To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-22
Lubaczów: Zakup wyposażenia Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Lubaczów
Numer ogłoszenia: 114400 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73198 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Lubaczów, ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6321972, 6321201, faks 016 6329004.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Lasów Państwowych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Lubaczów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1 Temat 1: Zakup , dostawa i montaż mebli do Sali edukacyjnej /poddasze/: Wspólny Słownik Zamówień: 39100000-3 Meble 1. Szafki małe - 4 szt. wykonane z litego dębu, lakierowane, wymiary: wysokość 59 cm, szerokość 90 cm, głębokość 43 cm, z. edukacyjną zwierząt lub roślin na frontach z podpisem w języku polskim i łacińskim - grafika /trwale malowana na drzwiach /na litym drewnie lub sklejce 2. Szafa na owoce leśne - wykonana z litego dębu, lakierowana, wymiary: wysokość 137 cm, szerokość 58 cm, głębokość 43 cm z 8 szt. szufladami. Na każdej szufladzie grafika edukacyjna - owoce leśne wraz z podpisem nazwy w języku polskim oraz łacińskim. - grafika (trwale malowana na drzwiach /na litym drewnie lub sklejce 3. Szafka duża - 2 szt. wykonane z litego dębu, lakierowane, wymiary: wysokość 113 cm, szerokość 90 cm, głębokość 43 cm z grafiką edukacyjną o roślinach lub zwierzętach na frontach z podpisem nazw w języku polskim i łacińskim - grafika (trwale malowana na drzwiach /na litym drewnie lub sklejce 4. Ławki dębowe 8 szt.- wykonane z litego dębu, lakierowane, bez oparcia, wymiary: wysokość siedziska 42 cm, szerokość 27 cm, długość 140 cm. 5. Opis: Stoły edukacyjne szt. 4 - wykonane z litego dębu, lakierowane lakierem bezbarwnym, wymiary: wysokość 70 cm, długość 143 cm, szerokość 78 cm, blat stołu z grafiką edukacyjną /grafika kolorowa - trwale malowana na blacie /na litym drewnie lub sklejce/; - jeden stół z grafiką o ptakach /min. 10 gat. na blacie/, - jeden stół z grafiką o zwierzętach /min. 10 gat. na blacie/, - jeden stół z grafiką o owocach leśnych /min. 10 gat. na blacie/, - jeden stół z grafiką o płazach i gadach /min. 10 gat. na blacie/. 6. Biurko i krzesło dębowe podrzeźbiane artystycznie - 1 komplet - wymiary stołu: wysokość 75 cm, szerokość 80 cm, wykonane z litego dębu, lakierowane, wymiary krzesła z oparciem: wysokość siedziska 43 cm, materiał lity dąb. Biurko obudowane z trzech stron i podrzeźbiane od frontu, natomiast w krześle podrzeźbiane oparcie. Tolerancja do wyżej podanych wymiarów do + 2 cm, Zadanie częściowe nr 2 Temat 2: Zakup , dostawa i montaż mebli do Sali edukacyjnej /parter/: Wspólny Słownik Zamówień: 39100000-3 Meble Stoły i krzesła - 1 komplet obejmujący 70 szt. krzeseł oraz stoły dzielone tworzące jeden ciąg o szerokości 70 cm i długości 18 mb, ułożonych w kształt podkowy jak w opisie zamówienia /załącznik nr 5 do SIWZ/. Opis materiału na stoły: - jasny buk, wymiary i kształt zgodnie z załączonym rysunkiem. Zasadnicze wymagania: 1. płyta meblowa o grubości min. 36 mm., matowa z widoczną strukturą drewna; 2. nogi i stelaż- wykonane na bazie rury stalowej, chromowanej, matowej o średnicy od 60 do 80 mm.; 3. krawędzie oklejone PCV min. 2 mm. w kolorze płyty; 4. stół zmontowany w całości. 