eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoZmiana sposobu użytkowania budynku służbowego nr 10 /budynek kuchni/ na budynek administracyjny na terenie SOSG w Kłodzku (sprawa nr 9/WTiZ/08)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Kłodzko: Zmiana sposobu użytkowania budynku służbowego nr 10 /budynek kuchni/ na budynek administracyjny na terenie SOSG w Kłodzku (sprawa nr 9/WTiZ/08)
Numer ogłoszenia: 114389 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sudecki Oddział Straży Granicznej im. Ziemi Kłodzkiej - Państwowa Jednostka Budżetowa, ul. Wyspiańskiego 2, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 8622900, fax 074 8622261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sudecki.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania budynku służbowego nr 10 /budynek kuchni/ na budynek administracyjny na terenie SOSG w Kłodzku (sprawa nr 9/WTiZ/08).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełen zakres robót budowlanych (instalacyjnych, montażowych, wykończeniowych) w związku z przebudową - zmianą sposobu użytkowania budynku służbowego nr 10 na budynek administracyjny na terenie SOSG w Kłodzku opisany dokumentacją projektową. Jest to budynek jednokondygnacyjny całkowicie podpiwniczony, z nieużytkowym poddaszem, budynek o kubaturze 7 575,20 m3, powierzchni zabudowy 841,47 m2 i powierzchni użytkowej ok. 1 308,74 m2. Do w/w robót należy m.in.: 1) Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe; 2) Roboty murowe; 3) Dach : konstrukcja i pokrycie; 4) Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej; 5) Tynki wewnętrzne; 6) Podłogi; 7) Roboty z gipsu i prefabrykatów gipsowych; 8) Posadzki; 9) Klatki schodowe; 10) Okładziny ścienne z płytek ceramicznych; 11) Roboty malarskie i wykończeniowe; 12) Montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej; 13) Remont elewacji budynku wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych; 14) Wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej; 15) Wykonanie pochylni, studzienki okiennej, płyt spocznikowych wejściowych do budynku; 16) Wykonanie opaski wzdłuż elewacji budynku; 17) Wykonanie zewnętrznej instalacji elektrycznej; 18) Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej; 19) Wykonanie instalacji przeciwpożarowych; 20) Wykonanie systemu telewizji dozorowej; 21) Wykonanie instalacji sygnalizacji włamania i napadu; 22) Wykonanie systemu kontroli dostępu; 23) Wykonanie instalacji strukturalnych w kat. 5; 24) Wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej; 25) Wykonanie instalacji sanitarnych zewnętrznych; 26) Wykonanie instalacji kanalizacyjnej; 27) Montaż armatury sanitarnej; 28) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania; 29) Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załączniki do SIWZ - dostępnymi na stronie internetowej zamawiającego: www.sudecki.strazgraniczna.pl

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.31.43.20 - Instalowanie elektrycznych systemów grzewczych i innego osprzętu elektrycznego w budynkach Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); oraz - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali conajmniej jedno zamówienie w ramach jednego przedsięwzięcia na kwotę min. 1 000 000 zł brutto, którego przedmiotem było wykonywanie prac polegających na przebudowie lub remoncie budynku wraz z instalacjami technicznymi oraz posiadają dokument potwierdzający jego należyte wykonanie, - dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. kierownik budowy branży konstrukcyjno - budowlanej, kierownicy robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, kierownik robót w branży telekomunikacyjnej, kierownik robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającymi właściwe uprawnienia budowlane do kierowania robotami w odpowiednich branżach w zakresie prac objętych zamówieniem. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszym rozdziale. z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - prac polegających na przebudowie lub remoncie budynku wraz z instalacjami technicznymi na kwotę min. 1 000 000 zł brutto w ramach jednego przedsięwzięcia. Do powyższego wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie - np. referencje. 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. kierownik budowy branży konstrukcyjno - budowlanej, kierownicy robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, kierownik robót w branży telekomunikacyjnej, kierownik robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. W stosunku do każdej z w/w osób, należy dołączyć poświadczone za zgodność kopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, w właściwej dla siebie branży.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sudecki.strazgraniczna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sudecki Oddział Straży Granicznej ul. Wyspiańskiego 2 57-300 Kłodzko bud. 11 pok. 306 Uwaga: Wejście na teren SOSG za okazaniem dokumentu tożsamości Cena specyfikacji: 299,75 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Sudecki Oddział Straży Granicznej ul. Wyspiańskiego 2 57-300 Kłodzko bud. 4 pok. 227 (kancelaria jawna) Uwaga: Wejście na teren SOSG za okazaniem dokumentu tożsamości.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie zamierza: - zawierać umowy ramowej, - ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, - dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 2. Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy P.z.p. 3. UWAGA! Od 1 czerwca 2008 r. nastąpi zmiana nr telefonów do Zamawiającego: tel. 074 862 3000 (centrala) fax 074 862 3819 (Sekcja Zamówień Publicznych - czynny od 7.30 do 15.30) fax 074 862 3700 (czynny całą dobę)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.