Ogłoszenie z dnia 2016-07-01
Wysoka Głogowska: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r.
Numer ogłoszenia: 114443 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Wysokiej Głogowskiej , Wysoka Głogowska 299, 36-061 Wysoka Głogowska, woj. podkarpackie, tel. 0177726238, faks 0177788306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie dostawy artykułów żywnościowych pod adres: Zespół Szkół w Wysokiej Głogowskiej, 36-061 Wysoka Głogowska 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ z podziałem na pakiety od I do VII. 3. Opis przedmiotu zamówienia w oparciu o Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Załącznik Nr 1 Pakiet I - Warzywa i owoce CPV 15300000-1, 03212100-1 Załącznik Nr 1 Pakiet II -Różne artykuły spożywcze CPV 15800000-6, Załącznik Nr 1 Pakiet III -Wyroby mleczarskie, nabiał i jaja CPV15500000-3, 03142500-3 Załącznik Nr 1 Pakiet IV - Wyroby gotowe - garmażeryjne CPV 15851000-8, 15894000-1 Załącznik Nr 1 Pakiet V -Mięso, drób i wędliny CPV 15110000-2, 15130000-8, 15112100-7, 15131130-5, 15131500-0 Załącznik Nr 1 Pakiet VI - Ryby i mrożonki CPV 15200000-0, 15220000-6, 15331170-9, 15896000-5 Załącznik Nr 1 Pakiet VII - Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie CPV 15810000-9.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-1, 15.30.00.00-1, 03.21.21.00-1, 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.85.10.00-8, 15.89.40.00-1, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.11.21.00-7, 15.13.11.30-5, 15.13.15.00-0, 15.20.00.00-0, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5, 15.81.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający określa szczegółowo sposób oceny spełniania tego warunku w § 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować właściwym środkiem transportu do dostawy poszczególnych artykułów spożywczych danej kategorii.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania osobami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta winna zawierać: 1.Zbiorczy formularz ofertowy przygotowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ wypełniony dla części, w których Wykonawca ubiega się o zamówienie i podpisany pod oświadczeniami wraz z Formularzem ofertowym zawierającym zestawienie artykułów objętych zamówieniem i ceny, sporządzonym dla wybranej przez Wykonawcę części według załącznika nr 1 do SIWZ Pakiet I - VII. 2.Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 3.W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Ponadto: 1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ wraz z załącznikami i przygotować ofertę zgodnie z jej wymogami. Oferta musi odpowiadać treści SIWZ. 2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3. Ofertę należy złożyć na piśmie, w języku polskim, czytelnie (w formie wydruku komputerowego, na maszynie lub ręcznie długopisem, bądź niezmywalnym atramentem), z podaniem daty jej sporządzenia. Zaleca się ponumerować kartki oferty. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania firmy (Wykonawcy), a w przypadku podpisu(ów) nieczytelnego(ych) wymagana(e) jest(są) pieczęć(cie) imienna(e), ponadto każda zapisana przez Wykonawcę strona oferty musi być co najmniej parafowana. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc powinny być parafowane przez Wykonawcę. 4. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ muszą być złożone w oryginale. Pozostałe dokumenty, o których mowa w SIWZ, mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę(y) upoważnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy). 5.Wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. 6. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyników postępowania przetargowego. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie Wykonawcę. 7. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.Koperta/opakowanie zawierająca ofertę winna być zaadresowana do Zamawiającego na adres podany w § 6 pkt. 4 SIWZ. 8. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o ich wprowadzeniu lub o wycofaniu oferty przed terminem składania ofert określonym w niniejszej SIWZ. Do oświadczeń Wykonawcy dotyczących zmiany lub wycofania oferty stosuje się odpowiednio § 10 pkt 6. Na kopercie/opakowaniu należy dodatkowo umieścić odpowiednie zastrzeżenie zmiana oferty lub wycofanie oferty. 9. Informacje wymagane od Wykonawców, a stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy przedłożyć w sposób pozwalający na ich oddzielenie i uniemożliwienie publicznego ujawnienia oraz oznaczyć klauzulą: Dokument(y) stanowi(ą) tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie może/mogą być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych przy otwarciu ofert. Brak zastrzeżenia oznaczać będzie, że wszelkie złożone przez Wykonawcę informacje są jawne i mogą być udostępniane. Zamawiający może zgodnie z art. 87 ust. 1 oraz 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Stwierdzenie przez Zamawiającego faktu podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik toczącego się postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia umowy określa załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zmian przepisów prawnych, w tym w szczególności przepisów podatkowych. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia należna Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a ewentualna zmiana umowy będzie dotyczyła kwoty podatku i kwoty netto tego wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zswg.biposwiata.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zswg.biposwiata.pl lub w sekretariacie szkoły.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2016 godzina 09:45, miejsce: Zespół Szkół w Wysokiej Głogowskiej, 36-061 Wysoka Głogowska. (sekretariat szkoły)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne świadczenie dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby prowadzenia żywienia zbiorowego dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r. Pakiet I - Owoce i Warzywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet I, który jest integralną częścią umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1, 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne świadczenie dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby prowadzenia żywienia zbiorowego dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r. Pakiet II - Różne artykuły spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet II, który jest integralną częścią umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne świadczenie dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby prowadzenia żywienia zbiorowego dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r. Pakiet III - Wyroby mleczarskie, nabiał i jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet III, który jest integralną częścią umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne świadczenie dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby prowadzenia żywienia zbiorowego dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r. Pakiet IV - Wyroby gotowe - garmażeryjne, produkty mączne świeże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet IV, który jest integralną częścią umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.10.00-8, 15.89.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne świadczenie dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby prowadzenia żywienia zbiorowego dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r. Pakiet V - Mięso, drób i wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet V, który jest integralną częścią umowy. 15110000-2, 15130000-8, 15112100-7, 15131130-5, 15131500-0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.11.21.00-7, 15.13.11.30-5, 15.13.15.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywne świadczenie dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby prowadzenia żywienia zbiorowego dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r. Pakiet VI - Ryby i mrożonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet VI, który jest integralną częścią umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywne świadczenie dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby prowadzenia żywienia zbiorowego dla stołówki Zespołu Szkół w Wysokiej Głogowskiej w okresie od 01 września 2016 r. do 31 lipca 2017 r. Pakiet VII - Pieczywo, wyroby piekarskie i ciastkarskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie wielkości i zakresu tego pakietu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ Pakiet VII, który jest integralną częścią umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy pieczywa świeżego, wyrobów piekarskich i ciastkarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Wandy Chotomskiej w Woli w 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Obrońców Pomorza Gdańskiego w Miłobądzu - część nr 3
- Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta w Narolu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół w Tułowicach w 2025 r.
- Dostawa żywności dla Przedszkola Miejskiego nr 15 w Bytomiu im. Misia Uszatka
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.