eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimUsługa w zaresie ochrony osób i mienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Oświęcim: Usługa w zaresie ochrony osób i mienia
Numer ogłoszenia: 114443 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy, ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 0-33 844 08 44, fax 0-33 843 26 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl/bip/usoswiecim

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zaresie ochrony osób i mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1)świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na całodobowej ochronie osób znajdujących się w US Oświęcim, oraz mienia i obiektów ( dwa połączone ze sobą budynki) należących do Urzędu Skarbowego w Oświęcimiu, w tym: a)całodobowa bezpośrednia fizyczna ochrona obiektu polegająca na stałej obecności w obiekcie pracownika posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia, wyposażonego w kajdanki i bezprzewodowy środek łączności (jeden pracownik ochrony fizycznej na zmianie), b)zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa mienia, życia i zdrowia osób przebywających na terenie obiektu, c)kontrolowanie ruchu osobowego zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie obiektu oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej, d)przeciwdziałanie wszelkim próbom zakłócenia porządku i kradzieży na terenie obję-tym ochroną, zatrzymywanie osób schwytanych na kradzieży lub dewastujących mienie i natychmiastowe powiadamianie załogi interwencyjnej lub Policji oraz Kierownictwa Urzędu, e)obsługa centrali systemów alarmowych: sygnalizacji włamania i sygnalizacji pożaru, f)całodobowe monitorowanie obiektów Urzędu Skarbowego (sygnały systemu alarmowego zainstalowanego w Urzędzie Skarbowym powinny być przesyłane drogą telefoniczną do centrali monitoringu wykonawcy). W przypadku otrzymania sygnału drogą telefoniczną z systemu alarmowego Urzędu Skarbowego, Wykonawca obowiązany jest do wysłania grupy patrolowo-interwencyjnej (koszty związane z ewentualną interwencją grup patrolowo-interwencyjnych należy wliczyć w koszty monitoringu). g)raz w kwartale konserwacja systemu alarmowego i monitorującego, h)wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń w budynku wg obowiązujących przepisów Zamawiającego, i)zapalanie i gaszenie oświetlenia budynku po zakończeniu pracy i opuszczeniu pomieszczeń przez pracowników, j)otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku, 2)ochrona i transport wartości pieniężnych (nie przekraczających 1 jednostki obliczeniowej) z kasy miejscowego banku (oddalonego od siedziby US o ok. 700 m) do siedziby Urzędu (konwój), w terminach każdorazowo uzgodnionych pomiędzy stronami (średnio 3 konwoje rocznie) z zachowaniem następujących warunków: a)transport wartości pieniężnych dokonywany będzie transportem samochodowym (należącym do wykonawcy) przez konwojenta oraz przy obecności upoważnionego pracownika Urzędu do pobierania wartości pieniężnych, b)transport wartości pieniężnych będzie wykonywany po trasie najbardziej bezpiecznej, należycie oświetlonej i w miarę możliwości biegnącej między zabudowaniami - ustalonej pomiędzy stronami, c)terminy transportu wartości pieniężnych będą uzgadniane pomiędzy stronami najpóźniej na 2 godziny przed transportem, 3)transport wartości pieniężnych (w dni pracy Urzędu) z kasy Urzędu Skarbowego do miejscowego banku (oddalonego od siedziby US o ok. 700 m) wskazanego przez Urząd (inkaso), polegający na: a)pobieraniu w dni robocze w wyznaczonych godzinach z kasy Urzędu przez upoważnionego konwojenta zamkniętych i zabezpieczonych pakietów z gotówką, b)transport pakietów i doręczenie otrzymanych pakietów do wskazanego przez Urząd miejscowego banku, w imieniu i na rzecz Urzędu,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie-nia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp. 2.Zgodnie z art. 23 PZP w postępowaniu mogą brać udział również Wykonawcy działają-cy wspólnie - spełniający określone wyżej wymagania. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg zasady (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w złożonych oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oswiadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej o wartości minimum 100.000zł. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat i miejsca wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 4. Należy załączyć przynajmniej trzy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. 8. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik Nr 5 do SIWZ 9. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Czas dojazdu grupy intrwencyjnej do siedziby Urzędu po otrzymaniu sygnału z systemu alarmowego - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/usoswiecim

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Oświęcimiu ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim, pok. 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Skarbowy w Oświęcimiu ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim, pok. 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.