Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-17
Męcinka: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Męcinka - cz. II - odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Męcince
Numer ogłoszenia: 114503 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Męcinka , Męcinka 11, 59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8708623 w. 16, faks 076 8708624.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Męcinka - cz. II - odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Męcince.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje świadczenie sukcesywnie usług na terenie Gminy Męcinka, polegających na odbiorze selektywnie zebranych odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych dostarczonych do PSZOK zlokalizowanego w miejscowości Męcinka 110 C na terenie działki geodezyjnej nr 645/5 w okresie pomiędzy 1 lipca 2013 r. a 31 grudnia 2014 r. , w następujących ilościach : papier, tworzywa sztuczne - 0,5 Mg, metale - 0,05 Mg, opakowania wielomateriałowe - 0,05 Mg, szkło - 2 Mg, odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji - 2 Mg, odpady zielone - 2 Mg, przeterminowane leki i chemikalia - 0,4 Mg, zużyte baterie i akumulatory - 0,3 Mg, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - 0,5 Mg, meble i inne odpady wielkogabarytowe - 0,5 Mg, odpady budowlane i rozbiórkowe - 78 Mg, zużyte opony - 1,5 Mg, płyty CD/DVD - 0,01 Mg, drewno - 0,04 Mg, lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć - 0,05 Mg. Ogółem : 87,90 Mg. Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zamówienia ( 18 miesięcy ) możliwe jest nie osiągnięcie podanych w pkt II.2 siwz ilości odpadów. Odpady objęte przedmiotem zamówienia przeznaczone do odbioru zostały sklasyfikowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1206 ze zm.) i obejmują: 15 01 05 Opakowania wielomateriałowe; 16 01 03 Zużyte opony; 16 80 01 Magnetyczne i optyczne nośniki informacji; 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06; 17 02 02 Szkło; 17 03 80 Odpadowa papa; 17 06 04 Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03; 20 01 01 Papier i tektura; 20 01 02 Szkło; 20 01 08 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji; 20 01 13* Rozpuszczalniki; 20 01 14* Kwasy; 20 01 15* Alkalia; 20 01 17* Odczynniki fotograficzne; 20 01 21* Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć; 20 01 23* Urządzenia zawierające freony; 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31; 20 01 33* Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie; 20 01 34 Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33; 20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki; 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35; 20 01 38 Drewno inne niż wymienione w 20 01 37; 20 01 39 Tworzywa sztuczne; 20 01 40 Metale; 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji; 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe; 20 01 27* Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne; 20 01 28 Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz oddanie w najem zamawiającemu na czas realizacji zamówienia następujących pojemników i kontenerów na odpady selektywne : odpowiednio opisanych ze wskazaniem rodzaju odpadów poprzez przytwierdzone do nich tablice informacyjne lub oklejone folią w ilościach: pojemnik zamykany na odpady biodegradowalne o pojemności 1 100 l - 1 szt. pojemnik zamykany na odpady zielone o pojemności 1 100 l - 1 szt. kontener otwarty na meble i inne odpady wielkogabarytowe - KP7 - 1 szt. kontener zamykany na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - KP7- 1 szt. kontener otwarty na odpady budowlane i rozbiórkowe - KP7 1 szt. kontener otwarty na odpadową papę i materiały izolacyjne (styropian i wełna mineralna) - KP4 - 1 szt. kontener otwarty na zużyte opony - KP7 - 1 szt. pojemnik zamykany na zużyte akumulatory o pojemności 1 100 l - 1 szt. pojemnik zamykany na baterie o pojemności 40 l - 1 szt. pojemnik zamykany na przeterminowane leki o pojemności 60 l - 1 szt. pojemnik zamykany na chemikalia (kod odpadów 20 01 27*, 20 01 28) o pojemności 1 100 l - 1 szt. pojemnik zamykany na chemikalia (kod odpadów 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*), o pojemności 240 l - 1 szt. pojemnik zamykany na płyty CD/DVD - 110 l - 1 szt. pojemnik zamykany na lampy fluoroscencyjne i inne odpady zawierające rtęć o pojemności 110 l - 1 szt. Wykaz pojemników (na papier, metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, szkło, drewno), które zapewni zamawiający : pojemnik na papier o pojemności 1 500 l, typu dzwon - 1 szt., pojemnik na opakowania wielomateriałowe o pojemności 1 500 l, typu dzwon - 1 szt., pojemnik na szkło (kod odpadów 17 02 02), o pojemności 1 500 l, typu dzwon - 1 szt., pojemnik na szkło (kod odpadów 20 01 02) o pojemności 1 500 l, typu dzwon - 1 szt., pojemnik siatkowy na metale o pojemności 1 500 l - 1 szt., pojemnik siatkowy na drewno o pojemności 1 500 l - 1 szt. Zamawiający we własnym zakresie wyposaży PSZOK w urządzenia do ważenia odpadów oraz ich obsługę w zakresie niezbędnym podczas ich przyjmowania . Wykonawca zobowiązany jest do ważenia odpadów komunalnych na legalizowanej wadze w miejscu ich zagospodarowania/składowania/przeładunku. Częstotliwość odbioru odpadów z pojemników/kontenerów - na podstawie bieżących zgłoszeń zamawiającego. Odebrane selektywnie zbierane odpady komunalne (pkt II.4 siwz ppkt 1-5, 8-10, 16, 20-26), wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do Punktu Przeładunkowego w Jaworze ul. Słowackiego (stanowiącego element Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Lubawce). Pozostałe selektywnie zbierane odpady komunalne wykonawca zobowiązany jest przekazywać uprawnionym podmiotom celem poddania ich odzyskowi, recyklingowi bądź unieszkodliwianiu, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21). Zamówienie nie obejmuje usługi przyjmowania odpadów na PSZOK..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie wystąpienie jednej lub kilku z przyczyn opisanych w pkt 1 oraz protokół konieczności wraz z uzasadnieniem podpisany przez wykonawcę i zamawiającego. 3. Dopuszcza się zmiany godzin funkcjonowania PSZOK.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mecinka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Męcinka
59-424 Męcinka 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2013 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Męcinka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MĘCINKA
więcej: przetargi MĘCINKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych i innych z siedzib przy ul. I. Gandhi 14 oraz ul. Chocimskiej 5 w Warszawie
- Utrzymanie rowów melioracyjnych leżących na gruntach należących do Gminy Racibórz.
- Odbiór odpadów komunalnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 20 01 10, 20 01 11 - odzież i tekstylia
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeziorzany
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.