Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-16
Poznań: Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz bankowa obsługa Funduszu Składkowego - obejmująca prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej
Numer ogłoszenia: 114410 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530920.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz bankowa obsługa Funduszu Składkowego - obejmująca prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej ( część 1 zamówienia) oraz bankowa obsługa funduszu składkowego - obejmująca prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej ( część 2 zamówienia). 2. Liczba świadczeniobiorców w zakresie części 1 zamówienia oraz przelewów w zakresie części 2 zamówienia są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od zmiany liczby obsługiwanych świadczeniobiorców jak również ilości realizowanych przelewów. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 66.11.00.00-4 ( Usługi bankowe ) 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zamówienia 4.1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przekazywania świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych ( m.in. zasiłki chorobowe, macierzyńskie, jednorazowe odszkodowania) oraz wynagrodzeń pracowników na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe do banków wskazanych przez świadczeniobiorców i pracowników z terenu działania Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu drogą elektroniczną z wykorzystaniem zbioru o strukturze wymaganej przez system Video -Tel. 4.2.Szacunkowa łączna ilość pojedynczych operacji uznaniowych w okresie 30 miesięcy wykonywania zamówienia wyniesie około 1.979.000 szt. 4.3.Liczba operacji uznaniowych jest wartością szacunkową i może ulec zmianie w zależności od zmiany liczby obsługiwanych świadczeniobiorców i pracowników. 4.4.Wypłata świadczeń o których mowa w pkt 4.1 odbywać się będzie w następujących terminach: a) wypłata świadczeń emerytalno - rentowych do: - 10 dnia każdego miesiąca - termin 10, - 15 dnia każdego miesiąca - termin 15, - 20 dnia każdego miesiąca - termin 20, - 25 dnia każdego miesiąca - termin 25, b)wypłata świadczeń emerytalno-rentowych poza terminami płatności następować będzie: - dowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od potrzeby - max. 5 razy w tygodniu c)wypłata świadczeń krótkoterminowych w terminie : - ok. 05 dnia każdego miesiąca - ok. 18 dnia każdego miesiąca - ok. 28 dnia każdego miesiąca - oraz dowolnego dnia roboczego miesiąca, w zależności od potrzeby d)wypłaty wynagrodzeń pracowników do końca miesiąca kalendarzowego, 4.5.Zamawiający przekazywać będzie środki niezbędne do zabezpieczenia: a)wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych, na wskazany rachunek Wykonawcy, najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem płatności świadczeń (dot. terminów 10 , 15, 20 i 25 ), b)wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych poza terminami płatności oraz świadczeń krótkoterminowych, na wskazany rachunek Wykonawcy, najpóźniej na 1 dzień roboczy przed terminem płatności, nie później niż do pierwszej sesji rozliczeniowej w dniu, w którym mają być środki uruchomione na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe, c)wypłaty wynagrodzeń, na 1 dzień roboczy przed terminem płatności, nie później niż do pierwszej sesji rozliczeniowej w dniu w którym mają być środki uruchomione na rachunki oszczędnościowo -rozliczeniowe. 4.6.Przekazywanie świadczeń i wynagrodzeń określonych w pkt 4.4 będzie się odbywało na podstawie zbiorczej dyspozycji przelewu środków finansowych na rachunek rozliczeniowy Wykonawcy, z którego następnie Wykonawca przekaże świadczenia i wynagrodzenia na wskazane przez Zamawiającego rachunki ROR. 4.7.Zamawiający nie przewiduje założenia odrębnego rachunku u Wykonawcy. Wykonawca wskaże rachunek bankowy, na który Zamawiający będzie przekazywał środki finansowe oraz z którego następnie będą przekazywane świadczenia na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe świadczeniobiorców i pracowników. 4.8.Zamawiający przekaże do Wykonawcy zaszyfrowane pliki np. certyfikatem w formacie Video-Tel bezpieczną pocztą internetową lub równoważną. 4.9.W razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających przekazywanie plików drogą elektroniczną w celu zapewnienia ciągłości wypłat, Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z siedziby Zamawiającego plików za pomocą elektronicznych nośników informacji. 4.10.Wykonawca zobowiązuje się do przekazania otrzymanych środków na konta oszczędnościowo - rozliczeniowe świadczeniobiorców najbliższą sesją rozliczeniową, po otrzymaniu od Zamawiającego środków finansowych (w tym samym lub najpóźniej w następnym dniu roboczym). 4.11.W przypadku pisemnego lub telefonicznego potwierdzonego faksem polecenia zwrotu świadczenia lub wynagrodzenia wydanego przez Zamawiającego przed terminem wypłaty Wykonawca przekaże Zamawiającemu środki niewypłaconego świadczenia / wynagrodzenia niezwłocznie, nie później niż następnego dnia roboczego. 4.12.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przyjęte zlecenie wypłat do wysokości środków przekazanych na jego rachunek bankowy oraz za szkody z tytułu zawinionego przez siebie opóźnienia realizacji dyspozycji przelewów 4.13.Wykonawca jest zobowiązany do korzystania z powierzonych przez Zamawiającego środków pieniężnych wyłącznie do realizacji przedmiotu zamówienia. 4.14.W razie wypłacenia środków pieniężnych osobie nieuprawnionej, Wykonawca pokrywa szkodę wyrządzoną Zamawiającemu w pełnej wysokości. 