5. - wysokość stołów 76 cm Krzesło stacjonarne -w kolorze drewna jasny buk jak w opisie zamówienia /załącznik nr 5 do SIWZ/. Zasadnicze wymagania: 1. podstawa drewno bukowe - cztery nogi, konstrukcja oparcia i siedziska 2. siedzisko i oparcie tapicerowane pianką PU i tkaniną trudno zapalną o odporności na ścieranie min.20 000 cykli; w kolorach i wzorze do uzgodnienia z zamawiającym, 3. stopki chroniące podłogę przed zarysowaniem. 4. wysokość siedzisk 46 cm. Wymiary stołów i krzeseł wg. Normy Europejskiej: PN - EN 1729-1:2007 /Meble - Krzesła i stoły do instytucji edukacyjnych Część 1: Wymiary funkcjonalne/, oraz PN - EN 1729-2:2007 /Meble - Krzesła i stoły do instytucji edukacyjnych Część 2: Wymagania bezpieczeństwa i metody badań/, Zadanie częściowe nr 3 Temat: Zakup dostawa i montaż elementów wyposażenia /dekoracji/ Sali edukacyjnej. Wspólny Słownik Zamówień: 39290000-1 Wyposażenie różne Opis. Zakup dostawa i montaż elementów wyposażenia /dekoracji/ Sali edukacyjnej: 1. Drzewo artystyczne wraz z kompletem tj. 15 gatunków ptaków śpiewających malowanych z gipsu jak w opisie zamówienia /załącznik nr 5 do SIWZ/. 2. Obicie artystyczne 5 szt. słupów nośnych jak w opisie zamówienia /załącznik nr 5 do SIWZ/. 3. Elementy dekoracyjne /sztukateria gipsowa - liście, linia dekoracyjna, juta maskująca, ptaki, motyle drewniane wycięte po konturach/ - liście dębowe wykonane z gipsu sztukateryjnego o naturalnych rozmiarach artystycznie pomalowane - ilość min. 30 szt., juta maskująca - tkanina maskująca o wymiarach 137x366 cm - 2 szt., motyle drewniane wycięte po konturach x 10szt. Linia dekoracyjna - malowana farbami akrylowymi z motywem liścia i owocu dębu, a w połowie długości logo Lasów Państwowych. 4. Galeria drzew na drewnie w ramach artystycznie woskowanych /kolor ciemny dąb/- namalowane na drewnie gatunki polskich drzew - 25 sztuk . Wymiary wraz z ramą 25,5 cm x 35,5 cm. Ramy artystycznie woskowane w kolorze ciemny dąb jak w opisie zamówienia /załącznik nr 5 do SIWZ/. Dopuszcza się zmianę gatunków drzew na drewnie za zgodą zamawiającego. 5. Mały zestaw interaktywny do wnętrz /do powieszenia na ścianie/ - 4 szt. - o treści; -Jakie to drzewo /12 gatunków bez przekrojów/, -jaki to ptak /12 gatunków/, -jakie to zwierzęta /12 gatunków/, -czyj to ślad /12 tropów/, wymiary: wysokość 48 cm, szerokość 72 cm - wyposażony w 12 obracanych tabliczek z opisem z jednej strony oraz z ilustracją z drugiej strony /tolerancja wymiarów + 10 cm/. 6. Mały zestaw interaktywny do prezentacji na sztaludze /Leśne abecadło/ w tym;, sztalugi, torba /do prezentacji w terenie/ - wymiary tablic: wysokość 48 cm, szerokość 72 cm - wyposażony w 12 obracanych tabliczek z opisem z jednej strony oraz z ilustracją z drugiej strony. Sztaluga wykonana z drewna bukowego, zabezpieczona impregnatem i polakierowana. Wymiary sztalugi: wysokość podstawy min. 65 cm, szerokość podstawy min. 50 cm, wysokość całkowita sztalugi 1,40 - 1,50 m., wyposażona w regulację ustawień umożliwiającą stabilne utrzymanie obrazów o wysokości 103 m. 7. Zegar na drewnie do powieszenia na ścianie jak w opisie zamówienia /załącznik nr 5 do SIWZ/. 8. Logo Lasów Państwowych - płaskorzeźba - okrągła płaskorzeźba w drewnie o średnicy min. 30 cm. woskowana. 