eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁagówRemont po powodzi uszkodzonych poboczy i rowów przy drodze gminnej Lechówek przez wieś Nr 001498T

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Łagów: Remont po powodzi uszkodzonych poboczy i rowów przy drodze gminnej Lechówek przez wieś Nr 001498T
Numer ogłoszenia: 114385 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łagów, ul. Iwańska 11, 26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 307 40 33, 307 41 21, fax (041) 307 42 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagow-gmina.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont po powodzi uszkodzonych poboczy i rowów przy drodze gminnej Lechówek przez wieś Nr 001498T.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Umocnienie dna rowu korytkami prefabrykowanym - 743 mb Umocnienie skarpy i przeciwskarpy rowu płytami betonowymi chodnikowymi 50x50x7cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową: - od km 0+256 oraz km 0+030 - umocnienie skarpy obustronnie płytami chodnikowymi, po dwa rzędy płytek chodnikowych na skarpie, - od km 256+627 - umocnienie skarpy płytkami chodnikowymi obustronnie, po jednym rzędzie płytek na skarpie, - od km 627 do końca rowu - oczyszczenie rowu z namułu oraz profilowanie skarp. Pobocza z kruszywa łamanego gr. 10 cm. - 572 m2 Przepusty 6mb i ścianki czołowe. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Wypełnić druk Oferta, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do specyfikacji i załączyć kosztorys ofertowy. B) Doświadczenie zawodowe Sporządzić wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Sporządzony wykaz musi zawierać, co najmniej 2 roboty tego samego rodzaju o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda. Roboty tego samego rodzaju to roboty związane z remontem, budową i przebudową dróg i rowów. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. C) Potencjał kadrowy Informacja o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót. Informację ta należy przygotować w formie wykazu. Wymagania stawiane kierownikowi budowy i kierownikom robót: - posiadanie uprawnień budowlanych uprawniających do kierowania pracami w zakresie przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia, - aktualna przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. D) Potencjał techniczny Sporządzić wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykonawca powinien dysponować podanym niżej sprzętem (własnym, dzierżawiony) w ilości nie mniejszej niż: - betoniarka - 1 szt. - koparka samobieżna - 1szt. - zagęszczarka - 1 szt. - samochód ciężarowy o ładowności 10t. - 1 szt. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. E) Posiadać zdolność kredytową min. 50.000,00 zł Ocena spełnienia określonych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. B) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. C) Informacja o podwykonawcach Jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców, musi wykazać ich nazwę. Rodzaj powierzonej części zamówienia i jej wartość na załączniku Nr 5 oraz załączyć do oferty zobowiązanie podwykonawcy(ów) o gotowości do współpracy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych. D) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (posiada zdolność kredytową 50.000,00 zł). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. E) Oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. F) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. G) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 2. Forma dokumentów Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę reprezentującą wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 A, 1 B i 1 G, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. pkt 1F - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 4. dokumenty o których mowa w podpunkcie 1), 2) i podpunkcie 4), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 3), powinien wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 A, B, F, G, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podpunkt 5) stosuje się odpowiednio. 5. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie 1 lit. A-G dotyczące każdego partnera konsorcjum; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagow.bip.jur.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łagowie ul. Iwańska 11 26-025 Łagów.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łagowie ul. Iwańska 11 26-025 Łagów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.