eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinPromocja Miasta Lublin podczas Turnieju Finałowego Final Six Pucharu Polski Koszykówki Kobiet z udziałem lubelskiej drużyny grającej w rozgrywkach Tauron Basket Ligi Kobiet

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-02

Lublin: Promocja Miasta Lublin podczas Turnieju Finałowego Final Six Pucharu Polski Koszykówki Kobiet z udziałem lubelskiej drużyny grającej w rozgrywkach Tauron Basket Ligi Kobiet
Numer ogłoszenia: 11443 - 2016; data zamieszczenia: 02.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9761 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Miasta Lublin podczas Turnieju Finałowego Final Six Pucharu Polski Koszykówki Kobiet z udziałem lubelskiej drużyny grającej w rozgrywkach Tauron Basket Ligi Kobiet.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje promocję Miasta Lublin podczas Turnieju Finałowego Final Six Pucharu Polski Koszykówki Kobiet z udziałem lubelskiej drużyny grającej w rozgrywkach Tauron Basket Ligi Kobiet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) umieszczenie na parkiecie, podczas wszystkich meczy Pucharu Polski rozgrywanych w Lublinie, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, minimum 2 sztuk naklejek z logotypem Lublin Miasto Inspiracji o wymiarach minimum 1 m x 4 m wykonanych wg projektu uzgodnionego z Zamawiającym, 2) umieszczenie na parkiecie, podczas wszystkich meczy Pucharu Polski rozgrywanych w Lublinie, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, minimum 2 sztuk naklejek z adresem strony internetowej sport.lublin.eu o wymiarach minimum 1 m x 4 m wykonanych wg projektu uzgodnionego z Zamawiającym, 3) umieszczenie na bandach otaczających boisko podczas wszystkich meczy Pucharu Polski rozgrywanych w Lublinie minimum 4 sztuk banerów reklamowych o wymiarach minimum 3 m x 1,5 m wykonanych wg projektu uzgodnionego z Zamawiającym, 4) umieszczenia na parkiecie (poza polem gry) podczas wszystkich meczy Pucharu Polski rozgrywanych w Lublinie, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, minimum 2 sztuk balonów pneumatycznych z logotypem Lublin Miasto Inspiracji o wysokości minimum 3 m, 5) umieszczenie na parkiecie (poza polem gry) podczas wszystkich meczy Pucharu Polski rozgrywanych w Lublinie, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, minimum 2 sztuk roll-upów z logotypem Lublin Miasto Inspiracji, 6) umieszczenia pomiędzy trybunami a dachem hali podczas wszystkich meczy Pucharu Polski rozgrywanych w Lublinie w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym minimum 2 sztuk banerów reklamowych o wymiarach minimum 3 m x 1 m wykonanych wg projektu uzgodnionego z Zamawiającym, 7) umieszczenie logotypu Lublin Miasto Inspiracji o wymiarach minimum 10 cm x 20 cm z tyłu koszulek meczowych zawodniczek, wykonanego wg projektu uzgodnionego z Zamawiającym. Zawodniczki mają obowiązek występowania w koszulkach we wszystkich meczach Pucharu Polski, 8) umieszczenie logotypu Lublin Miasto Inspiracji o wymiarach minimum 5 cm x 10 cm z przodu lewej nogawki spodenek meczowych zawodniczek, wykonanego wg projektu uzgodnionego z Zamawiającym. Zawodniczki mają obowiązek występowania w spodenkach we wszystkich meczach Pucharu Polski, 9) umieszczenie logotypu Lublin Miasto Inspiracji o wymiarach minimum 10 cm x 20 cm z tyłu narzutek rozgrzewkowych, wykonanych wg projektu uzgodnionego z Zamawiającym. Zawodniczki mają obowiązek występowania w narzutkach podczas rozgrzewek przed wszystkimi meczami Pucharu Polski, 10) minimum 6-krotnej emisji spotu reklamowego, udostępnionego przez Zamawiającego, o długości do 10 sekund podczas wszystkich meczy Pucharu Polski rozgrywanych w Lublinie, 11) umożliwienie Zamawiającemu wykorzystania wizerunku drużyny Wykonawcy biorącej udział w meczach Pucharu Polski jako całości (zdjęcie całej drużyny) oraz zdjęć poszczególnych zawodniczek, w celu prowadzenia przez Zamawiającego działań marketingowych, w tym produkcji materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych oraz umieszczenia na stronie internetowej www.sport.lublin.eu, 12) umieszczenie logotypu Lublin Miasto Inspiracji o wymiarach minimum 3 cm x 1 cm na plakatach formatu minimum A3 informujących o meczach Pucharu Polski rozgrywanych w Lublinie wykonanych wg projektu uzgodnionego z Zamawiającym, 13) umieszczenie logotypu Lublin Miasto Inspiracji o wymiarach minimum 1,5 cm x 0,6 cm na biletach wstępu na mecze Pucharu Polski rozgrywane w Lublinie wykonanych wg projektu uzgodnionego z Zamawiającym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Klub Uczelniany Akademickiego Związku Sportowego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, ul. Langiewicza 22, 20-032 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150060,00

