Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-10
Opole: Remont schodów i nawierzchni z kostki brukowej w strefie wejściowej do Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Korfantego 2
Numer ogłoszenia: 114351 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu , ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 4545001, 4222670.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont schodów i nawierzchni z kostki brukowej w strefie wejściowej do Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Korfantego 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie schodów i nawierzchni z kostki brukowej w strefie wejściowej do Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Korfantego 2. Zakres robót obejmuje: 1.Remont zewnętrznych schodów w strefie wejściowej ozn. N 1-1, N 1-2, N 1-3: wykonanie nowych konstrukcji wsporczych schodów- konsole murowano-żelbetowe na żelbetowych płytach fundamentowych z warstwą izolacji tłumiącej drgania, z zastosowaniem nowych stopni granitowych. 2.Remont nawierzchni pieszej ozn. N 2-1 z nowej kostki brukowej granitowej i bazaltowej na stropie pod arkadami, wykonanie systemowej wycieraczki rolowanej przystosowanej do czyszczenia obuwia o wysokim stopniu zabrudzenia do wejść zadaszonych, wymiana progu drzwi wejściowych na granitowy. 3.Remont nawierzchni pieszej ozn. N 2-2: wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z nowej kostki granitowej. 4.Remont nawierzchni pieszo-jezdnej ozn. N 2-3 str. prawa: wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni z przełożonej kostki granitowej i bazaltowej, oczyszczenie strumieniowo-ścierne przełożonej kostki. 5.Remont nawierzchni pieszo-jezdnej i nawierzchni wjazdu ozn. N 2-3 str. lewa: wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchni pieszo-jezdnej z przełożonej kostki granitowej i bazaltowej, oczyszczenie strumieniowo-ścierne przełożonej kostki, wykonanie nawierzchni wjazdu z nowej kostki granitowej. 6.Remont cokołów z bloków kamiennych, granitowych ozn. CK1, CK2. Przełożenie dwóch cokołów na nowych ławach fundamentowych. Oczyszczenie strumieniowo-ścierne powierzchni bloków, naprawa spoin pomiędzy blokami. 7.Remont ścian wewnętrznych pomieszczeń pod arkadami: wykonanie nowych systemowych tynków renowacyjnych oraz dyfuzyjnych powłok malarskich. 8.Remont fragmentu instalacji odgromowej. Remont fragmentów kanalizacji deszczowej. Odtworzenie wentylacji grawitacyjnej pomieszczenia pod arkadami. Rodzaj robót: 1.Geodezyjne roboty pomiarowe. 2.Roboty rozbiórkowe: demontaże i wyburzenia. 3.Roboty ziemne: wykopy, nasypy, korytowania pod warstwy podbudowy nawierzchni 4.Roboty fundamentowe: wykonanie płyt fundamentowych. 5.Roboty ciesielskie, zbrojarskie i betonowe. 6.Roboty izolacyjne: wykonanie systemowych izolacji przeciwwodnych, przeciwwilgociowych, tłumiących drgania. 7.Roboty murarskie: wykonanie ścian murowanych z bloczków betonowych. 8.Roboty tynkarskie. 9.Roboty brukarskie, kamieniarskie zewnętrzne. 10.Roboty instalacyjne: kanalizacji deszczowej, instalacji odgromowej, wentylacji grawitacyjnej. W ramach prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest do: a) wywiezienia na legalne wysypisko całości materiału pochodzącego z rozbiórek, nadwyżek mas ziemnych itp., i poniesienia kosztów związanych z ich utylizacją, b) wywiezienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego zdemontowanych granitowych stopni oraz zdemontowanej kostki brukowej ( na odległość do 5 km ), c) pokrycia kosztów związanych z zajęciem chodnika na czas prowadzenia robót. Opisy przedmiotu zamówienia w postaci: *Dokumentacji projektowej:Remont schodów i nawierzchni z kostki brukowej przed wejściem głównym do Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Korfantego 2 - Projekt budowlany. Architektura + Konstrukcja. *Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: 1.Specyfikacja techniczna - Wymagania ogólne, 2.Specyfikacja techniczna - Roboty pomiarowe, 3.Specyfikacja techniczna - Roboty ziemne, 4.Specyfikacja techniczna - Roboty drogowe - podbudowy, 5.Specyfikacja techniczna - Roboty drogowe - nawierzchnie, 6.Specyfikacja techniczna - Odwodnienie, wykonawca może pobrać, ze strony internetowej Zamawiającego (profilu nabywcy)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.45.21.00 - Piaskowanie fasady budynków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia ww. warunku w niniejszym postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia ww. warunku w niniejszym postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca udokumentuje, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (TJ Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia ww. warunku w niniejszym postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, pok. nr 168..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 11:00, miejsce: miejsce: Siedziba zamawiającego, tj.: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego 2, 45-077 Opole; pok. nr 204 Sekretariat Wydziału Prezydialnego i ds. Ochrony Informacji Niejawnych..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa automatycznego ekstraktora ultradźwiękowego umożliwiającego ekstrakcję mieszanek mineralno-asfaltowych zgodnego z PN-EN 12697-1 dla WTiJBD-LD w Opolu
- Wycena nieruchomości zabudowanej obręb Pomorzowice, gmina Głubczyce, pow. głubczycki, dz. nr 80/2 o pow. 0,40ha
- [D/41/2025] Zakup i dostawa mebli medycznych na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu UO
- U/12/2025 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla Wydziału Chemii i Farmacji
- PSP Nr 5 z OI - przebudowa dachu krytej pływalni.
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 420 w m. Pilszcz od km 11+100 do km 13+100
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Czarnowąż nr geod. dział. 280 gm. Kotuń
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- Przebudowa drogi gminnej w m. Gąsewo - etap I
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.