Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-29
Płock: ZADANIE NR 1 - dostawa nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem niżej wymienionego: Komputery klasy PC na stacje robocze, Laptopy; Drukarki laserowe monochromatyczne,Drukarki laserowe kolorowe
ZADANIE NR 2 - dostawa zestawów do składania podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem oraz przeprowadzenia szkolenia osób w zakresie posługiwania się podpisem elektronicznym
ZADANIE NR 3 - dostawa nowego sprzętu niżej wymienionego:Telewizor LCD,
Aparat cyfrowy, Kamera cyfrowa, Odtwarzacz DVD
Numer ogłoszenia: 114355 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, fax 024 2674631.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE NR 1 - dostawa nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem niżej wymienionego: Komputery klasy PC na stacje robocze, Laptopy; Drukarki laserowe monochromatyczne,Drukarki laserowe kolorowe ZADANIE NR 2 - dostawa zestawów do składania podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem oraz przeprowadzenia szkolenia osób w zakresie posługiwania się podpisem elektronicznym ZADANIE NR 3 - dostawa nowego sprzętu niżej wymienionego:Telewizor LCD, Aparat cyfrowy, Kamera cyfrowa, Odtwarzacz DVD.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - dostawa nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem niżej wymienionego; Komputery klasy PC na stacje robocze - 20 szt, Laptopy - 3 szt; Drukarki laserowe monochromatyczne - 7 szt Drukarki laserowe kolorowe - 3 szt ZADANIE NR 2 - dostawa 7 zestawów do składania podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem oraz przeprowadzenia szkolenia osób w zakresie posługiwania się podpisem elektronicznym ZADANIE NR 3 - dostawa nowego sprzętu niżej wymienionego; Telewizor LCD - 1 szt. Aparat cyfrowy - 1 szt Kamera cyfrowa - 1 szt Odtwarzacz DVD - 1 szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.547,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset czterdzieści siedem złotych ) dotyczy Zadania Nr 1, 88,00 zł ( słownie: osiemdziesiąt osiem złotych ) dotyczy Zadania Nr 2, 132,00 zł. (słownie: sto trzydzieści dwa złote ) dotyczy Zadania Nr 3,.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. ) i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej - umowa spółki; 3. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ; 4.Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub uzyskanie przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,4,5 niniejszego działu - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa w pkt. 4 i 5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.Uwaga; Każdy oferowany sprzęt komputerowy musi posiadać symbol zgodności z normami bezpieczeństwa CE, co wiąże się z dołączeniem do oferty deklaracji zgodności oferowanego sprzętu komputerowego z normami krajowymi i unijnymi. 8.Wykonawca wystawiający deklarację zgodności nie będący producentem powinien dołączyć do oferty stosowny dokument potwierdzający upoważnienie producenta do wystawienia deklaracji zgodności. 9.Dot. zadania nr 2 - wymagania wobec wystawcy certyfikatu: - do oferty należy dołączyć kopię decyzji o wpisie do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne w zakresie wydawania kwalifikowanych certyfikatów. - do oferty należy dołączyć kopię decyzji o wpisie do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne w zakresie znakowania czasem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, 09-400 Płock, ul. Kostrogaj 1 pok. 28a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, 09-400 Płock, ul. Kostrogaj 1 pok. 26 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - dostawa nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem niżej wymienionego: -Komputery klasy PC na stacje robocze, -Laptopy; -Drukarki laserowe monochromatyczne -Drukarki laserowe kolorowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem niżej wymienionego: -Komputery klasy PC na stacje robocze - 20 szt, -Laptopy - 3 szt; -Drukarki laserowe monochromatyczne - 7 szt -Drukarki laserowe kolorowe - 3 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - dostawa zestawów do składania podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem oraz przeprowadzenia szkolenia osób w zakresie posługiwania się podpisem elektronicznym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 7 zestawów do składania podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem oraz przeprowadzenia szkolenia osób w zakresie posługiwania się podpisem elektronicznym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - dostawa nowego sprzętu niżej wymienionego: -Telewizor LCD -Aparat cyfrowy -Kamera cyfrowa -Odtwarzacz DVD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nowego sprzętu niżej wymienionego; -Telewizor LCD-1 szt -Aparat cyfrowy - 1 szt -Kamera cyfrowa - 1 szt -Odtwarzacz DVD - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w Płocku - etap II (2)"
- DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH STOSOWANYCH W CHEMIOTERAPII I PROGRAMACH LEKOWYCH - 8 PAKIETÓW
- ZAKUP SAMOCHODU POMOCNICZEGO DO WSPARCIA DZIAŁAŃ RATOWNICZO-GAŚNICZYCH
- Konserwacja i bieżące utrzymanie urządzeń elektrycznych obiektów mostowych przez rzekę Wisłę na terenie miasta Płocka w 2025 roku
- "Modernizacja bloku żywieniowego w Miejskim Przedszkolu nr 9 w Płocku"
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie w 2025 roku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyfryzacja Szkoły Podstawowej w Dobroniu w drodze wyposażenia placówki w sprzęt i pomoce dydaktyczne w ramach projektu "Szkoła na 5 z Plusem"
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla Wydziału Nauk Ścisłych i Technicznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Zakup i dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Darłowo - Etap I
- Zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem do szkoły w ramach projektu " CZAS NA ZAWODOWCÓW"
- Dostawa urządzeń komputerowych i drukarek
- Zakup komputerów oraz zewnętrznych stacji dysków
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.