  • Oferta z najniższą ceną: 150060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 150060,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Sport to jeden z podstawowych elementów skutecznej reklamy i promocji skierowanej do szerokiego grona odbiorców (kibiców, publiczności, turystów, mieszkańców) nastawionego na rozrywkę, która dostarcza pozytywnych bodźców emocjonalnych. Promocja poprzez sport jest wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych platform komunikowania się z potencjalnym konsumentem. Promocja miasta stanowi jedno z zadań własnych gminy, o czym stanowi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2013 poz. 594 ze zmianami). Promocja poprzez sport ma na celu spełniać oczekiwania Miasta w kwestii kreowania odpowiedniego wizerunku Lublina, pozycjonowania pośród innych miast poprzez zewnętrzną promocję, jak również użycie odpowiednich narzędzi marketingowych, do promowania Lublina wewnątrz - w ramach organizowanych widowisk sportowych. Dzięki temu uzyskany zostanie także dostęp mieszkańców Miasta do wydarzeń sportowych na wysokim poziomie. Emocje towarzyszące takim widowiskom wzmacniają więzi społeczne, zwiększają poczucie dumy lokalnej oraz mogą pozytywnie wpłynąć na zwiększenie aktywności fizycznej mieszkańców. Promocja miasta Lublin poprzez sport stanowi również bodziec do wzmocnienia rozwoju gospodarczego, jak również stanowi impuls do odwiedzenia Lublina w celach turystycznych. Skierowanie kampanii promocyjno-reklamowej w stronę popularnej dyscypliny sportowej jaką jest koszykówka, gwarantuje budowanie pozytywnego wizerunku Miasta Lublin w całym kraju. Frekwencja podczas wszystkich meczy Finału Pucharu Polski w Koszykówce Kobiet Final Six jest wysoka i sięga nawet 4000 tysięcy widzów - obrazuje duże zainteresowanie koszykówką kobiet w ramach rozgrywek Final Six. Koszykówka jest jedną z najstarszych dyscyplin sportowych w naszym mieście a historia koszykówki kobiet zaczyna się w latach 70-tych XX wieku. Przez lata cieszy się niesłabnącą popularnością oraz dużą medialnością zarówno w Lublinie, jak i w Polsce. Wpływa to na duże zainteresowanie mieszkańców tą dyscypliną sportową. Z uwagi na poziom sportowy i liczbę rozgrywanych meczy Final Six potencjał miejskich obiektów sportowych jest wykorzystywany w sposób znaczący zarówno przez uczestniczące w rozgrywkach drużyny, jak i kibiców. Mecze Finału Pucharu Polski w koszykówce kobiet przyciągają znaczną uwagę kibiców i mediów. Wybrane mecze retransmitować będzie TVP Sport. Udział w Final Six drużyny z Lublina oraz czołowych drużyn Tauron Basket Ligi Kobiet dostarczyć może lubelskim kibicom wielu emocji, dzięki czemu wzrosnąć winna sportowa świadomość mieszkańców, co ma wpływ na zwiększenie swojej aktywności fizycznej mieszkańców Lublina oraz liczniejszy udział w imprezach sportowych organizowanych w Lublinie. Powyższe wpływa także na zwiększenie uczestnictwa mieszkańców Lublina w sporcie. Mecze najlepszych 6 drużyn z najwyższej klasy rozgrywkowej zapewniają mieszkańcom wysokiej jakości widowiska sportowe. Rozgrywane mecze Final Six Pucharu Polski z udziałem najlepszych drużyn Tauron Basket Ligi kobiet w tym drużyny z Lublina pozwalają znacząco zaistnieć Lublinowi na sportowej mapie Polski. Z tych względów zasadna jest promocja Miasta Lublin podczas Turnieju Finałowego Final Six Pucharu Polski Koszykówki Kobiet z udziałem lubelskiej drużyny grającej w rozgrywkach Tauron Basket Ligi Kobiet. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) Klub Uczelniany Akademickiego Związku Sportowego Uniwersytetu Mari Curie Skłodowskiej w Lublinie jest jedynym wykonawcą, który jest w stanie zagwarantować świadczenie usługi jaką jest promocja Miasta Lublin podczas Turnieju Finałowego Final Six Pucharu Polski Koszykówki Kobiet z udziałem lubelskiej drużyny grającej w rozgrywkach Tauron Basket Ligi Kobiet. Klub Uczelniany Akademickiego Związku Sportowego Uniwersytetu Mari Curie Skłodowskiej w Lublinie jest właścicielem drużyny koszykówki kobiet biorącej udział w rozgrywkach Tauron Basket Ligi Kobiet występującej pod nazwą Pszczółka AZS UMCS Lublin i w związku z tym posiada wyłączność na dysponowanie powierzchnią reklamową znajdującą się na strojach zawodniczek drużyny. Zawarte z zawodniczkami umowy obligują je do udostępnienia na zasadzie wyłączności praw do wizerunku. Zakazują również zawodniczkom umieszczania na strojach innych reklam, niż te które są ustalone przez właściciela drużyny. Na podstawie zawartej umowy Klub Uczelniany Akademickiego Związku Sportowego Uniwersytetu Mari Curie Skłodwoskiej w Lublinie jest jedynym dysponentem powierzchni Hali Sportowo Widowiskowej im. Zdzisława Niedzieli w Lublinie przeznaczonej na reklamę podczas organizowanych meczów. Hala Sportowo Widowiskowa im. Zdzisława Niedzieli w Lublinie przy Al. Zygmuntowskich w Lublinie stanowi własność MOSiR Bystrzyca sp. z o. o. Na podstawie uprawnień wynikających z przysługującego prawa własności MOSiR Bystrzyca sp. z o. o. zawarła z Klubem Uczelnianym Akademickiego Związku Sportowego Uniwersytetu Mari Curie Skłodwoskiej w Lublinie w dniu 20 stycznia 2016 r. umowę nr 4/OI/H/2016 dotyczącą udostępnienia hali na czas rozgrywania meczy Final Six Pucharu Polski. Zgodnie z postanowieniami tej umowy Klub Uczelniany Akademickiego Związku Sportowego Uniwersytetu Mari Curie Skłodowskiej w Lublinie podczas organizowanych w udostępnionych obiektach imprez sportowych ma prawo umieszczania reklam. Zawarte umowy umożliwiają Klubowi Uczelnianemu Akademickiego Związku Sportowego Uniwersytetu Mari Curie Skłodwoskiej w Lublinie realizację różnorodnych świadczeń promocyjnych. Drużyna Klubu Uczelnianego Akademickiego Związku Sportowego Uniwersytetu Mari Curie Skłodowskiej w Lublinie na podstawie decyzji nr 42/2015/2016 z dnia 29 lipca 2015 r. Komisji Licencyjnej Polskiego Związku Koszykówki, jako jedyna z Lublina, posiada prawo do udziału w rozgrywkach Tauron Basket Ligi Kobiet. Zgodnie z komunikatem Wydziału Rozgrywek Polskiego Związku Koszykówki 08/2015/2016 Klub Uczelniany Akademickiego Związku Sportowego Uniwersytetu Mari Curie Skłodowskiej w Lublinie otrzymał prawo organizacji Turnieju Finałowego Final Six Pucharu Polski Koszykówki Kobiet w związku z tym Klub Uczelniany Akademickiego Związku Sportowego Uniwersytetu Mari Curie Skłodowskiej w Lublinie posiada wyłączność na organizację w Lublinie Turnieju Finałowego Final Six Pucharu Polski Koszykówki Kobiet. Klub Uczelniany Akademickiego Związku Sportowego Uniwersytetu Mari Curie Skłodowskiej w Lublinie posiada doświadczenie i sprawdza się jako organizator dużych imprez sportowych. Daje to gwarancje należytego wykonania usług promocyjnych podczas Turnieju Finałowego Final Six Pucharu Polski Koszykówki Kobiet. Mecze oraz ich fragmenty emitowane są w internecie oraz regionalnych stacjach telewizyjnych, a także w paśmie o zasięgu ogólnopolskim. Szeroki zakres oddziaływania promocyjnego w trakcie meczy Turnieju Finałowego Final Six Pucharu Polski Koszykówki Kobiet z udziałem drużyny Pszczółka AZS UMCS Lublin jest szansą na budowanie pozytywnego wizerunku Miasta. Mając na uwadze powyższe, należy stwierdzić, iż zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych Klub Uczelniany Akademickiego Związku Sportowego Uniwersytetu Mari Curie Skłodowskiej w Lublinie jest jedynym wykonawcą usługi promocji Miasta Lublin poprzez udział lubelskiej drużyny w rozgrywkach Tauron Basket Ligi Kobiet z przyczyn technicznych o charakterze obiektywnym, zaś dzięki poziomowi sportowemu i randze rozgrywek a także i pozytywnemu wizerunkowi drużyny, jak i koszykówki kobiet, jest w stanie zagwarantować długofalowe efekty promocyjne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.