9. Słupek dębowy - stojąca naturalna kłoda dębowa z korą długości od 1,5 do 2,0 m i średnicy minimum 0,5 m. Kłoda powinna posiadać wiele ruchomych elementów, w których uwidoczniony będzie zróżnicowany stopień rozkładu drewna wraz z owadami w nim żerującymi oraz chodnikami owadzimi. Wnętrze kłody podświetlone. 10. Gabloty z owadami i motylami - 1 komplet /gablot/- Gabloty entomologiczne do zawieszenia na ścianie o wymiarach 50 x 40 x 6 cm wykonane z drewna dębowego, lakierowane wysokiej klasy lakierem poliuretanowym, szkło 2 mm float, spód z płyty HDF 3 mm, wyklejone pianką polietylenową. Zamknięcie na podwójne pióro. Gabloty mają zawierać owady wraz z opisem nazwy polskiej i łacińskiej jak w opisie zamówienia /załącznik nr 5 do SIWZ/. Dopuszcza się zmianę gatunków pod warunkiem że zamienione gatunki będą należały do tej samej grupy szkodników, co opisane w SIWZ. Zadanie częścioe nr 4 Temat 4: Zakup i instalacja rolet elektrycznych /4 szt./ Wspólny Słownik Zamówień: 39515400-9 Rolety Opis: elektryczne rolety zaciemniające do projekcji multimedialnych /4 szt./ będą wykonane z tkanin z atestem trudno zapalności i nie rozprzestrzeniania ognia . Kasety osłonowe rur nawojowych I boczne prowadnice tkaniny lakierowane. Rolety automatyczne ze sterowaniem na pilota radiowego lub podczerwień. Wymiary: 180 x 150 mm z siłownikiem tubowym TM 35 lub TM 25. + drobne roboty budowlane związane z instalacją Zadanie częściowe nr 5 Temat: Zakup pomocy edukacyjnych do Sali edukacyjnej. Wspólny Słownik Zamówień: 39162000-5 pomoce naukowe Opis: Zakup pomocy edukacyjnych do Sali edukacyjnej: 1. Tropy zwierząt - 1 komplet - zestaw tropów 10 gatunków zwierząt: sarna, jeleń, dzik, zając, borsuk, lis, wilk, kaczka, wydra, tropy wykonane z żywicy o autentycznych rozmiarach. 2. Pieczęci edukacyjne - 1 komplet - zestaw 13 pieczęci polskich drzew leśnych lub inne wzory o tematyce przyrodniczej. wykonanych na drenie oraz poduszka z tuszem . 3. Drzewka edukacyjne - 1 komplet - 15 drewnianych deseczek w formacie 10x15 cm przedstawiających 8 gatunków drewna /wykaz gatunków drewna sosna, świerk, jodła, modrzew, dąb szypułkowy, buk, jesion, olcha czarna/ . Każdy gatunek przedstawiony jest na dwóch deseczkach - na jednej znajduje się nazwa gatunku wraz z nazwą łacińską, a na drugiej ilustracja drzewa, liścia / szyszki oraz nasiona. Nieparzysta deseczka wykonana jest wraz z nazwą oraz ilustracją gatunku. 4. Plany lekcji - 200 szt. - papier w formacie min. A5 i gramaturze min. 300 gr/m2, z grafiką o tematyce przyrodniczej, z personalizacją w jednym kolorze: logo LP, nazwa i adres Zamawiającego, informacja o dofinansowaniu projektu, (wzór do uzgodnienia z Zamawiającym/ 5. Zakładki edukacyjne - 300 szt. - o wymiarach 19cm x 5,0cm wykonane z kartonu o gramaturze min. 350 gr/m2, , z grafiką o tematyce przyrodniczej, z personalizacją w jednym kolorze: logo LP, nazwa i adres Zamawiającego, informacja o dofinansowaniu projektu /wzór do uzgodnienia z zamawiającym/ 6. Kolorowanka z naklejkami - mix - kolorowanki o formacie min. A5, min. 12 stron wraz z naklejkami. Rysunki drzew, ptaków, ssaków i owadów naszych lasów, wraz z naklejkami tych zwierząt lub roślin w zestawie /Wzór do uzgodnienia z Zamawiającym/ 7. Księga pamiątkowa - 1 szt. - księga formatu A4, o gramaturze min. 300 gr/m2, okładka drewniana podrzeźbiana artystycznie /w formie płaskorzeźby, personalizacja może być w formie wypalanej grafiki/ . Rzeźba o tematyce przyrodniczej. 