Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-07
Słupsk: wykonywanie robót zduńskich w lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miejskiej Słupsk - zarządzanych (administrowanych) przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Oddział Nr 1 przy ul. Niemcewicza 15 i Oddział Nr 2 przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku
Numer ogłoszenia: 114339 - 2007; data zamieszczenia: 07.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, fax (059) 842 80 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządca nieruchomości art. 3 ust.1 pkt 3 ustawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie robót zduńskich w lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miejskiej Słupsk - zarządzanych (administrowanych) przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Oddział Nr 1 przy ul. Niemcewicza 15 i Oddział Nr 2 przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót zduńskich w lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miejskiej Słupsk - zarządzanych (administrowanych) przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Oddział Nr 1 przy ul. Niemcewicza 15 i Oddział Nr 2 przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba części 4 Część nr 1 - wykonywanie robót zduńskich w lokalach i budynkach zarządzanych (administrowanych) przez Oddział Nr 1 PGM - Rejon ulic nr 1. Maksymalna wartość wynagrodzenia za wykonanie części nr 1, którą wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy to 345.000,00 zł. Zakres rzeczowy robót, oraz termin ich wykonania będzie określać każdorazowo zlecenie zamawiającego. Część nr 2 - wykonywanie robót zduńskich w lokalach i budynkach zarządzanych (administrowanych) przez Oddział Nr 1 PGM - Rejon ulic nr 2. Maksymalna wartość wynagrodzenia za wykonanie części nr 2, którą wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy to 535.000,00 zł. Zakres rzeczowy robót, oraz termin ich wykonania będzie określać każdorazowo zlecenie zamawiającego. Część nr 3 - wykonywanie robót zduńskich w lokalach i budynkach zarządzanych (administrowanych) przez Oddział Nr 2 PGM - Rejon ulic nr 1. Maksymalna wartość wynagrodzenia za wykonanie części nr 1, którą wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy to 175.000,00 zł. Zakres rzeczowy robót, oraz termin ich wykonania będzie określać każdorazowo zlecenie zamawiającego. Część nr 4 - wykonywanie robót zduńskich w lokalach i budynkach zarządzanych (administrowanych) przez Oddział Nr 2 PGM - Rejon ulic nr 2. Maksymalna wartość wynagrodzenia za wykonanie części nr 2, którą wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy to 175.000,00 zł. Zakres rzeczowy robót, oraz termin ich wykonania będzie określać każdorazowo zlecenie zamawiającego.45262630-6
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.26.30 - Wznoszenie pieców Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.30 - Wznoszenie pieców .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Część nr 1 - 1000,00 PLN , Część nr 2 - 1000,00 PLN Część nr 3 - 1000,00 PLN , Część nr 4 - 1000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, a także zamawiający wymaga, aby wykonawca: a) wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty zduńskie w budynkach mieszkalnych i użyteczności publicznej w zakresie stawiania pieców kaflowych, przestawiania pieców kaflowych, remontów i napraw pieców kaflowych o wartości łącznej nie niższej niż 200.000,00 zł z VAT. b) wykazał, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej 1 osobą posiadającą dyplom mistrza w zawodzie zduna i co najmniej 3 osobami posiadającymi minimum 5 letni staż pracy w zawodzie zduna. d) zaoferował termin płatności za wykonane roboty nie krótszy niż 30 dni, e) udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty, f) był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełni - w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych , wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. c) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych od daty upływu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót zduńskich w budynkach mieszkalnych i użyteczności publicznej w zakresie stawiania pieców kaflowych, przestawiania pieców kaflowych, remontów i napraw pieców kaflowych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonani, wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 SIWZ., poparty dokumentami stwierdzającymi ich należyte wykonanie (np. referencje, protokóły ostatecznego odbioru przedmiotu umowy - referencje muszą zawierać datę wystawienia oraz muszą być podpisane przez osobę uprawnioną .) W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. d) dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w p.pkt c) zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokóły odbioru końcowego) wystawione przez poprzednich zamawiających). W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzali spełnienie warunku. e) wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osoba posiadającą dyplom (świadectwo) mistrza w zawodzie zduna i minimum 3 osobami posiadającymi przynajmniej 5 letni staż pracy w zawodzie zduna. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry i podwykonawców. f) dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w p.pkt e) posiadają wymagane kwalifikacje g) polisę OC lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgm.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Przedsiębiorstwie Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku przy ul. Tuwima 4 w pokoju nr 4 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonywanie robót zduńskich w lokalach i budynkach zarządzanych (administrowanych) przez Oddział Nr 1 PGM - Rejon ulic nr 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna wartość wynagrodzenia za wykonanie części nr 1, którą wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy to 345.000,00 zł. Zakres rzeczowy robót, oraz termin ich wykonania będzie określać każdorazowo zlecenie zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonywanie robót zduńskich w lokalach i budynkach zarządzanych (administrowanych) przez Oddział Nr 1 PGM - Rejon ulic nr 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna wartość wynagrodzenia za wykonanie części nr 2, którą wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy to 535.000,00 zł. Zakres rzeczowy robót, oraz termin ich wykonania będzie określać każdorazowo zlecenie zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonywanie robót zduńskich w lokalach i budynkach zarządzanych (administrowanych) przez Oddział Nr 2 PGM - Rejon ulic nr 1..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna wartość wynagrodzenia za wykonanie części nr 1, którą wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy to 175.000,00 zł. Zakres rzeczowy robót, oraz termin ich wykonania będzie określać każdorazowo zlecenie zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonywanie robót zduńskich w lokalach i budynkach zarządzanych (administrowanych) przez Oddział Nr 2 PGM - Rejon ulic nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna wartość wynagrodzenia za wykonanie części nr 2, którą wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy to 175.000,00 zł. Zakres rzeczowy robót, oraz termin ich wykonania będzie określać każdorazowo zlecenie zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- 20/TP/2024 Opracowanie serwisu internetowego Interdyscyplinarnego Centrum Monitoringu Zagrożeń Ludności i Infrastruktury Krytycznej oraz Opracowanie modułu bazodanowego do aplikacji IT OPEN SEC LAB
- Wywóz nieczystości z cmentarzy komunalnych przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha 4 oraz przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 23 "Promyczek" w Słupsku
- Sukcesywną dostawę lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Świadczenie usług schronienia dla bezdomnych kobiet i mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.