4.15.Zwroty świadczeń i wynagrodzeń wpływające na konto Wykonawcy ( likwidacja rachunku ROR lub inne przyczyny), zostaną przekazane na konto bankowe Zamawiającego, nie później niż w następnym dniu po otrzymaniu zwrotu. Za zwroty Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat. 4.16.W przypadku niedotrzymania terminów wypłat świadczeń/wynagrodzeń, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia odszkodowania w wysokości stanowiącej równowartość odsetek obliczonych od kwoty niezrealizowanych w terminie pojedynczych operacji uznaniowych, za każdy dzień opóźnienia, według stopy procentowej odsetek ustawowych. 4.17.Cena świadczonych usług w trakcie trwania umowy nie ulegnie zmianie. 4.18.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101 poz.926 z poźn. zm.) 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 zamówienia 5.1 Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na świadczeniu usługi: a) otwarcia i prowadzenia na rzecz Zamawiającego rachunku bankowego Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników b) przechowywaniu środków pieniężnych i prowadzeniu rozliczeń pieniężnych na podstawie zleceń za pośrednictwem Systemu Bankowości Elektronicznej ( polecenia przelewu do innego banku w formie elektronicznej, wyciągi elektroniczne c) instalacji, szkoleniu oraz serwisie w zakresie oprogramowania umożliwiającego składanie dyspozycji za pośrednictwem bankowości elektronicznej w siedzibie Zamawiającego 5.2 Przeciętna średniomiesięczna wysokość salda na rachunku bankowym wynosi około 80.000,00 - 100.000,00 zł 6. Zamawiający zastrzega, iż całość zamówienia z uwagi na jego specyfikę nie może być powierzona do wykonania przez podwykonawców..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo wymagania w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że osiągnął dodatni wynik finansowy za ostatni rok obrotowy, za który sporządzono sprawozdanie roczne tj. przedłoży sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 2. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ w zakresie części 1 zamówienia i/ lub oświadczenie o akceptacji istotnych postanowień umowy w zakresie części 2 zamówienia zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWIZ 3. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Do umowy mogą być wprowadzone tylko zmiany, dotyczące: a)ilości pojedynczych operacji uznaniowych w zakresie części 1 zamówienia b)ilości przelewów określonych w części 2 zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań ,piętro VI, pok.604.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz bankowa obsługa Funduszu Składkowego - obejmująca prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie przekazywania świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych ( m.in. zasiłki chorobowe, macierzyńskie, jednorazowe odszkodowania) oraz wynagrodzeń pracowników na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe do banków wskazanych przez świadczeniobiorców i pracowników z terenu działania Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu drogą elektroniczną z wykorzystaniem zbioru o strukturze wymaganej przez system Video -Tel. Szacunkowa łączna ilość pojedynczych operacji uznaniowych w okresie 30 miesięcy wykonywania zamówienia wyniesie około 1.979.000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług polegających na wypłacie drogą elektroniczną świadczeń emerytalno - rentowych, świadczeń krótkoterminowych oraz wynagrodzeń pracowniczych na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe (ROR) w bankach, mających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz bankowa obsługa Funduszu Składkowego - obejmująca prowadzenie rachunku bankowego w walucie polskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia będzie polegała na świadczeniu usługi: a) otwarcia i prowadzenia na rzecz Zamawiającego rachunku bankowego Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników b) przechowywaniu środków pieniężnych i prowadzeniu rozliczeń pieniężnych na podstawie zleceń za pośrednictwem Systemu Bankowości Elektronicznej ( polecenia przelewu do innego banku w formie elektronicznej, wyciągi elektroniczne c) instalacji, szkoleniu oraz serwisie w zakresie oprogramowania umożliwiającego składanie dyspozycji za pośrednictwem bankowości elektronicznej w siedzibie Zamawiającego Przeciętna średniomiesięczna wysokość salda na rachunku bankowym wynosi około 80.000,00 - 100.000,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - hemostatyki powierzchniowe, klipsy polimerowe, rurki
- Dostawa tabletów oraz routera wi-fi dla IPN-KŚZpNP Oddział w Poznaniu
- Projekt, dostawa, montaż, uruchomienie nowego zasilania rezerwowego w budynkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu przy ulicy Garbary 15
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w latach 2025-2026
- "USŁUGA PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO ORAZ CZYSZCZENIE I DEZYNFEKCJA OBUWIA"
- Kompleksowe ubezpieczenie Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przekazywania świadczeń, wynagrodzeń i innych zobowiązań, na indywidualne rachunki bankowe oraz kompleksowa obsługa rachunków OR KRUS w Łodzi
- Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i gminnych jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2029r.
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY JANÓW LUBELSKI ORAZ GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ OKRES 3 LAT
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Staszów i jednostek budżetowych Gminy Staszów w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2028 r.".
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 6.000.000,00 zł
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Rudziniec oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2025-2028
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.