eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceDostawa części zamiennych do naprawy i modernizacji systemu automatyki BMS



Ogłoszenie z dnia 2014-05-28

Chojnice: Dostawa części zamiennych do naprawy i modernizacji systemu automatyki BMS
Numer ogłoszenia: 114375 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach, ul. Leśna 10, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3956974, faks 052 3956505.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do naprawy i modernizacji systemu automatyki BMS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do naprawy i modernizacji (rewitalizacji) istniejącego systemu automatyki BMS sterującego systemem ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji z wsparciem technicznym i szkoleniem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.22.10 - Aparatura i sprzęt sterujący 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Johnson Controls International Sp. z o. o., ul. Krakowiaków 50, 02-255 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 335766,16

  • Oferta z najniższą ceną: 335766,16 / Oferta z najwyższą ceną: 335766,16

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie z wolnej ręki to tryb udzielenia zamówienia, w którym zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. Tryb zamówienia z wolnej ręki może być zastosowany, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wskazanych w art. 67 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, m.in.: jeżeli dostawa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Przesłanka ta opisana w art. 67 ust. 1 pkt 1a ustawy Pzp została spełniona w tym przypadku. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do naprawy i modernizacji (rewitalizacji) istniejącego systemu automatyki BMS sterującego systemem ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji z wsparciem technologicznym i szkoleniem. Funkcjonujący od 12 lat w Szpitalu system komputerowy zarządzający automatyką budynkową został zaprojektowany i wykonany przez firmę Johnson Controls International Sp. z o. o., która jest jedynym i wyłącznym producentem części będących przedmiotem zamówienia, kompatybilnych z istniejącym systemem automatyki BMS. W związku z powyższym zakup części zamiennych oraz modernizacja systemu ze względu na techniczne przyczyny musi zostać dokonana w firmie Johnson Controls International Sp. z o. o. Czynności związane z zakupem części i wymianą oraz szkoleniem zostaną zrealizowane z podziałem na 3 etapy w okresie 3 lat.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.