eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańŚwiadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz bankowa obsługa Funduszu Składkowego - obejmująca prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-16

Poznań: Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz bankowa obsługa Funduszu Składkowego - obejmująca prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej
Numer ogłoszenia: 114410 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz bankowa obsługa Funduszu Składkowego - obejmująca prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej ( część 1 zamówienia) oraz bankowa obsługa funduszu składkowego - obejmująca prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej ( część 2 zamówienia). 2. Liczba świadczeniobiorców w zakresie części 1 zamówienia oraz przelewów w zakresie części 2 zamówienia są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od zmiany liczby obsługiwanych świadczeniobiorców jak również ilości realizowanych przelewów. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 66.11.00.00-4 ( Usługi bankowe ) 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zamówienia 4.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przekazywania świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych ( m.in. zasiłki chorobowe, macierzyńskie, jednorazowe odszkodowania) oraz wynagrodzeń pracowników na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe do banków wskazanych przez świadczeniobiorców i pracowników z terenu działania Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu drogą elektroniczną z wykorzystaniem zbioru o strukturze wymaganej przez system Video -Tel. 4.2.Szacunkowa łączna ilość pojedynczych operacji uznaniowych w okresie 30 miesięcy wykonywania zamówienia wyniesie około 1.979.000 szt. 4.3.Liczba operacji uznaniowych jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od zmiany liczby obsługiwanych świadczeniobiorców i pracowników. 4.4.Wypłata świadczeń o których mowa w pkt 4.1 odbywać się będzie w następujących terminach: a) wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do: - 10 dnia każdego miesiąca - termin 10, - 15 dnia każdego miesiąca - termin 15, - 20 dnia każdego miesiąca - termin 20, - 25 dnia każdego miesiąca - termin 25, b)wypłata świadczeń emerytalno-rentowych poza terminami płatności następować będzie: - dowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od potrzeby - max. 5 razy w tygodniu c)wypłata świadczeń krótkoterminowych w terminie : - ok. 05 dnia każdego miesiąca - ok. 18 dnia każdego miesiąca - ok. 28 dnia każdego miesiąca - oraz dowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od potrzeby d)wypłaty wynagrodzeń pracowników do końca miesiąca kalendarzowego, 4.5.Zamawiający przekazywać będzie środki niezbędne do zabezpieczenia: a)wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych, na wskazany rachunek Wykonawcy, najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem płatności świadczeń (dot. terminów 10 , 15, 20 i 25 ), b)wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych poza terminami płatności oraz świadczeń krótkoterminowych, na wskazany rachunek Wykonawcy, najpóźniej na 1 dzień roboczy przed terminem płatności, nie później niż do pierwszej sesji rozliczeniowej w dniu, w którym mają być środki uruchomione na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe, c)wypłaty wynagrodzeń, na 1 dzień roboczy przed terminem płatności, nie później niż do pierwszej sesji rozliczeniowej w dniu w którym mają być środki uruchomione na rachunki oszczędnościowo -rozliczeniowe. 4.6.Przekazywanie świadczeń i wynagrodzeń określonych w pkt 4.4 będzie się odbywało na podstawie zbiorczej dyspozycji przelewu środków finansowych na rachunek rozliczeniowy Wykonawcy, z którego następnie Wykonawca przekaże świadczenia i wynagrodzenia na wskazane przez Zamawiającego rachunki ROR. 4.7.Zamawiający nie przewiduje założenia odrębnego rachunku u Wykonawcy. Wykonawca wskaże rachunek bankowy, na który Zamawiający będzie przekazywał środki finansowe oraz z którego następnie będą przekazywane świadczenia na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe świadczeniobiorców i pracowników. 4.8.Zamawiający przekaże do Wykonawcy zaszyfrowane pliki np. certyfikatem w formacie Video-Tel bezpieczną pocztą internetową lub równoważną. 4.9.W razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających przekazywanie plików drogą elektroniczną w celu zapewnienia ciągłości wypłat, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z siedziby Zamawiającego plików za pomocą elektronicznych nośników informacji. 4.10.Wykonawca zobowiązuje się do przekazania otrzymanych środków na konta oszczędnościowo - rozliczeniowe świadczeniobiorców najbliższą sesją rozliczeniową, po otrzymaniu od Zamawiającego środków finansowych (w tym samym lub najpóźniej w następnym dniu roboczym). 