Ogłoszenie z dnia 2012-01-12
Piaski: Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Piaski na urządzeniach stanowiących własność ENEA S.A.
Numer ogłoszenia: 11446 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piaski, ul. 6 Stycznia 1, 63-820 Piaski, woj. wielkopolskie, tel. 065 5719030, faks 065 5719049.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Piaski na urządzeniach stanowiących własność ENEA S.A..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Umowa została zawarta w celu zrealizowania przez Zleceniodawcę jego ustawowych zadań w zakresie oświetlenia miejsc publicznych, ulic, placów i dróg, zgodnie z art. 18 ust. 1 Ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2006r. nr 89 poz. 625 z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie art. 67 ust. 1 lit. b Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2010r. nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami) w trybie zamówienia z wolnej ręki. 2. Zlecane prace doraźne będą wykonywane przez Zleceniobiorcę z należytą starannością z zachowaniem następujących terminów: a. usuwanie awarii w sieci oświetleniowej - (licząc od momentu zgłoszenia) - w linii kablowej - do 7 dni roboczych, - w linii powietrznej - do 4 dni roboczych, - wymiana przepalonych źródeł światła - do 10 dni roboczych, b. interwencje w przypadku oświetlenia załączonego w ciągu dnia załatwiane będą w czasie do 3 dni. 3. Na wykonane prace Zleceniobiorca udziela gwarancji: a. wymiana źródła światła - 12 miesięcy, b. wymiana oprawy - 24 miesiące 4. Umowa niniejsza wchodzi w życie z dniem 01.01.2012 r. i obowiązuje do dnia 31.12.2012 r. 5. Kary umowne: Zleceniobiorca w przypadku opóźnienia lub zwłoki w wykonaniu prac wymienionych powyżej w pkt 2, zapłaci Zleceniodawcy karę umowną w wysokości 5,0 % wartości przeterminowanej usługi za każdy dzień opóźnienia lub zwłoki. 6. Materiały i sprzęt niezbędne do realizacji umowy Zleceniobiorca dostarczy własnym staraniem. Zleceniobiorca jest zobowiązany pokryć szkody powstałe podczas lub w związku z wykonywaniem umowy w wyniku niewykonania lub nienalezytego wykonania postanowień umowy. Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia, szkody wobec osób trzecich, gdy po uzyskaniu wiadomości o zaistniałym zagrożeniu nie podłął czynności zmierzających do usunięcia zagrożenia CPV: 50.23.21.00-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENEA S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Nowowiejskiego 11, 60-967 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84225,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 91275,84
Oferta z najniższą ceną: 91275,84 / Oferta z najwyższą ceną: 91275,84
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Umowa zostanie zawarta w celu zrealizowania przez Zleceniodawcę jego ustawowych zadań w zakresie oświetlenia miejsc publicznych, ulic, placów i dróg, zgodnie z art. 18 ust. 1 Ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2006r. nr 89 poz. 625 z późniejszymi zmianami) oraz na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2010r. nr 113 poz. 759 z późniejszymi zmianami) w trybie zamówienia z wolnej ręki. Usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Piaski będą wykonywane na urządzeniach stanowiących własność ENEA S.A.
INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.