8. Linijki edukacyjne - 100 szt. - wykonane z litego drewna, długości min. 27 cm, z grafiką o tematyce przyrodniczej, z personalizacją w jednym kolorze: logo LP, nazwa i adres Zamawiającego, informacja o dofinansowaniu projektu /wzór do uzgodnienia z Zamawiającym/ 9. Tablica ścieralna lakierowana 100x150 cm. - biała tablica z powierzchnią magnetyczną, sucho ścieralną. Odporna na uszkodzenia, osadzona w aluminiowej ramie z plastikowymi rogami. Dołączona półka na mazaki oraz zestaw mazaków.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 39.51.54.00 - Rolety 39.16.20.00 - Pomoce naukowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie dofinansowane ze środków EFRR w ramach IV osi priorytetowej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 Ochrona środowiska i zapobieganie zagrożeniom, DZIAŁANIE 4.3 Zachowanie oraz ochrona różnorodności biologicznej i krajobrazowej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup , dostawa i montaż mebli do Sali edukacyjnej (poddasze)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA
- Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej /MAZOVIA/ Filia w Studzieńcu 96-330 Puszcza Mazowiecka, ul. Kocjana 3, Warszawa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32189,10
Oferta z najniższą ceną: 32189,10 / Oferta z najwyższą ceną: 45141,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup , dostawa i montaż mebli do Sali edukacyjnej (parter)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BRZOST Sp z o.o., Ul. Żeromskiego 4, Leżajsk, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22140,00
Oferta z najniższą ceną: 20577,90 / Oferta z najwyższą ceną: 31365,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup dostawa i montaż elementów wyposażenia (dekoracji) Sali edukacyjnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Wielobranżowa EKSPERT Elżbieta Rumak, ul. Mickiewicza 2/10, Czaplinek, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31734,00
Oferta z najniższą ceną: 31734,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31734,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zakup i instalacja rolet elektrycznych (4 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Żaluzje F.P.H.U. Konrad Gębaczewski, ul. Batalionów Chłopskich 5 B, Jarosław, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13284,00
Oferta z najniższą ceną: 13284,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13284,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Zakup urządzeń UPS i dysków twardych w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych i cmentarzy w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dot. rozbudowy DW nr 866 na odc. Wólka Krowicka - Krowica Hołodowska poprzez budowę drogi dla pieszych i rowerów w km ok. 13+050 do km 17+900 wraz z uzyskaniem decyzji ZRID
- usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów medycznych
- świadczenie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż nowego, pełnowartościowego, wolnego od wad, wykonanego zgodnie z normami branżowymi mebli i wyposażenia do lokalu przy ul. Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"
- ADAPTACJA I WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY PROGRAMU "AKTYWNY MALUCH - PIERWSZY DZIENNY OPIEKUN W GMINIE 2024" W BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W RĄBINIE
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.