Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-16
Wrocław: Monitoring zapory z obiektami hydrotechnicznymi i zaplecza
biurowo - socjalnego zbiornika wodnego Mietków
Numer ogłoszenia: 11447 - 2008; data zamieszczenia: 16.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Norwida 34/26, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, fax 071 3285048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring zapory z obiektami hydrotechnicznymi i zaplecza biurowo - socjalnego zbiornika wodnego Mietków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest monitoring zapory z obiektami hydrotechnicznymi i zaplecza biurowo - socjalnego zbiornika wodnego Mietków - całodobowo. Dojazd grupy interwencyjnej w czasie do 30 minut. Montaż systemu podglądu telewizyjnego (telewizja przemysłowa) z możliwością podglądu obrazu w miejscu grupy interwencyjnej, w tym cztery profesjonalne kamery oraz możliwość czternastodniowej archiwizacji. Montaż czterech czujek oraz dwóch sygnalizatorów (zewnętrzny i wewnętrzny). Naprawa i konserwacja w/w sprzętu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy tj.: firma wykonująca zadania ochrony winna posiadać koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony - zgodnie z Ustawą o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. nr 145 poz. 1221 z późn. zm.); 2.Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykazanie wykonania lub wykonywania usługi monitorowania conajmniej jednego obiektu; 3.Dokumenty potwierdzające że wykazane usługi zostały wykonane należycie np. referencje; 4.Dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: wykazanie dysponowaniem bronią palną oraz środkami transportu dla grupy interwencyjnej; 5.Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: wykazanie dysponowaniem pracownikami posiadającymi licencję pracownika ochrony wraz z pozwoleniem na broń palną wyznaczonych do realizacji przedmiotowego zamówienia (dla grupy interwencyjnej); 6. Dokumenty potwierdzające, że ww. osoby posiadają wymagane uprawnienia tj. licencje oraz pozwolenia na broń palną pracowników wyznaczonych do realizacji przedmiotowego zamówienia (dla grupy interwencyjnej); Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu- analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca biorący udział w postępowaniu dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu musi złożyć następujące dokumenty zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605). Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty; W przypadku wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie; Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Oferta cenowa - wypełniony Formularz ofertowy;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RZGW we Wrocławiu ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; SIWZ można wykupić osobiście po złożeniu wniosku w pok. 62; opłata 7,08 zł..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiającego pokój nr 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Badania medycyny pracy dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- "Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka - Jakuszyce 8"
- BZP.2712.13.2024.ECS Wykonanie robót budowlanych związanych z montażem klimatyzacji w pomieszczeniach ochrony budynku Biblioteki Uniwersyteckiej przy ul. Joliot-Curie 12
- Pogotowie porządkowe wraz z utrzymaniem widoczności w obrębie skrzyżowań dróg z linią kolejową nr 326 relacji Wrocław-Psie Pole - Trzebnica w latach 2025-2027
- 97.2024 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla UMW, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów do nadawcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona nieruchomości Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w 2025 roku
- Postepowanie znak: A.271.2.2024 "Usługa kompleksowej bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów (bez broni) w Iławie"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej obiektu i mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Starogardzie Gdańskim
- Usługa dozoru i ochrony budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie
- DK71 - Aleksandrów Łódzki,projekt rozbudowy sygnalizacji świetlnej wraz z korektą skrzyżowania, Plac Kościuszki - Warszawska.
więcej: Usługi strażnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.