To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-04
Kobyłka: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola Nr 1 w Kobyłce - 2014 rok (część 2)
Numer ogłoszenia: 114426 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1012 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole Nr 1 im. Krasnala Hałabały, ul. T. Kościuszki 6, 05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie, tel. 22 786 12 18, faks 22 786 12 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole publiczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola Nr 1 w Kobyłce - 2014 rok (część 2).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola Nr 1 im. Krasnala Hałabały w 2014 roku, w następującym zakresie: Część 1: Pieczywo - CPV 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne , 15.81.10.00-6. Część 2: Ryby i mrożonki - CPV 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9. Część 3: Warzywa i owoce świeże - CPV 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1. Część 4: Wyroby cukiernicze - CPV 15.00.00.00-8, 15.84.23.00-5. Część 5: Produkty mleczarskie - CPV 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3. Szczegółowy wykaz produktów dla poszczególnych części zamówienia stanowią załączniki nr 4a, 4b, 4c, 4d, 4e do niniejszej Specyfikacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Ryby i mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MARYWILSKA SP. Z O.O., ul. Marywilska 26 lok. 1, 03-228 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35446,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18571,10
Oferta z najniższą ceną: 18571,10 / Oferta z najwyższą ceną: 42277,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Warzywa i owoce świeże
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGRAF Rafał Eljasiński, Wąsy-Wieś 8, 05-083 Zaborów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71515,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71184,65
Oferta z najniższą ceną: 71184,65 / Oferta z najwyższą ceną: 85059,60
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Produkty mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARIUSZ MOŚCICKI SKLEP WIELOBRANŻOWY "MARCINEK"
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ MOŚCICKI SKLEP WIELOBRANŻOWY "MARCINEK"
- SKLEP WIELOBRANŻOWY MARCINEK Dariusz Mościcki ,, ul. Moniuszki 9, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39417,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48940,86
Oferta z najniższą ceną: 48940,86 / Oferta z najwyższą ceną: 48940,86
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zalasiu w 2025 r.
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Rzekuniu do 31.12.2025 r.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Połańcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.