr 2), b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania Ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert, f) wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz potwierdzone dokumentami, że roboty budowlane zostały wykonane należycie - (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ g) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 500 000 PLN (słownie pięćset tysięcy zł), zgodnie z pkt 5.1.c) SIWZ poz.1, h) wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia (kierujące wykonywaniem prac) wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje tych osób do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie pkt. 5.1b) SIWZ tj. uprawnienia tych osób w zakresie branży budowlanej i sanitarnej, oraz aktualne dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz dokumenty potwierdzające, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.) - (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) 2. Zatwierdzony projekt umowy (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. c), d), e) SIWZ składa oświadczenie lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oświadczenie lub dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2. a) i b) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.2.c) SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert. 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE 7.1. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w tym przypadku pełnomocnictwo w oryginale Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do Oferty. 7.2. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena spełniania wymaganych warunków wskazanych w punkcie 5.1.a) i d). SIWZ, dotyczyć będzie każdego z Wykonawców występujących wspólnie, a w przypadku warunków określonych w punktach 5.1. b) i c) SIWZ Wykonawców występujących wspólnie łącznie jako całości. 7.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, zobowiązany jest złożyć oświadczenie lub przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 a), b), c), d) i e) SIWZ, natomiast na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 f),g), h),i),j) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie muszą wykazać, że jako całość spełniają postawiony w pkt 5.1. b),c) warunek. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.1.a) SIWZ może być złożone wspólnie, jak i odrębnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 7.4. Dokumenty o których mowa w pkt 7.3 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowy Teatr Polski w Warszawie; 00-327 Warszawa ul. Karasia 2 pok.27 w dni robocze w godzinach: 10.00 - 14.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Państwowy Teatr polski w Warszawie; 00-327 Warszawa ul.Karasia 2 pok.27.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
- Przebudowa pomieszczeń biurowych od nr 219 do 222 na poziomie I-go piętra w budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
więcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.