4.11.W przypadku pisemnego lub telefonicznego potwierdzonego faksem polecenia zwrotu świadczenia lub wynagrodzenia wydanego przez Zamawiającego przed terminem wypłaty Wykonawca przekaże Zamawiającemu środki niewypłaconego świadczenia / wynagrodzenia niezwłocznie, nie później niż następnego dnia roboczego. 4.12.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przyjęte zlecenie wypłat do wysokości środków przekazanych na jego rachunek bankowy oraz za szkody z tytułu zawinionego przez siebie opóźnienia realizacji dyspozycji przelewów 4.13.Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z powierzonych przez Zamawiającego środków pieniężnych wyłącznie do realizacji przedmiotu zamówienia. 4.14.W razie wypłacenia środków pieniężnych osobie nieuprawnionej, Wykonawca pokrywa szkodę wyrządzoną Zamawiającemu w pełnej wysokości. 4.15.Zwroty świadczeń i wynagrodzeń wpływające na konto Wykonawcy ( likwidacja rachunku ROR lub inne przyczyny), zostaną przekazane na konto bankowe Zamawiającego, nie później niż w następnym dniu po otrzymaniu zwrotu. Za zwroty Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat. 4.16.W przypadku niedotrzymania terminów wypłat świadczeń/wynagrodzeń, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia odszkodowania w wysokości stanowiącej równowartość odsetek obliczonych od kwoty niezrealizowanych w terminie pojedynczych operacji uznaniowych, za każdy dzień opóźnienia, według stopy procentowej odsetek ustawowych. 4.17.Cena świadczonych usług w trakcie trwania umowy nie ulegnie zmianie. 4.18.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101 poz.926 z poźn. zm.) 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 zamówienia 5.1 Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na świadczeniu usługi: a) otwarcia i prowadzenia na rzecz Zamawiającego rachunku bankowego Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników b) przechowywaniu środków pieniężnych i prowadzeniu rozliczeń pieniężnych na podstawie zleceń za pośrednictwem Systemu Bankowości Elektronicznej ( polecenia przelewu do innego banku w formie elektronicznej, wyciągi elektroniczne c) instalacji, szkoleniu oraz serwisie w zakresie oprogramowania umożliwiającego składanie dyspozycji za pośrednictwem bankowości elektronicznej w siedzibie Zamawiającego 5.2 Przeciętna średniomiesięczna wysokość salda na rachunku bankowym wynosi około 80.000,00 - 100.000,00 zł 6. Zamawiający zastrzega, iż całość zamówienia z uwagi na jego specyfikę nie może być powierzona do wykonania przez podwykonawców..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że osiągnął dodatni wynik finansowy za ostatni rok obrotowy, za który sporządzono sprawozdanie roczne tj. przedłoży sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 2. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ w zakresie części 1 zamówienia i/ lub oświadczenie o akceptacji istotnych postanowień umowy w zakresie części 2 zamówienia zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWIZ 3. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Do umowy mogą być wprowadzone tylko zmiany, dotyczące: a)ilości pojedynczych operacji uznaniowych w zakresie części 1 zamówienia b)ilości przelewów określonych w części 2 zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań ,piętro VI, pok.604.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz bankowa obsługa Funduszu Składkowego - obejmująca prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przekazywania świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych ( m.in. zasiłki chorobowe, macierzyńskie, jednorazowe odszkodowania) oraz wynagrodzeń pracowników na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe do banków wskazanych przez świadczeniobiorców i pracowników z terenu działania Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu drogą elektroniczną z wykorzystaniem zbioru o strukturze wymaganej przez system Video -Tel. Szacunkowa łączna ilość pojedynczych operacji uznaniowych w okresie 30 miesięcy wykonywania zamówienia wyniesie około 1.979.000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz bankowa obsługa Funduszu Składkowego - obejmująca prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na świadczeniu usługi: a) otwarcia i prowadzenia na rzecz Zamawiającego rachunku bankowego Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników b) przechowywaniu środków pieniężnych i prowadzeniu rozliczeń pieniężnych na podstawie zleceń za pośrednictwem Systemu Bankowości Elektronicznej ( polecenia przelewu do innego banku w formie elektronicznej, wyciągi elektroniczne c) instalacji, szkoleniu oraz serwisie w zakresie oprogramowania umożliwiającego składanie dyspozycji za pośrednictwem bankowości elektronicznej w siedzibie Zamawiającego Przeciętna średniomiesięczna wysokość salda na rachunku bankowym wynosi około 80.000,00 - 100.000,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.